Fórum - Téma


Nejede mě OMEGA


Fórum Omega B Nejede mě OMEGA

Informace o modelu: Opel Omega B



2008-11-15 23:49:38

Zdravím,

Potřebuju moc poradit s mojí Omegou 2,0l, 16 v. Měl jsem vadný motor, koupil jsem druhý, namontovali ho do auta a bez problému nastartovali. Motor běžel na volnoběh úplně normálně ale šel vytočit jen do 3,5tisíce otáček. Vyměnili jsme čidlo otáček, teplotní čidlo, tu černou malou krabičku na škrtící klapce, svíčky, káble, pal. filtr je nový, čerpadlo dává, vstřiky. Nakonec i váhu vzduchu a pak se to rozjelo na LPG úplně normálně a na benzín to jede jen na volnoběh. Při pokusu přidat plyn to chce zdechnout. Prostě jen volnoběh a nic jiného. Na LPG je to OK. Na diagnostice jsem byl 2x a tam pořád říkají že je to to čidlo otáček (je ale nové). Už nevíme kam hrábnout snad všechno je vyměněno. Poradí mi někdo ????? Díky

2008-11-16 09:31:41

čauky, sou dvě možnosti bud ti nefunguje podavaci čerpadlo paliva nebo ten přepoušteci ventil zpětneho vedeni paliva ,chce to zkusit napojit na tlakoměr a zkusit to pokud to bude davat je to tim zpětnym ventilem , muže byt pootevřeny a proto to pak nejede na volnoběh to stači ale pak ne.

2008-11-16 19:53:55

Zítra jsem ještě domluvený s jedním člověkem co se hodně hrabe v Oplech tak pak dám vědět. Ale díky za radu k nezaplacení, momentálně je to tak že každá rada je drahá. Mrknu na to.

2008-11-29 19:03:59

Hoši,

tak vypadá to tak, že s mojím autem je to na dlouhý lokty. Prostě všechno co se dalo vyměnit, prozkoušet nebo proměřit už je hotovo. Ale stále nic. Už jsem to měl u nejednoho odborníka ale nikdo si s tím neví rady. Bude to nejspíš problém elektroniky, kabeláže nebo co já vím. Prostě to bude hledání na dlouhou trať. Budu muset najít nějakýho dobrýho elektrikáře. Prostě jsem bezradný.

2008-11-30 12:57:19

Zdarec. Tak mě napadlo, zkoušel jsi vyměnit snímač polohy klikové hřídele? Měl jsem problém, že jsem jel a z ničeho nic auto přestalo jet. Nejdřív jsem myslel, že to bylo podávací čerpadlo paliva v nádrži, ale když se to opakovalo pořád častěji, bylo mi to divný, čerpadlo jsem zkoušel a bylo o.k. Nakonec po měsíci zjistili na diagnostice, že je uložená chyba snímače polohy klikovky. Známej říkal, že by to mělo skočit do nouzovýho režimu a točit jen do asi 3000 otáček. Mě to ale přestávalo jet úplně a bez chyby...Byl to mazec, když jsem tu mrchu musel tlačit v plným provozu z kruháče. Čidlo jsem vyměnil a je vše v pořádku. Zkus tohle, třeba ti ti pomůže.Honza

2008-11-30 22:01:54

Byl jsem na diagnostice asi 3x a opravdu diagnostika ukazuje na čidlo otáček. Je to ale to čidlo co je mezi vačkovýma hřídelema. Tak jsem jel a koupil jsem nový ale nic se nezměnilo a na diagnostice to pořád ukazuje to samí. Pak je ještě čidlo co snímá otáčky dole u klikovky ale to taky není ono. Mám už podezření že je někde přerušená kabeláž k tomu čidlu ale víš jak to je když doma žádný speciální přístroje nemám a bez nich hledej v chumlu drátů. Taky to může dělat řídící jednotka. Kámoš má tu samou Omu ale o 2 roky starší a ta tam nepasuje. V servise mi tam chtěli vyzkoušet taky jinou ze stejnýho ročníku ale musela by se překodovat protože je tam Imobilizer a ten to nepustí. Prostě budu muset k odborníkovy.

2008-11-30 22:14:24

ty čidla mají stejné konektory pokud se nepletu a navíc jsou ty konektory docela blízko sebe, zkus je najít a přehodit je, uvidíš že to pojede, někdo se seknul jak to zapojoval při výměně. Přehoď to a pojede to......, když jsi zkoušel nový a nejede tak to nic jiného být nemůže, jedině pak jen ten svazek......

2008-12-01 12:59:03

Takže bohužel, taky to nepomohlo. Ty konektory jsou si sice hodně podobné ale nejsou stejné, mají udělané trošičku jiné drážky aby to nešlo zaměnit. Nicméné když jsem na ně trochu zatlačil tak to přeci jen šlo nasunout ale bez výsledku. Auto nenastartovalo vůbec. Ale pak se stalo něco neuvěřitelného, když jsem to pak dal všechno zas jak to patří a nastartoval auto a šlápl na plyn tak to pár vteřin jelo jak má. Ale jen pár vteřin. Pak se všechno zase vrátilo ke špatnému. Pak už nepomohlo ani hýbat káblama ani zkusit to znovu. Prostě zase PECH. Ale přesto moc díky. Když jsem si tu radu od Servismana v noci přečetl chtělo se mi jít a hned to vyzkoušet ale pak jsem to nechal na ráno.

2008-12-01 23:32:23

kurňa škoda že to nemáš ke mě blíž, bych se na to podíval, že nepojede??? bych mu to vysvětlil

2008-12-01 23:41:47

Tak do Vsetína to mám fakt trochu z ruky to je škoda. Ale nabyl bys jedinej co už mi řekl - dovez to sem, mrknu na to a to by to bylo aby to nejelo. Třeba momentálně jsem pozvaný k jednomu týpkovi do Polska přes jednoho známýho, že prý je to mladý klučina kterému to prý přemýšlí a rád se vrtá v elektrice a má v dílně i Diagnostiku. Jmenuje se to Perfekt Service. Tož jsu zvědav. Ale to nejdříve asi v sobotu.

2008-12-01 23:51:02

Mno tak diagnostiku mám taky, v elektrice se sice nějak moc nevyžívám ale když musím tak mě to problém nedělá , spíš beru jako výzvu když někdo nemůže na něco přijít a nejlépe když si s tím neví rady ani v konkurenčních servisech, (joooo to mě pak baví)uvidíš jak dopadneš, když takti to pak opravím sám a dám si jméno BEST SERVICE

2008-12-02 04:55:24

Nazdar krajane! Já mám taky problém ,se kterým si nevím rady.Je popsán ve zprávě žlutá kontrolka,možná je to ten pravý oříšek pro tebe.

2008-12-03 12:27:39

Ahoj uz som pocul nieco podobne na omege s LPG. Mal to jeden zami a nevedel si dat rady a ani v servise mu neporadili.. kupil dalsiu na nahradne dielce a pomaly prehadzoval vsetko co mohlo sposobovat tento problem. Dosiel k zaveru ze problem bol v indukcnej cievke.. Skus ju vymenit mozno to pomoze..

2008-12-08 22:44:31

JUPÍÍÍÍ

Tak už to jede. Nakonec jsem to odvezl do Polska a tam to napíchnul na PC a jel chybu po chybě, drát po drátu atd. A nakonec došel přeci jen k tomu že při výměně motoru jsme opravdu přehodili konektory. A sice - konektor snímače otáček vačkové hřídele a konektor snímače polohy na škrtící klapce. Sakra fakt jsem si myslel že ty konektory musí být udělané tak, aby vzájemně nešli přehodit a ono ejhle jde to !! Pochopil bych kdyby dva stejné konektory nacházely každý na jiné straně auta ale takhle hned blízko sebe ??? A další věc byla ta, že ta nová váha vzduchu kterou jsem koupil byla taky vadná. Takže vyhozených 2200Kč. POZOR NA TO !! Zkouším ji vrátit ale prodejce se cuká že už je to nějaká doba a že co on teď s tím ?? Popravdě řečeno trochu ho chápu ale 2000 je 2000. Tak uvidím.

Jinak děkuji všem kteří mi sem posílali rady.

2008-12-30 21:21:37

JÁ JSEM TI TO ŘÍKAL , no hlavně že ti to už jede.

2009-03-01 02:51:55

ahoj, prosimte mam omegu z Francie a dneska jsem ji konecne dal do kupy ale nefacha vubec displej pal. poc. nevis jestli je od toho nejaka pojistka anebo jestli to muze byt ok ale chybi tam ze zadu zarovka? jeste jsem to nemel rozebrane tak nevim, jinak radio jde ale kod jsem tam bez toho displeje nedal.......diky......

2009-03-01 09:04:28

Ahoj, myslím, že pokud ti tam chybí žárovka, tak ti nepojede, protože ten okruh je propojen. Ale nejsem ci úplně jist.

2009-12-17 20:30:18

prosimtě kde najdu ten snímač teploty klikové hřídele? nejspíš mi to jede na nouzovej režim, díky

2009-12-17 21:40:43

Než začneš bezhlavě vyměňovat jeden díl za druhý, pořádně si zkontroluj, že ta chyba je opravdu na čidle.

Jiak patrně jsi měl na mysli čidlo otáček klikové hřídele nebo čidlo klepání, které je na vačce?

Čidlo klikkové hřídele má mít něco mezi 500-800Ohm viz http://mhonc-fotogalerie....c.cz/car/crankshaft01.pdf

je dole na bloku motoru (tedy alespoň na V6) na řadový 4válec bych se musel podívat.

Staré přísloví říká: " Dvakrát měř, jednou řež" I tady to platí, ušetříš na své kapse


Odpovědět