Fórum - Téma


nejede a žere


Fórum Omega B nejede a žere

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2010-01-19 18:57:28

já mám na volnoběh 0,9l/h při zahřátém motoru a jinak mi to ukazuje 7,8l/100km.

2010-01-19 19:24:28

no ja si asi vlasy vyškubu. já tu spotřebu prostě nesnížím.

2010-01-19 19:26:50

já 1,3L/h a 13L/100km

2010-01-21 06:51:13

2010-01-21 06:52:19

ja mam 0,4 .fčil v zimě mi to papa 7,3

2010-01-21 15:50:07

Sporda.Neříkej ! Jinak ti to autíčko vyměním

2010-01-24 08:23:11

no já si myslím že 0,4L nafty ti na hodinu volnoběhu s šestiválsem nemůže stačit

2010-01-24 09:35:24

no mě to ukazuje 0.7l na volnoběh a ted mi to ukazuje spotřebu 8.6l ale v letě jezdim do osmi litru a Scania V8 dvanactilitr mi ukazuje na volnoběh 2.9l

2010-01-25 07:11:41

0,4 stači,jezdime tu tak všeci

2010-01-27 11:17:12

zdravím tak jsem zaslepil hadičku z EGR ventilu a je to živější ale asi bude nejlepší zaslepit výfukové potrubí do EGR ventilu, aby tam vůbes nešli žádné výfukové plyny. nemáte někdo fikanou metodu zaslepení?

2010-01-27 20:35:41

To nevím jak se to dělá,ale poohlédni se tady v článcích,možná to někde najdeš.Jinak si myslím,že úplně stačí ta hadička.Jestli je ten ventil v pořádku,tak bude zavřený a nic se ti dovnitř nedostane,protože ta hadička s tím podtlakem ti to neotevře.

2010-02-07 06:10:15

Já mám teda taky takovej problém do kopce podřazovat. Kámošovi to taky dělalo, prej nechal vyčistit nějakej egr filtr a turbo a jede to do kopce nádherně.

2010-02-07 08:04:57

to nevim kde je egr filtr. Vegr ventilu přece žadný není. nebo jó?

2010-02-07 10:54:07

Ventil EGR ventil je na levé straně motoru, takový válec. Jedna strana vede do výfukového potrubí a druhá do sání. Přepouští spaliny do sání aby se znovu přepálily splodiny.

Sundat, prostříknout něčím co rozpouští karbon a pod.

Rozebrat to vcelku nejde, je to lisovaný.

To by Vám mělo pomoci.

2010-02-07 10:56:48

to už jsem dělal ale filtr tam žádnej není.

2010-02-07 13:30:02

Erg filtr je asi špatně,nemá to být jen ERG ventil? Jo a turbo jsem už taky vyděl čistit.Jak jsou v něm takové nevím jak to pojmenovat,asi takhle,plíšky které se podle otáček turba pohybují.Ty se zanesou a pak zůstanou v jedné poloze.A pak to turbo už neplní řádně svůj účel. Nevím možná kecám,nejsem žádný odborník.

2010-02-12 05:20:27

Zdravim,

na kolik to tak pride ta sranda s cistenim egr ventilu a turba? Mozna bych zkusil, protoze to mam taky tezce liny a do kopce to je katastrofa. Ale zas, taky to je, jak kdyz velryba jede do kopce s vahou toho auta:-D

2010-02-12 11:49:50

plynulost nastavování variabilních lopatek turba (takových těch plíšků, jak píše Vlastík) jde vyzkoušet poměrně jednoduchou metodou. Připojit podtlakovou pistoli a pomalu zvyšovat podtlak, lopatky se musí plynule pohybovat bez nějakého zasekávání, pak pomalu snižovat podtlak a lopatky se musí opět plynule vracet. Dělá se to pri studeném motoru, pak pri ohřátém (ne na provozní teplotu) a pak při ohřátém co nejvíc, a vždy ten pohyb musí být plynulý. Akorát nevím jestli je u Omegy na ty lopatky aspoň trochu vidět, tato metoda je na turba VW které stím mají dost potíže a je tam trochu vidět, na ty lopatky. Jinak perfektní čištění je v ultrazvukových vanách, ale cenu nevím

2010-02-26 17:01:15

Tak taky řešim tu prašivou spotřebu. Bavil jsem se s pár omegákama osobně a všichni taky 2.5 TD. řikaj, že jezděj max kolem osmi litrů. Padaj z nich cifry jako 6,8l/100km atd. Já jsam jel do Polska, cesta samá dálnice, jel jsem max 140, ale průměrná spotřeba nějakejch 8.7. To mi říkal jeden chlápek, že za 8,5 jezdí, když za sebou táhne vozejk s druhym autem :-D

Takže otázka. Co mám zkontrolovat, co mám nechat seřídit/vyčistit. Kde v Praze? Někdo,kdo tomu rozumí a nebude ze mě dělat blbce a tahat prachy.

Jinak všechny filtry mám měněný před dvouma měsícema, vyměněj olej, dělaná diagnostika (žádná chyba). Tankuju teď většinou na Agipce ten DIESELTECH.

Po tom výletu do Polska se mi auto zdá takový živější, i že se líp rojíždí, ale spotřeba furt takhle vysoko. Jinak mám problém s těma teplejma startama. To bych taky už nějak rád vyřešil. Jestli to má s tím souvislost...nevim.

Díky za všechny rady klucíííí...vlastně i holkýýýý.

2010-02-27 12:50:32

přesně toto jsem chtěl taky napsat, možná máš zatuhlé turbo, nebo je už po smrti, cítíš vubec nástup turba? mě to při 2000ot/min nakopne jak svině po té co sem ho vyčistil, na jedničku na suchu když se rozjedu z volnoběhu mi při 2000ot min ujede prdel, ten motor má sílu dost velkou, ale musí vše makat jak má, mimochodem, neporovnávej to s TDI od VW které táhne naplno už někde o 500ot min níže, zase VW motory nemužeš vytáčet nad 4tis, protože je to u nich uplně zbytečny


Odpovědět

1  2  3