Fórum - Téma


Nejde nafta do motoru


Fórum Frontera Nejde nafta do motoru

Informace o modelu: Opel Frontera

Diskuze o vozidlu

1992 Frontera A 2.3

73 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 260 ccm (138 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, 23DTR.


1  2

2015-02-12 09:20:56

nota: Taky Fronteru neznám, ale nemyslím, že je to nějak zapojené do zkratu, nafoť víc fotek ze všech stran a i to čerpadlo, podle mě je na fotce spodní strana víka průchodu do nádrže, nafoť to i z druhé strany i s připojenými vodiči.

2015-02-12 17:40:31

meloun: ok. večír to sem hodím:)

2015-02-12 21:31:24

Tak tu jsou ty fotky snad budou k něčemu dobré. Je tam jak čerpadlo tak relé (doufám že je to u toho předního světla na straně řidiče) - to si myslím že je spojedné i s el. vodní pumpou, kabel k čerpadlu i s konektorem stavu paliva.

2015-02-13 07:40:56

nota: Nejsem si jist, ale myslím, že se v tom někdo hrabal. Logicky ty černé jak jsou spojené na společný konektor (kostra víčka), tak jeden konec by měl jít teoreticky z jednoho průcozího kontaktu (bílá nebo černá izolační průchodka krytem) odpájet a napájet na konektor pro palivoměr (na stranu konektoru vodič kostry) a ten druhý nechat na tom jednom průchozím kontaktu. Druhý z konektoru pro plaivoměr má jít na plovák a z druhého průchozího kontaktu (bílá nebo černá izolační průchodka krytem) na čerpadlo +12V a další vodič z konektoru kostry víčka na čerpadlo -12V. Musíš dát pozor kde je na konektoru na straně káblu k palivoměru kostra a od toho začít, popřípadě přepájet aby nedošlo ke skratu. V konektoru bude jeden vodič palivoměr, druhý kostra. Na průchozích kotaktech pro napájení čerpadla (bílá nebo černá izolační průchodka krytem) bude jeden vodič +12V z palivového relé a druhý kostra. Prostě jednou +12V z relé na čerpadlo a druhý -12V na čerpadlo. Další z konektoru palivoměru jeden kostra na plovák a druhý na plovák z palivoměru. Nevím jak je to originál, ale prostě dolů musí jít alespoň minimálně tři vodiče, první vodič společná kostra pro plovák a čerpadlo (nebo každý zvlášť, pak by šli čtyři vodiče a podle konektorů na víčku kostry asi ano), druhý vodič plovák z palivoměru, třetí vodič +12V z relé na čerpadlo. Dle fotek vůbec není čerpadlo zapojené a nevím jestli ti vůbec ukazuje palivoměr, je to nějaké divné. Ještě bude určitě existovat nějaké schéma.

2015-02-13 09:30:32

Je dole vtom bílém bazmeku vůbec čerpadlo ? vyfoť fotku č.5 z druhé strany...

Jinak ano zapojené je to nějak divně ...navíc když se dívám tak je tam další konektor na tom víčku zespodu který není zapojený...

http://www.offroad-fronte...or/cerpadlo/cerpadlo.html

http://www.offroad-fronte...motor/palivo1/palivo.html

2015-02-13 09:41:28

Je tam to čerpadlo vůbec , jako na téhle fotografii ?

( ten strejda google je bezvadnej )

2015-02-14 07:50:27

Tak jsem rozebral i ten bílej spodek a to bylo docela překvápko jen hadička a čerpadlo nikde Nechápu, jak mi auto mohlo tedy vůbec jezdit. Rozhodně někdo si s tím zřejmě pohrál a nejsem si jist, podle fotek jestli tohle co tam je, je vůbec origo. Rozhodně budu muset asi ještě natáhnout kabeláž. Ty dva černé nikam nevedou. Koukal jsem tu na schémata, ale je tu jen benzín? Ale to bude asi stejné.

2015-02-15 16:57:21

Tak všechno je jinak po trochu válení se pod autem Pumpa je na motoru, takže to co je v nádrži je jen plovák.

2015-03-11 20:55:16

Hotovo konečně hotovo Mohlo se k tomu jak k penězům V pumpě na membráně natočenej trochu jazýček zřejmě od bordelu to se pak nafta točila dokola, ale pumpa na filtru naftu vytáhla to mě trochu mátlo. Vyměněno a seče jak fík:))


Odpovědět

1  2