Fórum - Téma


Nefunkční přístrojovka


Fórum Omega B Nefunkční přístrojovka

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2003 Omega B 2.5

33 diskuzí

Výkon motoru 110 kW (150 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 497 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový.


1  2

2016-07-08 13:02:38

mirpie: Dík, a vyndam jen konektor od otáček a od tachometru?nebo je tam nejaky tištěný spoj?

2016-07-08 13:15:34

konektor je jen od displeje palubního pc. Zbytek na tištáku.

Můžeš mrknout na kontakty, nicméně se domnívám, že chyba bude někde před přístrojovou deskou, kde netuším...

2016-07-08 15:06:47

mirpie: Super foto.dik.Pred pristrojovou deskou myslis kde?

2016-07-08 19:29:14

Tak sem dnes asi 10krát protocil klíčkem a budíky naskočili a funguji zase normálně.Tak nevim kde je chyba.

2016-12-30 10:42:40

Vcera jsem zkousel pri nefunkcnih pristrojich nejprve vytahnout pojistku ABS, nepomohlo. Pote jsem jeste zkusil na minutku odpojit baterku a taky nepomohlo. Ja porad nechapu, ze po delsi stani ujedu 200 km v kuse a vse ok. Ale kdyz to po 10 km chcipnu, tak uz budiky po startu nejdou.

vlastta  
vlastimil
2016-12-30 12:19:32

m.artty: nejsu sice mekanik ale rekl bych ze v tomto bude hrat roli teplota - a souhlasil bych s tim co pise breathlless na predchozi strane......

""To by ste chtěli aby 20-ti letý auto plný elektroniky bylo bezporuchové :) Cínové spoje , vyhřáté a vyklepané plasty v kontaktech apd. To udělá svoje.""

2016-12-30 13:50:37

Jen mi neni jasne, proc kdyz to funguje, tak tomu nic nevadi a bezi to klidne celej den. Ale jak se vypne klicek i po mnohem kratsi ceste - minule jsem ujel cca 2 km (z domova do garaze) a po hodince stani stejne budiky uz nesly. Hold asi budu muset rozdelat pul auta a podivat se na tu jednotku.

2016-12-31 13:17:31

Včera jsem přijel domů cca v 18 hodin s nefunkčními přístroji. Dnes kolem 11 skočím do auta, nastartuji a přístroje nejdou... až když jsem odjížděl od obchodu, tak šly. Buď to tedy nesouvisí s teplotou nebo tomu byla moc velká zima Až se udělá venku lépe, tak to musím rozebrat a zjistit co tomu opravdu je.

2016-12-31 13:34:04

m.artty: Bode to nějaká banalitka, možná vaklkontakt v připojovacím konektoru - vyndat přístrojový štít je prý brnkačka, zkontrolovat popř. napružit piny taky, hlavně to chce předem odpojit akumulátor, aby si člověk neškrtnul o zadní vodivou fólii...

2017-01-01 16:04:51

colommbo: Já si to také myslím, že to bude nějaká blbost. No uvidíme


Odpovědět

1  2