Fórum - Téma


Nefunkční 4 valec


Fórum Omega B Nefunkční 4 valec

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2014-12-26 15:55:09

david7: Jestli můžu taky maličko poradit, vykašli se zatím na LPG - tedy klidně si jej natankuj, ale vyjeď tak jednu-dvě nádrže na samotný benzín, dej motoru šanci trochu se vzpamatovat. A bude-li to dobré, dělej to tak dál - jednu nádrž benzínu, 4-5 nádrží LPG a zase dokola...

2014-12-26 18:49:02

Zasa slabo odpaluje 4 valec ostatne perfektne .. Prehodil som na cievke kable z 4 a 1 valca problem stale pretrvava na 4 valci .. 1 v pohode .. Skusim pomerat tlaky skontrolovať rozvod, nahodit naspat stredny diel vyfuku ..

2014-12-27 13:08:34

Tak rozvody preskočené niesu ale sú maximálne povolené Urobte si názor

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-27 13:21:00

Ten řemen má dost......

2014-12-27 13:23:52

david7: No tak podle fotky, jak tam máš prst na řemenu, tak se mi zdá, že to o jeden zub máš přeskočené a rozhodně ho vyměň

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-27 13:28:17

meloun: Přeskočené to ještě není, jen ten řemen bude vytahaný. Zkusil bych to dopnout napínací kladkou ale když vidím jak má orajtovanou díru na imbus (někdo napínal na blbou stranu - vždy proti hodinovým ručičkám), tak bych rovnou dal novou i s řemenem.....

2014-12-27 13:41:22

kopejda: Michale tam jak je ten prst, tak se mi zdá, že je ta lavá o zub vychýlená?

2014-12-27 13:45:18

rendys: Přeně tak se to zdá i mě a navíc ten řemen je prohnutý, tzn. kola se natáčejí k sobě, kyž se je bude snažit natáčet od sebe aby byl řemen napnutý, tak to mezi sebou bude asi ještě víc vychýlené.

2014-12-27 13:50:04

No pokud mohu přispět do diskuze, rozvody vynechávání 4 válce nedělají, měl jsi to vyfotit, když je řemen napnutý ke klice (nastavení kliky na značku + porovnání nahoře + nastavení kladky), myslím si, že to skočené není, asi bych nejdříve změřil tlaky, pokud budou dobré, vyměnit cívku. Nebo zkusit z funkčního auta starší. Kdyby to bylo skočené, dělalo by to si myslím na všech válcích nějaké nedobré věci, ne jen na čtvrtém

2014-12-27 13:50:55

tá fotka s vačkami bola robená pred napnutím po napnutí to je presne a už ani nieje odchylka z kľukov .. nič pôjdem vyskúšať dám vedieť Rozvody menené pred 24 tisíc komplet .. Jazeta aj 2 valec bol slabší .. viem že rozvody sú ok idem premeriať tlaky dám vedieť ..

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-27 13:51:12

rendys: Když vezme ráčnou za kliku, tak se prohnutý řemen napne a kola sednou ryskami na značky. Tohle je normální, když se nasadí nový řemen před tím, než se napne. Spíš je šílený stav na ryskách napínací kladky, to je strašný.....

2014-12-27 13:54:37

kopejda: dobrá, když to říkáš ty!

2014-12-27 13:59:32

Napnul sem ji .. uvidíme jak sa to zaspráva .. presne mne to taký prišlo že to mechanik čo menil rozvody za nové slabo napnúl ..:)

2014-12-27 14:06:40

david7: Dejve jak jsou staré ty rozvody? Byla dávaná celá sada (řemen, všechny kladky, vodní pumpa)?

2014-12-27 17:52:18

Vyššie som písal 24 tisíc .. tak všetko pokontrolované zmerať tlaky sa mi nepodarilo ešte uvidíme tlaky .. ale tak to už ostáva len na hydrošteloch ventil tesnenie pod hlavu a piestne krúžky .. Zajtra keď by sa mi podarilo premeriať tlaky pozriem hydroštel a ptm by som objednal tesnenie pod hlavu a šup dole s hlavou..

2014-12-27 18:06:03

Hlavu bych sundaval až v té nejposlednější variantě. Zkoušel jsi tu cívku? Jak bylo popsáno, ne vždy když háže jiskru na vyndané svíčce to musí platit pod tlakem! Tlaky nešly změřit? Proč? Kdyby bylo vyfouklé těsnění pod hlavou, dělalo by to něco jiného, voda do voleje, tlakování do vody a pod. Změřením tlaků je základ fungování všech válců. Může být podpálený ventil - špatné palivo ale většinou předchází závada na kontrolce systému motoru - detonační čidlo v činnosti.

2014-12-27 18:28:10

jazeta: Ahoj Honzo, také nechápu proč nejdou změřit ty tlaky? Od toho by se dalo odpíchnout dál, než sundávat hlavu. S tou cívkou jsem to již psal, když jsou svíčky venku může jiskry dávat a po vložení do válců se vše může změnit.

2014-12-27 21:11:47

Ahoj Rendo, já jsem to tak taky psal, že už to tam bylo psáno. Znal jsem jednoho mechanika co dělal motory a já jsem měl prasklé svody u Omegy. Když se to rozebíralo, 2 svorníky se utrhly. Tehdy se zvažovalo spíše vyndat motor z auta a udělat to vzhledem k prostoru venku na "ponku". Říkal, že sundavat hlavu jen v krajním případě, když už není jiná varianta. Také říkal moudrost, že už to nikdy nedá nikdo zpět tak, jako to bylo smontováno nové a tomu věřím. Také zaleží na tom, co ten motor má za sebou, nevím, co jsem Omegu prodal, nezajímal jsem se na dostupnosti na vrakáčích ND.

2014-12-27 21:32:07

"...sundavat hlavu jen v krajním případě, když už není jiná varianta. Také říkal moudrost, že už to nikdy nedá nikdo zpět tak, jako to bylo smontováno nové..." - dovolím si souhlasit!

Venca49  
Václav
2014-12-27 21:41:23

Souhlasím,že sundavat hlavu jen v krajním případě.Ale co ten,chudák motor,který nejede?Sundal,opravil a namontoval jsem zpět spoustu hlav a vždy si motůrek spokojeně brumlal.Bylo mo jedno,jestli měl hlavu nasazenou z výroby,nebo ode mně.To bychom nemohli léčit spoustu motorů,bez sundání hlavy.Vím jak to myslíte,ale motoru je to jedno.Pokud dodržím předepsané postupy,tak je někdy hlava lépe usazená,než z výroby,kde to montuje,kolikráte kdejaký "mongol".


Odpovědět

1  2  3  4