Fórum - Téma


Nedrží tlak paliva


Fórum Omega B Nedrží tlak paliva

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2013-12-04 12:59:52

Tak to asi opravdu bude tím regulátorem na konci lišty. možná už netěsnil naplno a pak ti prostě zpátečkou utekl tlak. Je to ten membránovej s podtlakem ?

2013-12-10 15:09:29

Ahoj, to ste mi kluci vnukli s tou 555 dobrej nápad.

U moji omy z rv 95 se rozhodně to čerpadlo nespíná dřív než se startérem. Něco sice v relátkový skříni pocvaká už ve druhý poloze klíčku, ale čerpadlo to ourčitě neni. Nevim jestli se kdy vůbec mělo spínat dřív. Nicméně by mi to předtlakování asi o maličko ukrátilo start, protože přeci jen už to čerpadlo asi neni tak těsný jako za starejch časů atd.

Tudíž bych akorát potřeboval poradit, kde v tý trojúhelníkový krabiččce kde je ECU nějak jednoduše seženu tyhle tři kontakty:

1. mínus,

2. napětí při sepnutí klíče do druhé polohy - asi klasické palubní napětí,

3. kontakt relátka (minusovej) pro palivové čerpadlo, kterej spíná na zem ECU (ale to asi najdu pod ním :)

A jak jednoduše se dostat pod ty plastový držáky těch relátek, abych se dostal k těm drátum..

Elektronika k tomu bude uplně jednoduchá - prostě to při zapnutí palubního napětí na 2s sepne čerpadlo a pak už to nebude dělat nic. Přesně to, co bych čekal, že to bude dělat od výroby, ale zřejmě dojče indženýrs chtěli dát prostor i českejm bastlířum :)

vlastta  
vlastimil
2013-12-10 15:59:59

evilzone: relatka i s tema plastovyma drzakama (nebo jak to nazvat) sou zacvakly ve stene relatkove skrinky.staci tenkej sroubovak mezi stenu skrinky a "drzaku" relatka.potom smerem nahoru vysunout.ostatni neporadim - nevim

2013-12-12 11:27:25

vlastta: hm hm. no tak jestli jdou vyndat takhle jednoduse, tak tož to ty tři správný dráty pod nima nejak najdu. budu muset nějak pochopit ty autoschémata :)

vlastta  
vlastimil
2013-12-12 11:32:11

evilzone: jj - je to tam jen "nacvakly".....s el ti bouzel neporadim


Odpovědět

1  2  3