Fórum - Téma


Nedrží tlak paliva


Fórum Omega B Nedrží tlak paliva

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2013-12-02 21:04:58

wisastar: "a ta hadice co jde od čerpadla k víku nádrže je těsná?" tím jsem právě myslel tu hadici co vede přímo od výstupu čerpadla do víka čerpadla kde je konektor pro připojení napětí do paliv. čerpadla a připojení plováku, podle Mě bude problém už jen tam...

2013-12-02 21:12:59

Myslím, že u normálně fungujícího čerpadla nebude možné přívodní hadici ke vstřikům stisknout jen prsty - když jsem při jednom problému zkoušel zaškrtit vratku při startování, musel jsem si vzít na pomoc siky...

2013-12-02 21:22:06

dxdiag: Tu prave zitra zkontroluju... Jsou na ni ty secvakavaci spony co prd drzi. Dam tam normalni sroubovaci.

2013-12-03 16:02:25

Tak tam vse v poradku. Proc nespina to relatko po otoceni klickem?

2013-12-03 17:54:04

Protoze byli v Opelu trotli, co na to vice napsat. Nevim, jesli je to standard az od roku 2000, nicmene oktule toho roku uz spinala cerpadlo na 5 vterin po otevreni dveri.

Mam rv98 a take se spousti cerpadlo az pri aktivaci starteru. Uz 2x se mi behem 2 let stalo, ze jsem startoval opakovane :)

Pomalu uvazuju, ze si udelam pres nejaky 555 obvod "casove rele", napojim to na prvni polohu klicku ke kontrolkam a necham na 3-5 vterin bezet.

Da se to napojit treba i na dvere ridice, ale nechat bezet cerpadlo kdykoli otevru mi prijde zbytecne.

2013-12-03 19:43:42

stepo: Ses si jistej? Tlak tam zadny neni, takze brmla pri startu nez natlakuje lista... trosku nedomysleny ne?

2013-12-03 20:20:24

Jistej si nejsem, neb jsem to nemeril, ale az se za tyden dostanu k autu, klidne ti na to mrknu.

2013-12-03 20:31:13

H.R.Etzold: "Vstřikovací zařízení zážehového motoru a palivové čerpadlo se zapíná přes dvě relé, která jsou spolu s řídící jednotkou motoru umístěna v elektronické skříňce vedle baterie ... Pokud zapalování zůstane zapnuté, ale nenastartuje se motor, palivové čerpadlo se přes druhé relé opět vypne."

2013-12-03 21:12:41

colommbo: Kde si to vycet a jake je to rele?

2013-12-03 21:51:17

To jsem vyčet v Jak na to? str. 81. Blbý je, že v téže publikaci u popisu relátek v té skříňce k tomu už krom relé čerpadla žádný jiný není...

2013-12-03 22:01:33

wisastar: dvě fialová relátka v releboxu z ECU motoru...ale podle Mě tam chyba nebude...možná se pletu...

2013-12-03 22:19:17

Jo jedno je primo pumpa a druhe se sepne s klickem a rozepne nekolik sekund po vypnuti klicku a jdou do nej dva tluste kabely.... V servisnim manualu pisou ze je to rele vstriku.

2013-12-03 22:25:57

wisastar: dej na hadici co jde od nádrže ke vstřikům zpětný ventil, to by mohlo pomoct vyřešit problém...

2013-12-03 23:19:28

K43 - Rele vstriku (sepne plus na vstriky a na civku rele K44, minus na rele K44 jde z ECU)

K44 - Rele benzinove pumpy ( minus na civce sepnuto z ECU a plus z K43)

M21 - Benzinova pumpa (plus spina K44 a minus je trvale)

Y34 - Ventil nadrze

P44 - Air mass meter

F18 - Pojistka benzinove pumpy

Takze K44 (rele pumpy) je mozne sepnout bud primo z ECU (PIN3) nebo relem K43, ktere jde sepnout take z ECU (PIN46)

2013-12-04 00:43:10

wisastar: takže čistě teoreticky může být problém ve ventilu odvětrávání nádrže...??? ten taky ovládá K44...

2013-12-04 11:45:07

Ne. K43 zapina PLUS na vstriky, ventil a rele K44.... Ventil je tudis z jedne strany PLUS zapnut relatkem a z druhe MINUS ridici jednotkou. Nema s tim nic spolecneho....

2013-12-04 12:28:04

wisastar: fakt že jo, na tom schématu jsou špatně viditelné uzly...proto jsem se seknul...

2013-12-04 12:41:49

1,Jak je to u V6 s těma vstřikovacíma lištama ? Jsou dvě a jsou k sobě paralelně ? Nebo jsou seriově a až na konci je regulátor. Regulátor tlaku je ten ovládaný podtlakem ?

2,To že to netlakuje na klíček ale až při startu je nějakej hoax už u Oplů od r.v.87.

Moje dvě C20NE dělali to samý. Relé pro čerpadlo je spínaný - pólem od ŘJ a + pólem od spínačky.

šlo to dočasně přemostit , tak že si ten - pól relé ukostřil na kastli.

Po nějakym čase to zmizlo a opět to funguje originálně.

3,Jinak podle toho co tu píšeš od začátku to opravdu vypadá ne čerpadlo. Nemělo to původní čerpadlo v sobě zpětný ventil ? To nový je Original nebo druhovýroba ?

2013-12-04 12:54:00

Original BOSCH.. Moje Omega 2.6 V6 sepne rele po zapnuti klicku na par vterin. Lista je jedna.. sest vstriku za sebou a pak ventil. Po vymene ventilu se teda startovani zlepsilo. Uvidim jak chytne rano.

2013-12-04 12:54:55

Kazdy cerpadlo ma v sobe zpetny ventil ne?


Odpovědět

1  2  3