Fórum - Téma


Nedrží tlak paliva


Fórum Omega B Nedrží tlak paliva

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2013-12-02 17:43:25

Palivova lista nedrzi po vypnuti motoru tlak. Vymenil sem ji, protoze sem myslel ze je spatny reduktor tlaku paliva, ale porad je to stejny. Cerpadlo bylo vymeneny za novy (stary schorelo a od ty doby to dela). Napada vas neco?

Opel omega MV6 rok 1998

2013-12-02 18:25:01

wisastar: Tlak po vypnutí motoru nedrží nafurt žádná lišta, Pavle - jak se to projevuje, či jak jsi na to přišel...?

2013-12-02 19:53:07

colommbo: Tlak drzi reduktro tlaku paliva ktery je soucasti palivove listy. Projevuje se to tak ze tam zadny tlak neni a auto spatne startuje nez se palivo dostane na vsechny vstriky.

2013-12-02 19:55:19

Kdyz chcipnes motor a zmacknes ventilek na liste nebo povolis privodni hadicku tak je tam tlak. Tady zadny neni.. vytece jenom maly curek.

2013-12-02 19:59:18

wisastar: okroužky na vstřikovačích jsou OK? jinak ten tlak se tam ztratí přes odvzdušnění palivové nádrže, ale neměl by se vytratit hned...

2013-12-02 20:02:00

Ja teda myslel ze na jedne strane to drzi cerpadlo a na druhe ventil... v ceste jsou spojky, filtr a vstriky....

2013-12-02 20:03:24

Jasan, už chápu, za normálních okolností se tlak po nějakou dobu udrží a u tebe je ta doba minimální. V tom případě bych podezříval nové čerpadlo, když to dělá od jeho výměny...

2013-12-02 20:09:26

colommbo: Asi to delalo i pred tim...

Vi nekdo jak ten reduktor funguje? Moje teorie je ze kdyz je motor vyply a nejde do nej podtlak tak ze by mel byt zavreny. Jak se nastartuje a objevi se tam podtlak tak se otevre a benzin proudi okruhem. Ja to zkousel s vypnutym motorem (sepnul sem si rele cerpadla) a benzin koloval u obouch vstrikovacich list. Mam jednu navic na porovnani. Tak ted sem z toho jelen. Proste se tam neudrzi ani minimalni tlak...

2013-12-02 20:22:36

Jeste jeden poznatek. Pumpa spina az pri startovani. Myslel sem ze ma po otoceni klicku sepnout tak na 3 vteriny ale ona nic.

2013-12-02 20:34:12

wisastar: ano, máš pravdu...Mě spíná po zapnutí klíčku, vypne se a při startování se o5 rozjede...a to relé myslím ovládá ECU motoru...

2013-12-02 20:35:24

wisastar: Pumpa (za normálních okolností) sepne ihned po zapnutí zapalování, natlakuje a vypne, připravena k další práci...

2013-12-02 20:37:56

No... ono jedno rele je na cerpadlo a druhe je pro ECU. Tak na to musim mrknout jeste.

2013-12-02 20:39:40

ale to porad neresi to ze tam nezustane ani vterinu po behu pumpy zadny tlak

2013-12-02 20:43:20

wisastar: taková debilní otázka (předem se za ní omlouvám) ale při výměně čerpadla, nezaměnil jsi hadice? moje teorie je, že kdyby to valilo do zpátečky tak po vzniknutí podtlaku by teprve regulátor pustil tlak benzínu do lišt......jen myšlenka...

2013-12-02 20:50:35

Ty jo tak ted mam brouka v hlave :D Ale to by snad nebezelo ne?

2013-12-02 20:51:30

Musim se na to jit podivat Jinak neusnu

2013-12-02 20:52:28

wisastar: vím Já? :D kontrolou těch hadic nic neztratíš...

2013-12-02 20:58:54

Tak to mam dobre. Ale dalsi poznatek je ze ten tlak na ty hadici v pohode udrzim prstem a kdyz se to po vterine natlakuje a necham ho porad bezet tak je zezadu slyset siceni. A po vypnuti cerpadla tlak okamzite zmizi....

2013-12-02 21:00:35

wisastar: a ta hadice co jde od čerpadla k víku nádrže je těsná?

2013-12-02 21:03:22

To bohuzel nevidim. Ted to nemam na heveru. Ale to by z toho tekl benzin a bylo by to hodne citit... Uvidim zitra. Rozeberu i cerpadlo, kde sou v nadrzi taky spoje...


Odpovědět

1  2  3