Fórum - Téma


Nazor na VECTRU C s motorem 2.2 16V GTS


Fórum Vectra C Nazor na VECTRU C s motorem 2.2 16V GTS

Informace o modelu: Opel Vectra C



2014-01-19 21:20:42

Prosím o Váš názor na Vectru C 2.2 16 V GTS

2014-01-19 21:25:49

pokud mas Z22se coz je americky motor s retezem a odchazeji na nem ridici jednotky pokud.pokud mas Z22YH tak zase spodky ale taky jde oto jaky mas rok vyroby

qpc
petr
2014-01-19 21:31:17

jaradar76: tolik bych se toho nebál..

2014-01-19 21:34:04

qpc: ja netvrdim ze se toho ma bat jenrikam vlastní skusenost mel jsem tu 3 na opravu a dve byly Z22SE a jedna YH dvoum se delali jednotky stejna zavada rozpadly se cany a u te treti se menil cely spodek motoru ma vlastní zkusenost

2014-01-19 21:34:47

qpc: Mno, motoru Z22YH bych se přecjen trochu bál - vysokotlaký vstřikovací čerpadlo je dost choulostivý...

2014-01-19 21:37:22

colommbo: souhalsim s tebou colommbo a nejen to cerpadlo ale i spodky byly hodne nachylny

qpc
petr
2014-01-19 21:45:54

ale z22se je celkem good..

2014-01-19 22:45:11

qpc: do te dobynez ti odejde jednoutka motoru,pak ta oprava stoji 10 000 a topak moc good neni

vlastta  
vlastimil
2014-01-19 23:44:56

mam omegu (teda mel sem) 2.2DTI (Y22DTH).sam sem ji kupoval s pridrenou klikou - (na dily)......minimalne 1 do mesice me nekdo zavola nebo napise o cerpadlo nebo motor (spodek).nechcu nikoho strasit ani odrazovat ale myslim ze jaradar 76 bude met pravdu.....

2014-01-20 00:22:46

vlastta: pokud mě zdání neklame, tady se ptá na benzínový motor a ne na naftu, což je celkem i trochu rozdíl, že?

"YH" bych asi nedoporučil taky, protože ty čerpadla opravdu odchází poměrně často ale "SE" ? Proč ne...to, že odejde ecu motoru, je asi to nejmenší, dá se pořídit z vrakoviště za 3500,- překódovat a jezdí se dál...

vlastta  
vlastimil
2014-01-20 00:54:55

ondra01: ano rozdil to je (a ne zrovna malej)ale oba to sou novejsi motory a podle me ne zrovna moc dobre doreseny.jinak receno moc chvaly sem na ne necetl......asi tak sem to myslel

2014-01-20 08:33:26

ondra01: no ondro trochu te vyvedu z fantazie jednotka motoru na SE se jen tak neda koupit je velice nedostupna a pokud by někdo mel zdravou tak ji hned vykoupim to není problém a mimochodem není to jen o programovani imobilizeru ta jednotka se musí sparovat s vozidlem a ver ze vim o cem mluvim neb to delam

qpc
petr
2014-01-20 10:29:04

jaradar76: hele,to jsi četl na NETu? znám spoustu lidí,co s tim jezději a NIKDO žádný problém s jednotkou nemel..

2014-01-20 12:50:31

Predaval som moju 2003 C1,8 benzin,v kolonke vymena mozna nedopatrenim som zaznacil ano,tak sa mi ozval pan ze ma signum 2006 s motorom2,2 16v krasne neskrabnute autiko v kozi a s plnou vybavou,Bol som sa podivat a z pana vyliezlo ze by to vymenil bez doplatku a ze ma malu poruchu motora,auto nenatocilo, takze dalej sme nic neriesili.

Je to presne 7 mesiacov a pan inzeruje signum dalej,takze tolko k teme.

qpc
petr
2014-01-20 13:23:38

no,to mohlo být nějaké číslo,pupmpa,cokoliv..U každého motoru se může stát ,že nenaskočí

třeba tolik oblíbené čidlo kliky u x18xe,x20xe atd...

2014-01-20 14:56:09

Ptám se jelikož auto mám chvíli ale motor má krásný Zvuk a nadherne to jede na diagnostice žádny problém. takže koukám spis nespokojeny lidi než spokojeny s motore. 2.2 16v v gts 108 kw motor Z22SE

2014-01-20 15:36:34

moraveckubas: Z těch zmiňovaných dvou možností máš tu lepší, tož jezdi a užívej si to!

qpc
petr
2014-01-20 15:38:39

moraveckubas: hele,to je stejné jako jednotky simtec56 že byly chybné,že x16xel žere olej a podobné věci...jiné závady maji passaty a superby,jiné renaulty,to že jednomu z 10tis lidí odejde jednotka potažmo na 10let starém autě je celkem OK,takže bych se toho tak nějak všeobecně vůbec nebál.Horší jsou mechanické konstukční věci a nebo vysokotlaká čerpadla,co měly oplácké diesely..

2014-01-25 11:53:57

Zdravím, mám GTS s motorem Z22SE a s autem vcelku spokojenost. Mám ho po kamarádovi, Ten ho kupoval nový v CZ, znám ho od nova.

Jednou, dvakrát do roka auto neví o klimatizaci. Prostě se nenačte, nesvítí, nefunguje. Stačí vypnout klíček, chvilku počkat a zas vše OK.

Odešel mi ventilátor topení a mojí vinou i regulátor. Ten regulátor na automatickou klimu je cca 9tis.

Ventilátor odešel kvůli tomu, že se ucpal kanálek před kabinovým filtrem a natekla do něj voda. Tomu se dá předejít.

Poslední závada, týden stará, přestala fungovat vodní pumpa. Bohužel to nebylo pumpou, ale rozpadly se 2 ze 3 vodících lišt řetězu, který tu pumpu pohání. Odešel napínák a ten plast to nevydržel. kousek vletěl pod kolo a shodil řetěz. Oprava 2xlišta, napínák, těsnění, olej a věci okolo, cca 8000,- materiál. Práci jsem si dělal sám, cenu v servisu neumím odhadnout.

Auto je 10/2002, hlásí se jako 2003, najeto 140000km a svezení... to už víš sám.

Kdybych to auto nepodědil za opravdu super peníz, nenapadlo by mě ho kupovat, byl jsem zapřisáhlý passatista (4x po sobě a spokojenost), ale vážně nelituju.

Snad to je dostatečně objektivní a k něčemu ti to bude.


Odpovědět