Fórum - Téma


na první start chcípne nebo běží jak na 3-4 válce


Fórum Omega B na první start chcípne nebo běží jak na 3-4 válce

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1998 Omega B 3.0 V6

12 fotek  |  16 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.

mazel



2013-11-05 20:06:38

Ahoj opláci, mám problém před nějakou dobou moje omáčka začala špatně chytat když je teplejš otočim a omega vyskočí na 3000 otáček a v poho pomalu pada až na 600-700 při dosažení provozní teploty a vše je okej . Když je ale chladnějš nastartuju a omega se rozběhne strašně pomalu a běží tak asi 3 vteřiny při lepšim příadě když nechcipne---- jako kdyby nejela na všech 6 a po 3 vterinách vyskočí na 3000 a jede jak má.. nevíte co s tim ??

2013-11-05 20:17:05

zippon: Volnoběžný ventil (krokáč), EGR ventil, škrtící klapka - jak jsou na tom, co se čistoty a pohyblivosti týče...?

2013-11-05 20:26:33

colommbo: krokáč vyčištěnej je mastnota ani tuk, egr cistej funkční ale zaslepenej takže taky v poho, škrtící klapka je odmaštěná pohyblivá na 100% a vybroušená . to je vše čisté

2013-11-05 20:28:39

zippon: Šikula! Tohle mě napadlo jako úplně první, dál už budeme muset asi trochu myslet...

2013-11-05 20:30:31

rikal sem si co palivovej filtr? ale to by nejela po zahřátí perfektne si myslim

2013-11-05 20:33:10

zippon: Kdyby byl přicpaný, tož by to dle mého startovalo blbě pořád a jak píšeš, poznal bys to i pak na jízdě...

2013-11-05 20:35:44

právě proto nemám ani potuchy čím by to mohlo bejt.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-05 20:40:31

Těch 3000 otáček po startu studeného motoru není nějak příliš vysoké číslo?? Moje bývalá 2.2 vždycky chytala na drc za jakékoliv teploty a otáčky okamžitě po startu byli max 1200 a lehce klesali na volnoběžné cca 750.

Nebude chyba ve snímači teploty?

2013-11-05 20:54:47

kopejda: jo to me taky napadlo , kde vlastne je? da se ocistit nebo bude špatnej??

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-05 21:01:45

zippon: Dá se změřit diagnostikou, jestli v nízkých teplotách nehlásí nesmysly. Ideální by bylo projít vše a zkontrolovat rozsahy jednotlivých akčních členů. Máš někoho si Tech2 nebo Op-com ?? Nebo se domluv s někým tady na klubu, zajeď k němu a prolezte to. Postupně vyměňovat jednotlivá čidla a snímače je zbytečně nákladné a nakonec to může být nějaká blbost...

2013-11-05 21:05:19

kopejda: mam kamose naproti v baraku tak to zkusime

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-05 21:09:54

zippon: To je naprosto ideální, zkuste zapnout zapalování pak připojit diag, a pak nastartovat při sledování chování akčních členů. Něco najít musíte, každopádně 3000 po startu není normální stav.

2013-11-11 09:38:52

Ahoj, hele zkus pred studenym nastartovanim odpojit vahu vzduchu.. pokud to pak chytne normalne tak je to zrejme tou vahou. Ale pak ji zas hned pripoj at ti nesviti oranzova kontrolka motoru :)

Ale nemusi to byt tou vahou asi uplne na 100pro, pac nevim co vsechno se při startu vyřadí v ecu z činnosti, když zjistí, že váha je odpojená. Me to taky jednu dobu delalo v podstate kazdej studenej start a kdyz sem tu vahu odpojil, chytlo to normalne. Ale ted uz to zas dela jen sem tam, tak mam zatim porad tu starou vahu.. A kdyz sem tam dal cvicne novou ze starlajnu za 700 tak to zas podle me moc žralo :)


Odpovědět