Fórum - Téma


MV6- praskla hlava ci jen tesneni


Fórum Omega B MV6- praskla hlava ci jen tesneni

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

Zamčeno: 2012-10-05 16:33:20, bad64
2012-09-30 20:37:57

ja vam nevim, panove. vite, oslniva V8, o to mi zas az tak nejde. ano chci aby to bylo lepsi nez omega, chci aby to bylo pohodlnejsi a hlavne luxusnejsi. nejde o to ze bych nejak nemel na opravu omegy (mam prijem mesicne cisteho okolo 25 a vice) jde spis o to, ze uz tak nejak chci popojit o level vis. chci proste lepsi svezeni a je mi jasne ze to bude ta stejna utahana vrazda jako omega, jen chci auto ktere me bavi protoze do takoveho mam chut ty penize sypat. samozrejme ze nepujdu a nekoupim prvni na kterou narazim, treba vubec audi nekoupim, zkratka chci zkusit zase neco jineho.. apropo, kdybych byl rozumny, veeelkym obloukem bych se vyhnul i omedze MV6 :)

** hansdob » pokud znas nejake mouchy ktere se daji odhalit a vis kam sahnout, prosim napis neco.

dekuji

2012-09-30 20:41:22

souhlasím totobylo dobře napsáno já bych se ji také vyhnul a samo i té audi ale díky svému koníčku jsem měl spousty sráču ale i aut :-D Každé má něco do sebe.

2012-09-30 20:43:03

jinak u vw group je nutno se vyhnout 2,5tdi V6 všechny verze a 2,0tdi 103kw BKD

2012-09-30 20:43:23

Chces o 'level' vys?

Alpina B12 (BMW E32/E38)

Vic nemam co rict.

2012-09-30 20:46:07

no a za hubičku to není jelikož toto je první co trochu vypadá že by mohla i fungovat http://www.sauto.cz/osobn...i/a8/11003189?goFrom=list

JJ bmw alpina mám tady doma tři jen je složit

2012-09-30 20:49:18

Ale dyť to JE za hubičku, Hansi - A8 prakticky jen za váhu a cenu barevných kovů...

2012-09-30 20:54:46

no, dat takovou do plynu, to by mohlo chvilku vydrzet

2012-10-01 00:24:13

Ajha, já osobně považuju auto za hubičku do 20000kč

2012-10-01 07:54:25

Ano, pane, já to beru tak, že je hubička a hubička... Třeba Fáčko za hubičku bude fakt za nebo za , MV6 za hubičku může být za tu dvacítku a taková zde probíraná A8 bude mít papulu už přecjen trošku větší, nicméně v poměru k ceně novýho auta to bude furt jen hubička...

2012-10-01 10:02:00

pokud uvažuješ o LPG tak si ji ale s LPG nekupuj, jelikož ten motor už bude KO, to LPG si nech dodělat do auta sám, jelikož LPG je popraviště

2012-10-01 10:15:59

Souhlas s Beawer, ale třeba 740iL E38, si myslím, že by mu bohatě stačilo.

TO: Amadjr: A pokud chceš jít ještě víš, tak jdi MB W216(S - Clase)

2012-10-01 12:18:21

hansdob » to je tak strasne? a kdyby ten plyn v aute byl jen rok tak by se to mozna i vyplatilo ne? jelikoz ti vydridusi chteji za plyn 35 papiru..

2012-10-01 12:51:34

To není vydřidušství, Jiří, ta cena je u osmiválu dneska jednoduše běžná... Prostě se taky tak nějak počítá s tím, že kdo si vozí zadek ve V8 a chce se začít chovat ekonomicky (což teda mně osobně přijde jako protimluv, bo když si chci pořídit benzínový osmivál, tak (nejspíš) na spotřebu hledět nemusím a nebudu...), tak pro něj ty prachy nebudou problém...

2012-10-01 12:54:48

Nechci rýpat, ale 20tis za tu Omegu asi nedostaneš. Kdyby byla naprosto v pořádku, byl bys za 30tis hodně rád a stejně bys čekal dlouho než by si ji někdo odvezl.

Jak je napsáno, vyhni se 2,5TDI V6, ber 1,9TDI nebo 3,0TDI který má určitě třetinovou spotřebu oproti 4,2V8 a určitě levnější díly. Než abych já koupil 4,2 levně, radši bych připlatil za naftu 3,0 a za pár let bych na tom ještě vydělal, nehledě na to že ta nafta opět benzínu napráská Kamarád dělá v AUDI v autorizáku a říkal že po 1,9kách v naftě je teď nejlepší motor právě 3,0TDI. A servis na A8? Ten je tak drahej že si ani neumíš představit, takže hodně štěstí Já bych volil A6 3,0TDI 176kw avant, quattro v manuálu, až mě pašík omrzí, nejspíš právě tohle koupím. Dají se už sehnat taky celkem levně, ale aby byla v dobrém stavu, ročník 2006 tak okolo 400tis +.

Říká se, že člověk 2x do stejný díry nespadne, ty už si měl MV6 a chceš koupit 4,2... No myslím si že v hledisku cca 5ti let ti zdaleka nebude stačit plat 25tis Kč. Ten motor v A8 měla matka jiného kamaráda, jezdila denně do práce po STrakonické předpisově a nájezd měla kousek od baráku, práci blízko sjezdu, takže ideál na nejnižší spotřebu, a opakuji, jezdila předpisově. Za boha se nedostala pod 12l. Po praze 16+ Říkala že si ani neumí představit tomu šlápnout na krk Bez urážky, takovým lidem já se směju... Zlatá silná, levná a spolehlivá nafta

Toť jen můj názor, kup si samozřejmě co uznáš za vhodné a přeji ti hodně štěstí při výběru Ber taky v úvahu to, že to auto v takovymhle obsahu v benzínu ti ztratí na ceně, že budeš rád když ho časem vůbec prodáš.

Mimochodem naftový bufík se dá sehnat analogový jako je v omeze za cca 3tis Kč A ten samý typ Eberu jako je v Omeze stojí na VW úplně nový asi 6-7tis. Ale nevím jestli nemá jinou ŘJ, třeba už po CANu A má jen 3kw výkonu

2012-10-01 13:03:00

mv6 po meste taky pod 12 neumi. :D proc mi to porad rozmlouvate misto toho aby jste mi rekli neco o te 4,2 abych vedel kam sahnout :)

***

edit 13:25

colombo, i kdyz jsi admin neadmin, v tomhle vlakne KAZDY napsal neco pro me konstruktivniho, jenom ty proste jenom remcas. a ne jen v tomto prispevku, ty pises uplne vsude a uplne vzdycky i kdyz k tomu nemas vubec co rict.

ps.: to bylo taky uprime :)

2012-10-01 13:09:13

Mno, Jiříku, odpusť opět upřímnost, ale po tomhle tvém příspěvku už asi není potřeba psát vůbec nic... Howgh

2012-10-01 16:42:46

Já nevím co tu řešíte kluk chce A8 tak hledejme klady a zápory a ne co je lepší a pod...Já říkám pozor na převodovku opravdu je rychle opotřebovaná,dále hliník=podvozek a rozvody motoru víc nevím.Klad pohodlí,pohodlí a pohodlí,vše to vyjede ale obávám se že 25tis měsíčně na údržbu nestačí.Nafta dobrá ale obávám se že ty motory jsou už po smrti.

2012-10-01 16:55:59

cyryl » dekuji ti za komentar. dam si pozor na prevodovku. motor si proste poslechnu, projedu, podvozek osaham. snad budu vedet kam sahnout. a jak presne poznam ze je ten automat v prdeli? to musim prat kvalty pod plynem ne? jinak 25 000kč udrzba mesicne? to snad ne, ale pocitam ze jak to koupim, tak prvni pul rok do toho padne 50 do udrzby jen zasumi..

**

naftu nechci, 4,2 benzin 220kw (4-ventil)

2012-10-01 16:57:25

Každý se mu tady snaží poradit že dělá blbost. Každý rozumný to ví že je to blbost Nafty po smrti určitě nejsou, ty právě mají o dost větší výdrž než benzíny. Záleží taky jaký ročník by chtěl. Ale všichni se shodneme na tom že 25tis měsíčně příjmu je málo U toho 3,0TDI je akorát dobré vyměnit rozvodový řetěz a kola. Jinak to jezdí a jezdí a jezdí a pohodlně a pohodlně a dobře, tedy perfektně a za pár litříčků nafty Pokud by kupoval tu starší kam dávali 2,5TDI a tuším že 3,3TDI, to nebude to pravé. U toho 2,5TDI by musel narazit na opravdu dobrý kousek, ale zase tam číhá riziko vaček, hydroštělů a vstřikovacího čerpadla VP44 jako v na motoru v Opelu DTI... Stejný koncept jako ve Fordu VP30 Ale kdyby teda nutně potřeboval benzín, asi by bylo lepší 2,8V6 - jestli se do A8 taky dávali. Ale na díly a cenový provoz s jeho příjmem bude akorátní A6 a nebo bude ujíždět na Starlinu a nebude stačit ty díly měnit

2012-10-01 17:19:33

Upřesním do 100tis Kč ta nafta bude po smrti nebo si bude žádat nemalé peníze na zprovoznění. Beru to jak u opla za 20tis šrot za 50tis pěknej kousek a za 90tis TOP TOP TOP. 25tis beru provoz celého auta,benzín opravy a pod.. jestli najedeš par Km okolo komína tak OK.Špatný tiptronic bude při řazení vydávat kovové zvuky nejlépe se to pozná při razantním rozjezdu.

Nevím jak se pohybují ceny oprav nyní co jsem měl zapůjčenou novou S8 tak výměna předních brzd v autorizovaném servisu 100tis!!S8 měla keramické brzdy.Jestli je má A8 v 4.2tak potěš pánbůh.



1  2  3