Fórum - Téma


Motor Y22DTR 92kW z VeBe do VeCe...?


Fórum Vectra C Motor Y22DTR 92kW z VeBe do VeCe...?

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2015-11-28 19:02:21

Dobrý den, praskla mi na mé VeCe gts 2,2 dti 92kw kliková hřídel a zítra bych měl jet pro motor taktéž kód motoru Y22DTR 92kw, ale je z VeBe tak se chci zeptat jestli tam půjde, popřípadě co všechno bych musel předělat. Moc díky za odpověď

2015-11-28 19:24:38

chmelik: zavolej na 606698069,povim ti to,delal jsem to.

2015-11-28 19:38:11

bazi: Podrobnosti si proberte klidně telefonicky, ale kdyby se alespoň rámcově postup objevil i tady ve Fóru, bylo by to fair... Takovéhle šuškyšušky je k ničemu.

2015-11-28 19:53:07

colommbo: Přesně tak, tohle je hodně zajímavá informace, už proto, že Y22DTR jsou populární s praskáním klikovek.

To chmelik, kolik máš na tacháči? A kde praskla? Už tohle sleduju delší dobu, tak by mě zajímalo, jestli je to skoro vždy stejné.

2015-11-28 20:22:27

colommbo: tak jo.jde prostě použít polomotor je stejný! Přendavá se potrubý,silenbloky a setrvak je tam jednoduchý bazi

2015-11-28 20:30:47

jj a praská u oil.čerpadla a tak kolem 300000km,a dost zaleží na kvalitě oil.

2015-11-29 08:39:42

kde praskla nevim, jen sem zatím sundal vanu a zkusil zatočit s klikou a otočila se "jen půlka" takže to muselo prasknout mezi 2 a 3 válcem nebo 3 a 4.. a na tachometru pouhých 230tis km!

2015-11-29 10:28:23

Pro zajímavost....astra-g tečka cz, sekce motory, disel, vlákno" Kdy vám praskla klika"

2015-11-29 16:41:30

alzafir: Zajímavé počtení... A ty možné příčiny spočívající hlavně ve způsobu jízdy své opodstatnění určitě mají. Odhaduju, že velké procento řidičů ale právě tak jezdí ("má to krouťák, ten motor si to veme")...

2015-11-30 16:17:49

Řešil jsem úplně to samí. Motor mám taky z VeBe y22dtr a šlape to

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-30 16:28:36

colommbo: Nevím, pořád je to 16V motor a proto jak říkáš, točíme se vesele a radostně........

Něco na tom je, jezdím město trojkou....... Na otáčkoměru se ukazuje cca 1900 otáček...... Na palubáku to ukazuje okamžitá 4,2...... Asi není co řešit.........

2015-11-30 22:01:56

Tak motor už jsem přivezl, zatím čekám až se uvolní místo u známého na dílně aby jsme se do toho s jeho pomocí mohli vrhnout. Nějaké rady a tipy na co si dát pří výměně motoru pozor? Moc děkuji za každou radu

2015-11-30 22:10:09

Wow...to je hnusnej problém naše VeCe 2.2dti zatím bez ztráty kytičky...najeto 189 000 km. A na co si dát pozor tak podle mě hlavně neodpalit čerpadlo chodem na prázdno! Jinak když už to máte vejpůl zák já bych řešil i new rozvody, ale chápu že to chceš zprovoznit co nejlevněji.

2015-11-30 22:19:00

jjenkyy: Ten řetěz, to není špatný nápad, Kdo ví, kolik to má nalítáno.

A hned vyleštit sání a zaslepit EGR. Vyměnit těsnění rampy vstřiků a nové přepady.

2015-11-30 22:23:28

alzafir: Naprostý souhlas...jinak naše VeCe zase tak bez ztraty kyticky nebyla...Doufám že si vzpomínáš jak si mi měnil turbo před tvým domem na ulici :-D... PS jinak dodnes šlape

2015-11-30 23:34:03

vždyť VeCe má elektronickej egr a ten zaslepit nejde ne? Když sem ho zkusil zaslepit tak okamžitě nouzák. No s rozvodama je to takový, že sem z toho na vážkách. Majitel prodával motor, protože odešlo čerpadlo, ale nechal ho tam, takže když zaaretuju rozvody tak je dělat nemusim. Když motor rozdělám tak je to zase dalších x tisíc no :( ale je mi jasný, že by to nebylo na škodu. Majitel tvrdil, že má motor 190tisíc nalítáno, ale na druhou stranu kdo ví, že

2015-12-01 06:54:09

EGR zaslepit jde, ale musíš to taky vysvětlit jednotce. Jako že bys jen odpojil konektor a jezdil, tak to ne.

tady si to pročti.

http://www.club-opel.com/...icka-nahrada-35500?kols=2

2015-12-01 08:18:36

tak to je dobrá zpráva, před rokem sem byl nucen koupit novej a to sem měl pocit, že sem na internetu o egr ventilu pročetl uplně všechno než sem ho objednal :D

jinak motor poleze ven vrchem? auto mi zatim stojí 100km od Liberce :/

2015-12-01 13:24:21

Nechci tady strašit, ale můj známý na STK mi říkal, že se chystají různé změny a mezi ně by měla patřit i tzv. Online emisní kontrola. Mělo by se jednat o napichnuti auta přes ŘJ a následné měření. Tímto by měl být konec všech aut co mají Kat off, Egr off, dpf off atd. Nevím co si o tom myslet ale dosti lidem by to zneprijemnilo život jejich dieselů.

2015-12-01 14:09:36

1, kat off , je nesmysl

2, EGR off , jo možné to je , ale dá se použít EGR simulátor , takže i na napíchnutém ECU poznají prdlačku.

3, PDF off , je prasárna a dobře jim tak


Odpovědět

1  2