Fórum - Téma


Motor Y20DTH


Fórum Technický koutek Motor Y20DTH



1  2  3

2012-10-04 11:37:59

Děkuji za radu, jiného výrobce učitě zkusím, ale VW to nebude. Z důvodu vysoké pořizovací ceny a zájmu zlodějů, tato auta také nejsou bez chyby. To budu raděj chodit pěšky než VW. S těma cenama náhadích dílů jste to přehnal, troufnu si říct, že jsou podobné. Ale nechci se hádat, co člověk to názor.

Věděl jste, že toto čerpadlo bylo i v Audi? A taky odcházelo, takže opelem to nebude.

2012-10-04 12:01:16

Ano vím že čerpadlo typu VP 44 je v AUDI A6 2,5TDI V6, Passatu B5,5 2,5TDI V6 atd... jen je upravené pro 6válců - má jinou hlavu. Totožný typ s označením VP 30 je u vozidel Ford s motory TDDI. U všech těchto vozidel je čerpadlo veliký problém. Pro mě je to ale pořád menší problém, než kdyby mi pod kapotou syčel benzínový vysavač, ZLATÁ VP44

S cenama jsem to moc nepřehnal, samozřejmě s nadsázkou "haléřů" ale výší cen moc ne.

Například

Sada zdvihátek INA (prvovýroba) na TDI rotačky - 751Kč

Svíčka žhavící NGK na PD - 237Kč

Je to opravdu jen pro vysvětlení.

Jinak samozřejmě zkuste jakého výrobce chcete. Údajně Hyundai už je kvalitou na hodně dobré úrovni.

2012-10-04 12:32:07

nevidim na těch cenách nic divného (levnějšího) . Tyhle spotřební věci jsou všechny za pakatel.

2012-10-04 12:57:38

No ona ta VP 44 zase tak zlatá není. Když si vypočítám kolik jsem s tímto nafťákem ujel km a přihodil k tomu ceny oprav, tak by mě to s benzíňákem vyšlo min. na stejné prachy i vzhledem k ceně a spotřebě benzínu. Navíc bych mohl investovat do LPG a že klesne výkon? Nevadím, nejsem závodník. Daĺe bych nemusel být tak dlouho bez auta a mohl jezdit.

Jinak ceny co píšete jsou přijatelné, jen a cena žhaviček se mi zdá být podezřele levná.

2012-10-04 13:01:22

No mě dávali v několika prodejnách na neorigo díly na Oply slevu 20-40% a na takovéto ceny jsem se nedostal. Jednalo se ještě ke všemu o Febi - silentbloky nevydrželi nic. Destičky Lucas byly dobré, ale dražší než tady od ATE. filtry MANN - olejový byl dražší i po slevě. Koukal jsem na zdvihátka... Bez slevy stálo na DTI asi přes 700Kš / 1kus! a je jich tam 16ks... apod.

Pro mě je tedy opravdu zlatá VP44ka (oproti benzínu). Opravdu jste měl pořád takové problémy jen s čerpadlem? Já když jsem ho měnil tak bylo z vrakoviště, ano už má něco za sebou a nejspíše bude trochu načaté ale musím zaklepat, pořád to s ním jezdí

2012-10-04 21:48:14

Trochu se ztrácím, myslel jsem si, že zjistím přesně typ použitého čerpadla na mém motoru bez demontáže. Ale vypadáto, že jich je víc. Obj. č. originál 0 470 504 009, 0 470 504 011 a 0 470 504 218 - první dva typy za renovaci 21 000 Kč a třetí za 34 500 Kč. Nejsem z toho moc chytrej. Viz toto:

http://www.rada-bosch.cz/...p?ids=341&idc=472&idm=281

2012-10-04 22:13:29

ale bez daně

donatelo, 2012-10-04 21:48:14 napsal:

Trochu se ztrácím, myslel jsem si, že zjistím přesně typ použitého čerpadla na mém motoru bez demontáže. Ale vypadáto, že jich je víc. Obj. č. originál 0 470 504 009, 0 470 504 011 a 0 470 504 218 - první dva typy za renovaci 21 000 Kč a třetí za 34 500 Kč. Nejsem z toho moc chytrej. Viz toto:

http://www.rada-bosch.cz/...p?ids=341&idc=472&idm=281

2012-10-05 05:40:09

Zdravím, co jste si myslel těch typů je několik, já mám koncové číslo 003. A s řídící jednotkou komunikuje i 004, s jiným číslem je pak třeba vyměnit i ŘJ vozu.

Jsem se díval, je to docela rozdíl v těch cenách.

2012-10-05 10:46:13

já když jsem ho sháněl bylo mi na vrakovišti řečeno že do omeg se dává 011, 003 a ?009? a že nějaké dva kódy jdou za sebe prohodit. Už si to nepamatuji, budou to asi 4roky, ale myslím že říkali že 011 za 003. Ještě podotknu, že mi nabídli použité - to jsem koupil - za 12tis Kč a nebo úplně fungl nové - ukazovali mi ho, opravdu zabalené v krabici, v igelitu, zakonzervované, úplně nové za 24tis Kč s roční zárukou. Tenkrát jsem neměl zbytečných 12tis, tak jsem vzal to použité. Teď je nemám taky, ale nemusím to řešit, tohle ještě funguje

2012-10-05 21:35:02

Záleží na tom taky, jakou dávají záruku.

2012-10-06 02:22:36

Zdravím, co jste si myslel těch typů je několik, já mám koncové číslo 003. A s řídící jednotkou komunikuje i 004, s jiným číslem je pak třeba vyměnit i ŘJ vozu.

Jsem se díval, je to docela rozdíl v těch cenách.

Nejen řj vozu ale i elektroinstalaci.

2012-10-06 09:00:04

Tak to pro mě znamená, že tam prostě příjde to stejné čerpadlo, to je jednodušší


Odpovědět

1  2  3