Fórum - Téma


Motor Y20DTH


Fórum Technický koutek Motor Y20DTH



1  2  3

2012-10-02 21:41:13

Ne VW Sharan 1,9 TDI jsem nechtěl, protože celkově odmítám auta z koncernu VW. Mám několik důvodů, ale ten hlavní je ten, že ty vozy nemají takovou hodnotu, za jakou se prodávají. Hodně z nich je kradených.

2012-10-02 21:47:02

Myslel jsem si, že když ten motor Y20DTH měla již omega, tak ty chyby v Německu vychytali. Nechápu to.

2012-10-02 21:53:29

Jen malý přípodotek: Omega měla X20DTH (1/98-8/00) a Y22DTH (9/00-7/03)

2012-10-02 21:56:40

V čem je ten rozdíl?

2012-10-02 21:58:26

Mezi X20DTH a Y20DTH - vím já...? Možná jen v emisních normách...

2012-10-02 22:00:57

Ten rozdíl v konstrukci X20DTH a Y20DTH by mě zajímal.

2012-10-02 22:32:45

Ten rozdíl také nevím

K tomu koncernu, musíš koupit tam kde je to ověřené. A naceněné jsou proto že jsou tak spolehlivé oproti ostatním výrobcům, jsou na ně levné díly, jsou výkonné a málo žerou. Mají i hezké a kvalitní zpracování interiéru - kromě jedničkové octy. Což bez urážky se mi u Oplu líbí jen Omega

Ale hlavně jde o tu kvalitu. Teď tedy to pohnojili některýma motorama s DPF, ale to už jsme cenově zase jinde

Co ti budu povídat, sice si ušetřil něco málo v rozdílu mezi Sharanem a Zafirou, ale možná brzy poznáš že Sharan by byl o moc levnější Tímto nechci říct že bych ti to přál, to vůbec ne - naopak, ale jsem realista a umím si spočítat co je z hlediska provozu, oprav i v budoucích letech výhodnější Mohl jsem si zase koupit Omegu a k tomu dodávku od Opla a cpát do ní další bankovky na opravy, radši jsem volil VW a ty bankovky můžu cpát do úpravy, ani jsem si to nedovedl představit že stačí sednout a ject a ject kamkoliv a nebát se že něco odejde atd... No to už jsme zase jinde

Dále to nebudu rozebírat, vyjádřil jsem se k cenovému ohodnocení auta. Je jednoduché říct že jsou předražené. Ale že by to bylo jen tím znakem? To asi ne... Stojí za tou cenou pevný a jistý základ který za to bez váhání stojí, alepsoň za mě

2012-10-02 22:38:52

mechanicky v základu žádnej jen příslušenství ,řj a emise.

2012-10-02 23:11:10

Teda Míro, máš jediný štěstí, že jsi v úvodu zcela upřímně a bezelstně pochválil interiér Omegy, jinak jsem snad celej tenhle tvůj konkurenční příspěvek musel smáznout...

2012-10-02 23:21:44

A jejda to se omlouvám

Jen mě vždycky popíchne když někdo bez přemýšlení - proč to asi tak je? vždycky udělá rychlý závěr bez jakéhokoliv smyslu a pravdy Vždycky a všechno má nějaký důvod a většinou je i dost opodstatněný, obecně

Jojo interiér Omegy je hezký a pohodlný, proti tomu žádná To se třeba s Octou nedá srovnat, Omega je proti ní limuzína, to ji určitě neberu... Ale asi jsem to přehnal, asi všechno řeším moc podrobně do hloubky, ale jinak by ten život byl moc jednoduchej. Občas mě hold baví přemýšlet a počítat

2012-10-03 09:39:00

proto mám v koktě sedadla z A6

donatelo, 2012-10-02 22:00:57 napsal:

Ten rozdíl v konstrukci X20DTH a Y20DTH by mě zajímal.

2012-10-03 11:28:24

Zdravím, kdyby tyto motory byly vymontováný, bez krytu motoru a položeny vedle sebe, tak rozdím poznáte jednoduše. Je to v pozici měrky na olej je jinak orientovaná, tento rozdíl je nejvíce vidět.

Ještě co bych reagoval na větu, co chtít po oplu po 200 tkm?

Znám jedno auto, které jezdí u nás v okolí s tímto motorem je to rok 6/99. Vlastnil jej taxikář, v servise v Opelu mi spadla čelist až na podlahu, když jsem viděl kolik má najeto. Na tachometru bylo 760 tkm, nemohl jsem tomu věřit. Auto bylo servisováno pouze v tomto servise a kamarád mechanik mi řekl, že ty kilometry jsou pravdivé.

Jak je tedy možné, že se jedno auto rozpadne po 200 tkm a jiné najezdí 750? To asi nepochopím.

2012-10-03 13:46:38

no vidiš , a můj tacho má 485 tis mil

2012-10-03 22:21:07

Míro, tak jinak a jednoduše - VW a spol. - nechci a děkuji! Jsem na stránkách club-opel, tak napiš něco čím můžeš o přispět do tohoto fóra ze svých zkušeností o již zmíněném motoru.

2012-10-03 22:23:20

Možná těch spokojených s tímto motorem bude víc

2012-10-03 22:57:29

Dobrá, je to tvá volba No neříkám že jsem nebyl spokojen s motorem. Na tacho bylo asi 340tis km když původní "odešel" ale nemohl za to sám motor, nýbrž asi to turbo nebo možná vstřiky, těžko přesně říct. Motor i po tolika km měl krásně viditelné stopy po fréze na výbrus točivými pohyby nahoru a dolů. Takže se dá říct že opotřebeny válce nebyly skoro vůbec. Ale pravdou je kámen úrazu vstřikovací čerpadlo. To že se peníze budou sypat bylo myšleno obecně do auta značky Opel, ne kvůli naftovému motoru Čerpadlo necháš jednou zrepasovat za 20tis Kč a máš klid. Ale těžko říct co může odejít dalšího. Jsou to takové nevyzpytatelné vozidla, ale zase se člověk aspoň nenudí, to je pravda

2012-10-03 23:23:25

Díky, je pravda, že se jedná o čerpadlo VP 44?

2012-10-04 07:26:16

Ano, je to přesně tento typ.

kawa, 2012-10-03 22:57:29 napsal:

Dobrá, je to tvá volba .. No neříkám že jsem nebyl spokojen s motorem. Na tacho bylo asi 340tis km když původní "odešel" ale nemohl za to sám motor, nýbrž asi to turbo nebo možná vstřiky, těžko přesně říct. Motor i po tolika km měl krásně viditelné stopy po fréze na výbrus točivými pohyby nahoru a dolů. Takže se dá říct že opotřebeny válce nebyly skoro vůbec. Ale pravdou je kámen úrazu vstřikovací čerpadlo. To že se peníze budou sypat bylo myšleno obecně do auta značky Opel, ne kvůli naftovému motoru .. Čerpadlo necháš jednou zrepasovat za 20tis Kč a máš klid. Ale těžko říct co může odejít dalšího. Jsou to takové nevyzpytatelné vozidla, ale zase se člověk aspoň nenudí, to je pravda ..

2012-10-04 07:31:24

No motor je dobrej ale palivovej systém stoji za prd, přepady, vstřiky ale hlavně čerpadlo. Já jej nechal zrepasovat stálo to 25t kč a klid nemám. Při tomto stáří auta se mohou ukázat nějaké problémy, ale co je moc to je moc. S autem jsem najel letos necelejch 8 tkm a to za 6 měs. jinak je to pořád na hromadě. Min rok od začátku ledna do konce června to bylo v servise a na podzim to začalo blbnout také. Tak to se potom člověk nenudí, to je pravda ale jezdit taky nemůže.

2012-10-04 10:33:31

Proto jsem doporučil jiného výrobce, dokud nezkusíte, neuvěříte. Opravdu se omlouvám všem Oplistům (taky ještě jsem i Oplista ). Nic se na tom VW ne.ere, díly měním preventivně a jsou levné, kupuji org VW nebo prvovýrobu a stojí oproti Oplu pár halířů

Berte toto jen jako mé poslední vysvětlení toho jak to je.


Odpovědět

1  2  3