Fórum - Téma


Motor Y20DTH


Fórum Technický koutek Motor Y20DTH



1  2  3

2012-09-28 00:20:30

Ahoj, potřebuji poradit, kde mám hledat podrobnosti o motoru 2,0 DTi 16 V 74 Kw? Především nevím, jestli má řetěz nebo řemen. Díky za radu.

2012-09-28 11:19:21

rozvody neřeš ma řetěz

2012-09-28 11:28:32

motory 2,0dti,2,2dti 2,5dt mají řetězy bud v klidu jejich chyby jsou jinde a myslím že většina majitelů by tyto chyby ráda vyměnila za možnost raději měnit řemen

2012-09-28 13:35:12

díky

2012-09-28 13:43:16

Podle toho, co jsem teď zjišťoval, tak největším a nejdražším problémem je asi to čerpadlo, je to tak? Víš ještě o dalších věcech, na co si mám dát pozor?

2012-09-28 14:27:53

netěsnosti čerpadla, KO řj čerpadla,netěsnosti kolem vstřiků,netěsnosti na přepadech,EGR ventily,netěsnosti na pal filtru, ovládání turba a egr , odcházející jednotky žhavení. poslední jev praskající klikovky

2012-09-28 15:39:03

No nazdar , to jsem si měl zjistit dřív než jsem do toho šel.

2012-09-28 18:23:29

tyto motory do čr proudí s cca 300000km (vozil jsem auta mraky let vím o čem mluvím) a dnes mají těch 300tis minimum i ty co se prodaly i zde v čr (až na pár vyjímek ty se ale neprodávají po bazarech) a co čekáme tam ty investice už přijít musejí když do ted nikdo nic nedělal a jezdil kor s kvalitou naší nafty plus půlka experimentátorů mě podobnejch viz fora na netu který se tímto zabývají.

donatelo, 2012-09-28 15:39:03 napsal:

No nazdar .. , to jsem si měl zjistit dřív než jsem do toho šel.

2012-10-01 09:13:39

Žádný podrobnosti nehledej, rychle se toho zbav, dokud to jede. Já jdu dnes rušit pojistku. Musel jsem měnit skoro vše co napsal Hasbob a auto stejně nejede jak má a do nekonečna do toho vrážet peníze nebudu, stejně jsou tu staré popelnice.

2012-10-01 09:20:30

Jo ještě trochu doplním, pokud můžu. Odcházejí samotné žhaviče, čidlo otáček motoru (jsou tam dvě, tak to na motoru) a brzdy, uložení náprav a váhy vzduchu také nic moc.

2012-10-01 09:55:56

čidla otáček jsou dokonce myslím tři.

2012-10-01 15:49:52

Já mám v Omeze tento motor i když s kódem X20DTH. Měnil jsem čerpadlo, motor samotný, žhaviče jsou klasika u každý nafty s tolika km. Z nějakého důvodu teplá když nenažhaví občas nechce chytit. Nevím čím to. Buď zase čerpadlo, a nebo to relé žhavení - je elektronické. Mám ji i chiplou. Jinak to není zas tak špatný motor, ale kdyby měl najeto jen tolik co je na tacho a ne 300tis stočenejch Na tom původním se mi propálily dva ventily a roztekl vršek pístu. Bylo to zapříčeněné něčím jiným, a to sice olejem do sání a to sice asi turbem. Nešlo to chcípnout Ale dobrý bylo že v tu chvíli to mělo tak 150koní

Netěsnost vstřiků jsem taky řešil, když jsem je na novém motoru měnil za nové, špatně jsem nasadil přívodní kus pro naftu a žvýknul jsem to. Tak jsem koupil druhou sadu a je to OK. Projevovalo se to tím že mi strašně mizel olej. Nepředstavitelně, už nevím přesně ale cca 4l/100-200km. Auto vůbec nekouřilo, nikde ani kapka - motor přetěsněn a těsnil. Až jednou jsem zjistil že mám naftu černou jak briketa. Ano, těmi těsněními šel do nafty přepadem

Výhoda je to, že pokud máš dobrý žhaviče, tak i když je -20st, chytne na otočení. Mě se pak trošku hádá, ale běží. A když ti žhaví jen jedna svíčka a je -22st a dlouho to stálo, startoval jsem asi 8min, ale to se není čemu divit

Jinak motor je pružný, táhne krásně od spoda, chip je asi potřeba. Hlavně to chce kvalitní naftu. Ale taky to prodávám Kdyby se mi chtělo utrácet za diag, ještě bych aspoň zjistil proč ty horší teplé starty, ale prodám to jak to je a prdím na to...

2012-10-01 17:21:10

Ahoj, zajímalo by mě, jestli jsou takové i ostatní dieselové motory od Adama nebo je to výjimka. Zvažoval jsem i jiné značky, ale dal jsem kvůli rodině přednost Opelu Zafira. Nečekal jsem toto hodnocení. Každopádně díky

2012-10-01 20:33:16

Takové jsou všechny diesely ecotec od opelu, stojí za h..no. No a první CDTi jsou taky šmejdy, no jsou to motory z fiatu, tak co potom chtít že? Už to říkám dlouho Opel v naftě už nikdy v životě. No a některé benzíňáky jsou na tom stejně.

2012-10-01 21:28:08

Fiat měl ve své době nejlepší dieselové motory a do doby VW group a jejich klasické 19 tdi s rotačkou byli asi nepřekonány svou funkčností. Vždyt vzpomenme starý Ritma,regaty,cromy nesmrtelný motory i ty malý 1,4 diesel v unech byli nesmrtelný všechny tyto auta se sem vozily a měli 350000km utočili se na 85000km a jezdili spousta z nich má dnes 400000 plus to tehdá stočený a kdyby jim nezvonila koroze majitelé by je nedali.. Dle mne je každej motor po odchodu z rotačního čerpadla kaše jelikož to jsou všude tak vysoký tlaky že to prostě už nemá šanci vydržet ty KM co tyto staré vozy .

2012-10-01 21:38:47

Na to jsem asi moc mladej , nepamatuju od Fiata nebo jineho taliana dobre auto ....

2012-10-01 23:42:37

však nemluvím o autech jen o motorech

2012-10-02 05:33:53

Ano to souhlasím a proto už nemá smysl si nafťák kupovat, tím spíš když je jetej. V práci máme oktáfku 77kW je to myslím a jezdí pořád bez problémů a to má za sebou 260 tis. Pravda je to staré PDčko. S Opelem jsem byl také spokojen, do 200 tis, pak se to rozpadlo jak domeček z karet.

2012-10-02 20:36:57

Jestli si váhal i mezi jinýma značkama a potřebuješ pro rodinu, měl sis vybrat VW Sharan 1,9TDI PD 96kw. Kdybys dokonce i náhodou narazil na nestočeného, což nepředpokládám, vydrželo by ti motorově bez oprav že by ti dřív děti vyrostly Ale i tak, budu se opakovat a omlouvám se za téma k jinému motoru, ale známý mechanik Škody říkal že tyto motory jezdí v Superbech na TAXI a bez oprav jezdí přes 800tis km. Starší rotačky přes milion km

Mimochodem přidávám fotku motoru po sundání víka ventilů tak jak jsem jej koupil na vrakovišti a namontoval. Nic jsem neutíral, šrouby neměli náznak že by je vůbec někdy někdo povoloval. Krása. Je z Vectry z roku tuším 2003, DTH. Říkali že je vyndán z auta co mělo asi 150tis km. A evidentně jezdil i na hodně kvalitní olej

2012-10-02 21:37:50

pokud naftu v oplu tak jedině isuzu....ty 2.0 dth nejsou špatné aspoň jsou trošec silnější než ty 66KW,ale ty agregáty no jejej..ale tak co by jste chtěli no po 200000 km od opla..ale dílu zas na ty auta jsou mraky tak proč ne..a zas se neděs máš aspon o starost míň na rozvodech..pokud se o to auto někdo před tebou dobře staral tak třeba nebude tak zle


Odpovědět

1  2  3