Fórum - Téma


motor se prehriva


Fórum Astra F motor se prehriva

Informace o modelu: Opel Astra F



2012-06-18 21:13:51

Zdravím panové a dámy.Chtěl jsem se zeptat...nastartuji motor a po ujeti par km mam rucicku teploty porad na nule..ALe zastavim na 5 minut je tam hned 100stupnu.Co by to mohlo byt?díky

bad64  
2012-06-18 21:22:45

Termostat,čidlo teploty,špatný budík,málo kapaliny,špatné víčko explanzní nádoby,zarostlý chladič.

2012-06-18 21:29:16

Zapomnel jsem dodat,ze mi nesepne vrtule..To bude asi cidlem,ze?

bad64  
2012-06-18 21:32:07

Muže to být čidlem na chladiči nebo také pojistka

2012-06-18 21:36:15

na pojistky jsem koukal,jsou v pohod.Tak jedine to cidlo,ze???Nevis kde se da sehnat??koukal jsem treba na autokelly a tam to neni.,..

bad64  
2012-06-18 21:55:49

http://www.aci.cz/kw-5506...ove-sahary-kw_d91150.html

2014-11-21 09:06:14

Zdravím mám také problém s přehříváním.Jedná se o Opel Astra f 1.7 td (50kW) r.v.96.Teplota se drží okolo 100°C.Nový termostat,rozvody dělány cca před 3 měsíci+vodní pumpa,čidla teploty proměřeny(ok).Hadice jsou natlakovány,chladič teplý.Po zapnutí topení jde jen vlažný vzduch a teplota stále na 100°C.Nevíte co by to mohlo být??Spěchá to,za každou radu děkuji.

2014-11-21 09:53:27

Myslím že astra f nemá na topení podtlakový ventil že ? Pokud nemá , tak máš zarostlý / ucpaný topení , což není neobviklá závada , docela často se to vyskytuje u starých aut. Rozhodně bych tě varoval před přípravky na čištění , způsobují více problémů než léčí.

Takže vyměnit topení.

2014-11-21 09:58:13

Jako měl jsem podezření,že by mohla být v háji ta pumpa ale cca po 3 měsících?? Prdlá hlava nebo fouklé těsnění asi nee viď?Jov a zapomněl jsem,že hadice od motoru k topení jsou taky docela vlažný

bad64  
2014-11-21 17:20:41

oplista21: http://www.club-opel.com/clanek/profil-85

2015-10-08 19:47:56

oplista21: Ahoj. Jak to dopadlo? Mám čerstvě Astru 1.7td a rozcházím ji po moc dlouhém stání a právě že se začala přehřívat a přestávala topit. Ventilátor na chladiči nesepnul. Su automechanik a není to poprvé co tohle řeším)) ale poprvé co na svém autě. Takže většinou je na vině buď těsnění pod škeblí nebo hlava a jak jsem na to přišel??? Když tlak při hoření ve válcích částečně jde do vody, pak za 1. vytlačuje vodu, 2. místo vody jsou spaliny a ty jako vzduch se tlačí nahoru a zavzdušňují chladič a pak nesepne čidlo na chladiči a následně jde vzduch do topení a vzduch nevede teplo takže netopí. Navíc pokud je v motoru vzduchová bublina-voda necirkuluje. A pokud je to těsněním, je to ta lepší varianta)). Měj se


Odpovědět