Fórum - Téma


motor+převodovka


Fórum Ascona motor+převodovka

Informace o modelu: Opel Ascona


1  2

2011-08-15 11:38:09

prodam motor a převodovku 4 rychlostní na opel ascona 1:8 za 2500kč.

mam dva vozy opl ascona jeden na nahradní díly a jeden je v depozitu prodam plno nahradních dílu

2011-11-19 19:52:23

do jiné sekce nebo na misak 007

bad64  
2011-11-19 20:03:36

Od toho zde máme inzerci,příspěvek zde bude smazán.administrátor.

vasamaja, 2011-08-15 11:38:09 napsal:

prodam motor a převodovku 4 rychlostní na opel ascona 1:8 za 2500kč.

mam dva vozy opl ascona jeden na nahradní díly a jeden je v depozitu prodam plno nahradních dílu

2014-09-25 15:31:12

Zdravim mam prozbu na opláky mam měrku na olej,ale nevim jestli je to originál nebo ne.Přeměřil by někdo tu svou jestli mam správně hladinu max -min foto v příloze ani netušim z jakýho modelu to je mam to na 21 dieselu Bedford Blitz. díky Petr

2014-09-25 20:06:28

heivl: Poradit či pomoci neumím, tož jsem aspoň otočil fotografii vany motoru do správné polohy, ať nás nebolí za krkem... A ještě totok:

http://commodore-a.blog.c...el-betford-blitz-2-1-d-79

2014-09-25 20:33:49

ta vana je originál nebo ne? motor by měl být TL1755 budeš muset sehnat někoho kdo má tento motor v rekordu

Bedforda tu jen tak neseženeš.....jinak pokud je ten černý tvoje práce, tak klobouk dolů

2014-09-25 20:53:13

zdenda: Co jsem koukal, tož tady v klubu nikdo Rekorda popř. ani Asconu s tímhle motorem nemá...

2014-09-26 11:20:24

Nedalo mi to a brouzdal jsem po netu ...

Pomerne velka Bedfordi komunita je v Anglii (jak jinak), ale spis me hapruje udaj, ze v tom mas motor 23DTR ... podle 'ofiko' udaju se tam okolo roku 79' daval jen nejakej 2.0D spis z dilen BMC, nez od Opla ... ale je mozny, ze to bylo jen pro ostrovy, do evropy ze tam bouchali jiny motory ...

Jinak pokud tam neni jinak vana, tak by merka mela bejt stejna i s OmegouA a tim Rekordem ... takze, kdo ma ackovou Omegu v nafte ...?

2014-09-26 15:27:08

Čau no to je právě ono že originál vanu na diesel je uplně jiná kvůli nápravnici a tahle patří zprávně do předu tim olejovím zásobníkem tehlech druhů je víc páč každej motor má zpodní uložení klikové hřídele jiné jeden má v zadu u setrvačníku věčí ložisko či přírubu a v předu na opak menší mam tři motory a jen dva jsou stejný mě se povedlo sehnat opačnou olejovou vanu s jiným sacím košem, problem je že se mi zdá že měrka je upravená a risky taky ale třeba je to v pořádku nechci to podcenit skurvit to jde jenom jednou. Jo ten černej Bedford na commodore a blog je muj nejsem mechanik ale samouk a asi i blázen v dobrým slova smyslu,motory do toho dávali jak benzín tak naftu na fotkach jsou motry co dávali do osobáku a ten 2.3 diesel s řezem motoru je originál z vanou do bedforda ja tam měl upravenej motor od člověka z Frýdku M. kterej ho měl v asconě a tvrdil mi že motor má ojnice gufera ložisiska písty z 2,3D a cosi , ale po čase co jsem to měl možnost odskoušet motor začal řádně klepat a dva prostřední válce netěsní a pouští ojej do vífuku a kouří to jak lokomotiva, tak sem sehnal jinej z Pardubic a ted radši schánim tu měrku na ten olej.:)

2014-09-26 18:03:09

@ Heivl:

Ano, samouk a blazen, tak je to spravne...

Hele, ciste teoreticky a dle logiky uvazovani -> mas-li tu spravnou vanu a ten spravny saci kos -> tzn. hloubka rezervoaru na olej odpovida delce saci trubice/kose, tak nalejes-li do motoru pozadovane mnozstvi oleje + 0.5L jako rezervu (pro filtr, kanaly atd) - tak i tak upravena merka by mela neco ukazovat.

Podle toho se zaridit a udelat si na merce rysku, dle skutecneho stavu veci. A aby to bylo vsechno na beton jisty, mozna by to chtelo nejenom namontovat kontrolku oleje (ktera tam urcite je), ale i meric tlaku oleje. Obavam se totiz, ze nic jinyho nez merku upravit nebo vyrobit ti stejne nezbyde ...

2014-09-26 21:29:59

Kdybych aspon věděl kolik se tam má dát tak je to jednoduší takle musim zjistit kam to dávali a pak kdo to má.Měřák tlaku oleje by se mi tam líbil a je to i praktický a kam že ho vlastně připojim?

2014-09-26 21:39:39

heivl: Vyštrachal jsem, že do Bedforda s motorem CF2 2.3D (1984-1988) přijde 5,5 litru oleje (z toho půl litru asi myšleno na filtr), ale to ti je asi k ničemu... Jinak stejné množství oleje je udávané i u motorů 2.3D a 2.3TD v áčkových Omegách.

2014-09-26 22:03:17

@ Colommbo:

Naopak! To je tej udaj, ktery potrebuje. Ma dane mnozstvi oleje (5.5. L - klidne bych tam nalil i 6L) - to kdyz tam naleje, tak i nespravna merka bude ukazovat hladinu 'dobre' - protoze ma spravny saci kos a spravnou vanu.

Pouze musi udelat vlastni zaseky na merce ...

2014-09-26 22:15:11

beawer: Konkrétně je to psáno takto:

Engine: oil capacity: 5,5 l, filter capacity: 0,5 l

a u Omegy s výměnou olej. filtru 5,5 litru a bez výměny filtru asi 5 litrů...

2014-09-26 22:21:58

Na profil sem dal foto samotné olejové vany se sacím košem ale je otočená rezerva oleje je ve předu proto je kratší sací koš ten druhej je do tvaru Z tudíš vede do zadu. A ještě by mě zajímalo když je motor po repasi a je suchej mam ho zalejt z vrchu polejt vačku a nalejt to do kanálků aby líp nasál a dřív se promázl nebo je to blbost.

2014-09-26 22:26:42

heivl: Kudy jinudy bys chtěl olej lít než zvrchu...?

2014-09-26 22:36:12

@ Heivl:

No jasny ... jak rika Colommbo- normalne tam zvrhnout minimalne 5.5L oleje.

Jeste jeden detail, ale jen tak me to napadlo ... zkus si schvalne nejak odmerit, kolik oleje se vlastne vejde do ty vany - jen do toho rezervoaru pro olej, me to prijde dost objemny, tak jestli se tam fakt nevejde spis tech 6L ...

2014-09-26 22:37:50

No jasně že z vrchu,jenže hrdlo je nad kladkou s řetězem a ve víku je kovová houba (drátěnka) a přes ní je kryt a vačkal je tež zadeklovaná z vrchu a určítě to tam nenateče tak sem myslel že tomu ulehčim že to poleju a pak dam dekl + víko hlavy

Venca49  
Václav
2014-09-26 22:41:43

heivl: Odpověděl jsi si sám.Polej,namasti,tim nic neskazíš,ba naopak.Mazat se musí.....

2014-09-26 22:50:33

@ Heivl:

Mnooooooo ... je tu jeste jedna moznost, jak zamastit olejem motor pred startem.Vyndat zhavicky. Motor nebude mit kompresi a starter s nim otoci lehce, proste nechat ho poradne protocit naprazdno bez komprese - idealni by bylo i nejak utnout cerpadlo, ale pocitam, ze to tam nejak jednoduse nejde ...


Odpovědět

1  2