Fórum - Téma


motor nemá správný výkon


Fórum Astra G motor nemá správný výkon

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

1999 Astra G 1.8

17 diskuzí

Výkon motoru 50 kW (68 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 8-ventil, 17D.



2012-09-26 13:00:00

motor točí jenom 3500 ot. a dost píská turbo,je to normální?

2012-09-26 16:12:04

Vítej v klubu, Edvarde! Bude to ponejprv chtít napsat o tom přecjen trošku víc a podrobněji než jen tu jednu (téměř holou) větu, jinak se tu rady či pomoci, bohužel, asi nedočkáš a nemůžeš se divit...

2012-09-26 16:57:45

OK.děkuju za přivítání a všechny zdravim tak tedy,koupil sem astru G 1.7td r.v.1999.kod motoru X17DTL.celkem v slušným stavu až na motor.Po ohřátí motoru asi tak 15kmse vypnul otáčkoměr a motor začal kuckat a třást se a výkon poloviční.jel sem na test a bylo mi sděleno čerpadlo ko.při jízdě se otáčkoměr někdy zapnul a jelo to normálnš a zase vypad.náhodou ke mně přišel kamarád vrtal se vtom a řek mi že je pryč halovo čidlo.a měl pravdu koupil sem ho a auto jede bez cukání startuje v poho.ale otáčky nepřelezou 3500 jako kdyby tam byl omezovačprostě nemá to výkon.kontroloval sem nastavení rozvodů,na klice sem našel značky/jestli sou to oni/sundaná řemenice na ní prolis a na bloku protiznačka dole.čerpadlo má kulík ale nevim jak postavit přesně vačku.Když sou značky na sobě tak kulík jde do čerpadla vačka vypadá že je na střihu 4 válec ale neni tam kulík zářez nic,tak nevim jestli je vačka správně.zkoušel sem přidat fora ale je to stejný možná trochu horší.prostě když stim jedu tak mam pocit jako by mi někdo držel zezadu.když dam plnej tak zvýfuku nejde téměř nic.doufam že sem problém dostatečně popsal.teď už potřebuju radu.děkuju za kažou.

2012-10-02 04:48:17

takže vám kamarádi moc děkuju za vyčerpávající pomoc,jak říká kolommbo opravdu jsem se tady nic nedozvěděl.napsal to hned v první větě a já blbec to hned nepochopil.

2012-10-02 09:23:47

ajéje , zas někdo kdo si myslí že tu sedí admin 24hodin deně 365 dní v roce a hnedle na vše bez prodlení a přesně odpoví....

Milej zlatej , zajeď na diagnostiku , na live data. Kontrolka (MIL) svítí ?

A co se týče rozvodů , tak co vim a co sem dělal vždy , vačka se nijak nenastavuje , ta při horní úvrati na nic netlačí , takže nemá žádnej štěft, ale rysky tam byvájí , pokud ovšem na tohle DTL nepotřebuješ nějakej spešl přípravek.

Osobně si myslím že rozvodama to nebude , spíš máš auto v "nouzovém režimu".

Díky diagnostice to chce zjistit proč.

bad64  
2012-10-02 18:07:39

Ano kolega Bre@thlles má pravdu každý si myslí,že napíše dotaz a všichni budou ihned odpovídat.Pokud nevím tak neodpovídám a mechanici co jsou znalý tak bohužel zde nejsou denně,jelikož jsou pracovně zaneprázdněni.Pokud chce někdo netrpělivý odpověd ihned,je nejlepší zajet do autorizovaného servisu OPEL.Tam jsou na tyto vozy proškolený a vyučený a rádi zajisté ihned pomohou.Super-Administrátor clubu

2012-10-02 22:25:19

nevim na jakou strunu tlučeš ale pokud si můžu dovolit autorizovanej servis tak tak se sem vůbec nepřihlásim.

2012-10-02 22:30:37

apropo každej chce jezdit-pořád takže každá rada včas je plus.jestli sem se něčim provinil tak se omlouvám.

2012-10-02 22:51:56

Mno, neprovinil ses ničím, Edo. Jen může někomu připadat takový nějaký zvláštní, že jsi tady na klubu pár dnů i s cestou a jen proto, že někdo okamžitě a střelhbitě nezareaguje na tvůj problém, nás všechny bez skrupulí pošleš do patřičných míst... A dozajista taky víš, na jakou strunu tluče Superadmin klubu... Nicméně tvoje omluva se (aspoň tedy za mě) přijímá admin

2012-10-02 23:01:48

co vim já tak vačka se musí nastavit!když mi někdo řekne že vačka se nenastavuje že na nic netlačí tak to při nejmenším neni pravda.takže opláci poraďte

2012-10-02 23:06:44

jinak předpokládám že tady jsou normální fandové a né automechanici kteří nemají čas na normální fandy kteří potřebujou pomoct

2012-10-03 06:53:04

možná by si mohl zodpovědět kladené otázky.... :

MIL svítí ?

To pískání turba je větší než předtím ?

Zkoušel si vyblikat chybu ?

Dobíjení si měřil ?

2012-10-03 09:55:39

Hoj! Koukam, ze sis spletl dobrovolne forum s nejakou placenou sluzbou . Zaklady slusneho chovani ti asi moc nerikaji....lidi tady radi ve svem volnem case. Jinak by mne zajimalo, co jsi vyblikal za chyby a jestli ta ztrata vykonu je pri vsech rychlostnich stupnich a vzdy na 3500rpm? Tzn. omezi to vykon i na trojce nebo ctyrce?

2012-10-03 11:53:49

ahoj.všechno na co se ptáte zkusim.nabíjí 14.2V což je normální,to MIL myslíš symbol motoru? tak ten svítí pořád,včera sem přidal fora na čerpadle a symbol v malých otáčkách zhasínal a zase se rozsvěcel.motor táhne trochu víc když je teplej ale 3500 ot nepřeleze ať jedu na kterýkoliv stupeň.zkusim vyblikat závady postup sem si stáhnul.mam takovej tester na OBDII ale ten nic nepíše tak to zkusim vyblikatjinak vám moc děkuju.pak se ozvu

Venca49  
Václav
2013-10-06 23:30:46

Ahoj,

vím,že je to již rok kdy byl dotaz položen,ale odpovídám.Rozvodové kolo na vačkovém hřídeli je bez polohy a kolíku.Je jen utaženo šroubem a drží třením.Poloha vačkového hřídele ke klikovému a čerpadlu se nastavuje na desetiny milimetru pomocí přípravku a měřidla.Není to tak jednoduché,protože při utažení šroubu se poloha mění.Chce to trochu trpějivosti a skušenností.Musí být před seřízením správně napnut řemen.

V praxi desetiny nemají na výkon vliv,ani na "potkání" s pístem,ale milimetr je již dost.Nechá se toto udělat i posuvkou,kdy se měří hroty vaček na prvním válci proti horní ploše vačkové skříně.Musí být stejná hodnota(míra) jak na sací,tak výfukové.Je dobré dát napříč nad vačky,pro přesné měření,radeko nebo jiný přebroušený kovový plátek.

K otáčkám a výkonu nemohu bez TECH-2 diagnostiky jen tak určit závadu,je mnoho možností.

2014-04-20 21:28:14

Zdar borci.

K dotazu starému ohledně výkonu motoru z mé zkušenosti na Astra G X1.7 DTL 50kw.

Kolegovi co mu točil motor na 3500 otáček za minutu, bych sázel na to, že když koupil auto nevím od koho, ale moje verze mé zkušenosti byla taková, že je přelepena kontrolka ukazatele motoru. Protože jsem očekával, že se zmíní o rozsvícené kontrolce motoru na přístrojové desce.

Žádné znění o té kontrolce není.

Takže z mé zkušenosti jsem měl ten stejný problém.

Já koupil auto se zaslepenou kontrolkou ukazatele motoru závad.

Pokud je závada na váze vzduchu, tak to přesně odpovídá otáčkám 3500 za minutu a víc z toho nedostaneš.

Brácha má Zafiru a též mu to nechtělo jet. Vyměnil váhu vzduchu a motor jede jako blesk.

Preventivně jsem ji vyměnil taky a přesto, že kontrolka motoru se občas ukázala s novou váhou vzduchu je po problému. cena cc 700kč.

Další rada.

Při každých 30 000 km doporučuji čistit podtlakový EGR ventil.

Nic na tom není.

Než dávat 2500kč v servise.

Teď ještě půjdu do sportovního filtru ať motor lépe klape.

Snad jsem vám tím trošku přispěl pomoct jak řešit u nafťáku problém výkonu.

2014-04-22 07:21:24

To jsi měl víceméně štěstí , né vždy lze jít cestou výměny "naslepo". Což by ovšem vyřešila diagnostika , že...


Odpovědět