Fórum - Téma


Motor huli


Fórum Vectra A Motor huli

Informace o modelu: Opel Vectra A



2011-09-04 08:58:55

Ahoj. Mam takovej dotaz. Najednou mi to zacalo zrat oolej a obcas huli. Neni to nic hrozneho. Veme si tak dva litry na tisic. Ale obcas, ne porad, zacne silene hulit. Po chvilce zas prestane. Ale chtel bych ji dat do kupi, a nevim co vymenit. A po vymene tesneni hlavy valcu, pri vyssim vykonu klepo ventily. Prosim o radu. Moc dekuju.

2011-09-04 10:04:54

špatný těsnění pod hlavou špatně přitažená hlava natažený šrouby hlavy ???

2011-09-04 13:21:27

No to je mozne. Pac srouby nebyly nove. Uz jsem obednal sadu. A to tesneni tak kvalitni take asi ne. Stalo kolem tri stovek. Uz jsem take obednal nove. Kolem tisice od febiho.

2011-09-05 07:43:06

když už, tak vyměn i gufera ne ventilech...

2011-09-05 19:55:13

Aha. Tak to jsem netusil ze tam nejaky jsou. Diky za tip.

2011-09-06 16:45:15

když ta hlava bude dole je teba zalapovat ventily,vyměnit gufera někdy i vodítka je třeba je zkusit a hlavně použít správnou tlouštku těsnění když se před tím rovnala

2011-09-06 19:44:18

Ano hlavu jsem rovnal. Ale jak poznam tu tloustku tesneni. Jsou asi tri ruzne. A ty gufera maji vliv na co? Na to ze trochu zere olej a obcas huli, pac propousteji a spaluje se olej?

2011-09-06 19:49:47

Tlouštka těsnění se bere ze změření přesahů. Gufera jsou obvykle na to aby utěsnili prostor takže ano jsou tam proto aby motor nespaloval olej. Sedla ventilů se lapují kvůli těsnosti spalovacího prostoru takže lepší výkon a spotřeba. Vodítka jsou nutná kvalitní a nevychozená z důvodu aby se nepřidírali ventily a samo doufám že je jasné zalapování sedel ventilu s ventily a ty ventily aby byli rovné čisté neopalené.

2011-09-07 08:47:11

Super. Tak to vse nejak chapu. Jen mi porad neni jasne, jak zmerim tu tloustku, nez vindam hlavu. Musim mit nejdriv tesneni, a pak to rozebrat. Nemuzu si dovolit, aby to stalo tri dny.


Odpovědět