Fórum - Téma


Moje omega 2,5 TDS Caravan


Fórum O vozech našich členů Moje omega 2,5 TDS Caravan



1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 17

2011-10-08 13:18:37

TAK je po testu...ehm co bych na to řekl...JE TO MRDA !!

Ale jak na sviňu mi došla baterka a tak mám jen 2 fotky ze zapojení...nebo vlastně to fotil brácha a tak jak si je od něho stáhnu,tak je sem hodím...Nevipadá to nějak krásně,ale funguje to...

Po překročení 3000 na 3q jsem otočil cca 3/4 otáčky na kohoutu a auto lehce zaklepalo a ...jak říkám mrda

to stejné na 4q a na 5q...připomýná mi to jako když klouzne spojka...takovej nárus otáček,akorád spojka neklouzne a oma zrychlí

Zkusil jsem to pustit asi celkem 10x a převodovka OK motor přede furt stejně a hruška taky

Jediný co asi půjde srát jsou gumy....ma 3q jsem musel ubrat aby se chytla (pneu 195/65 R15 užovka)

Jinak můj známej kopec s tou stejnou konfigurací co tam mám ,tak nahoře mám 165km/h a nitrem mám 180km/h

Nedokážu si představit co by to udělalo,kdybych to měl navedený přínmo do sacího potrubý (mám to navedeno před turbo) a ještě kdybych to tam pouštěl přes ten solenoid (elektromagnetická cívka na vysoké tlaky) a bomba byla naplno otevřená

2011-10-08 14:42:42

2011-10-08 15:35:55

jj večer hodím ty dvě fotky....

2011-10-08 15:46:21

seš borec kamaráde fandím ti

2011-10-08 15:57:23

Snažím se víš jak

2011-10-08 19:29:19

Tadyx je ta moje sestava

2011-10-08 20:00:30

dobře ty musiš mě pak svest! abych chytl inspiraci. už mě to připada že to nejede to moje!

2011-10-09 11:44:11

Noo pokud to nezakuká ,tak Tě svezu

15.10. to bude zase zapojený na ten sprint 200m...sem to včera raději odpojil,jinak hrozilo,že ta bomba do soboty nevydrží

2011-10-15 19:35:03

Tak je po sprintu...

Jelo se na 200m a minule jsem to zajel za 10,05s teť jsem to s nitrem na 3q dal za 9,67s

Byl to poslední sprint a tak se přes zimu bude dělat celé jiné sací potrubý,jiné turbo a větší nasávací trubka k turbu..

Jinak k nitru: minule jsem to jel jen na 3q ale teť jsem měl v cíli rychlost 130km/h a to už tam byla 4ka...jen to nechtěla pobrat spojka...by mě dopr***le zajímalo kolik kobil tam je,když mě na 4q ve 3200 a nitru ON klouzna půl roku stará organikou přeobložená spojka

Komplet výsledky ještě nejsou a tak ani nevím jaký časy měla konkurence pak napíšu...

2011-10-17 13:48:30

Chudák malá neni ti ji lítoJinak jsem čekal větší rozdíl.jsou to jen 4desetiny.

2011-10-17 15:05:04

Tvle ta bomba proste dana na podlahu u spolujezdce ... no to je proste -masakr- Hele fakt dobry, jen sem zvedavej kdy ti tam neco bouchne ...

Jinak, jen tak mimochodem, nedava se nitro ZA turbo? Pac to ma chladit vzduch ... tak jestli se to nedava za turbinu

2011-10-17 21:06:42

jj jak už jsem psal,bylo to zapojené narychlo má se dát až do sacího potrubý,ale kamarád co se nitrem zabývá mi říkal,že na vyzkoušení se to dá dát i před turbo...je to jednodužší na zapojení. Až budu mít jiný sací potrubý,tak tam udělám přímo vstup s tryskou

Jinak 4 desetiny jsou ve sprintech dost ! a z 0-130km/h za 9,67 je dobrý

Ještě existuje suchý a mokrý nitro a já mám suchý a to mokrý je ještě účinější ...jako test to beru z rezervou a jedna jediná zkušenost přímo v praxi je lepší,než to měsíc pročítat na netu...

2011-10-18 09:04:42

http://www.youtube.com/watch?v=km171HDXOZ4 ... takze neco podobnyho planujes?

2011-10-18 21:15:30

Joo to videjko jsem viděl....slečna drsňák

Nějaký plány přes zimu mám 400m bych chtěl jezdit kolem 14,5s to znamená tlak turba minimálně na 2 bary a doladit nitro...asi menší dávku aby to pobrala spojka.

Ještě k těm "desetinám" v Hoškovicích jsem zajel 400m za 15,139 a cílovka byla 145,954km/h a jelo tam i Lamborghini Galardo LP560-4 a ten dal 400m za 14,317 172,490km/h....je to přeci jen o 8 desetin,ale na cílové rychlosti je už rozdíl jako prase....

2011-10-24 22:32:20

Hele Dawe a co takhle kdybych si to dal do benzinovy omy???

2011-10-25 06:40:54

Hele jjá nevím...ani jsem nevěděl,co to udělá na mojí naftě...prostě si to kup a zkus to!

2011-10-25 15:59:22

U motoru bez preplnovani nema podle me N2O smysl ... u atmosfery by to bylo leda tak na dalnici pri plnym otevreni klapky (plyn - cihla) a vyssich otackach by to mohlo mit smysl, ale furt je tu otazka, kam to dat, jestli za vahu vzduchu nebo pred.

2011-10-25 20:19:19

Mně spíš zajímá co na to říká motor.To pořád píšou těsnění pod hlvou či prasklá hlava a pod...Ne že bych to někomu přál ale je divný že ten motor jde,Dawe ho uřčitě nešetří.

2011-10-25 21:34:30

Tak to si piš,že ho nešetřím,ale snažím se třerba 10km před barákem už jet v klídku a dochlazovat ho...noo a pokud nemám aspoň 90st,tak uplně plnej nedávám....Takže asi tam je zakopanej pes...

2011-10-26 12:44:02

Podlě mě to odcházející těsnění hlavy a následné praskání hlav je způsobeno spíš udržbou ... tedy to zárůstání chladiče ze špatné chladící směsi , zanedbáním její výměny a plastová málo výkoná vodní pumpa která rychle odejde.

Již více uživatelů zde psalo, že po výměně těhto klíčových součástek se žádné enormní teploty nekonají.

Takže bych řek, že to chyba spíš obsluhy, než výrobku , i když může být výrobek méně tolerantní k "blbům".

Moje Isuzu je třeba taky háklivá ne teplo , ale zatím sem se mi nestalo že bych jí uvařil (a to ani při táhlých stoupákách v Chorvatsku s full load)


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 17