Fórum - Téma


Moje omega 2,5 TDS Caravan


Fórum O vozech našich členů Moje omega 2,5 TDS Caravan



1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17

2011-07-31 11:41:03

Tak jsem přijel z dovolené a pěkně se tu rozjela diskuze.Tak hned dám svůj názor.Proč nemá naklaďák benzin,no proč protože némá co Nm laicky řečeno nemá sílu.Benzin patří do lékárny ne do auta.

Já svou omečku naložím až po strop a ptám se sám sebe při jízdě/v duchu/ mám ji naloženou nebo nemám.

Benzin nevýhody -sptřeba -výkon -nechciho.

Nafta klady +spotřeba + výkon -chce ho každej.

2011-07-31 14:19:07

Aha aha, takze Formule 1, Nascar, DTM, LeMans, Rallye a vsechny mozny okruhovy a ostatni automobilovy zavody co se konaj uz sto let na benzin jsou omyl jo? Aha aha. Vsechno by melo byt na naftu jo? Benzin nemuze mit velkej tocivej moment jo?

Naftu chce kazdej..?

A ja myslel ze slunce zapada na vychode, no nic

2011-07-31 15:02:14

F1 motory chacha dva závody a jdou do šrotu.Benzin je pro chalupáře

Ten to spor tu určitě nevyřešíme.

2011-07-31 20:28:12

Tohle sedlo! že 70% aut je vlastně střep protože jezdí na BA....A jak píšeě nafta je do TATRY a do KAMEN.......A ty výhody co máš u TD tak to ještě připomenu....Turbosere se a je drahé.vstřiky to samé a o čerpadle ani nemluvím...máš to samý problém a neustále opravuješ. Takové auto taky chci,protože nemám kam sypat prachy.Sám jsi psal co tě vůbec stojí udržet ropáka v pohybu.Jediná výhoda u benzinu je že jezdí a je jako ojetina spolehlivější a celkem to píšou i odborníci že nafta není pro každého....Je to pro tiráky a traktoristy.Ovšem vím že kdo má naftu místo krve ten si to nikdy nepřipustí že existují i jiné možnosti......Ale myslím že si hoooodně fandíš.....s těmi klady.Jinak moc pěknélíbí se mi že si stojí někdo za svým a má svůj názor a jak píšeš pěkně se to rozjelo a o to tady jde....Ať nám to tu o prázdninéch nezakrní

2011-07-31 22:20:51

Trošku tuhle diskusi "rozfoukám"

Asi by se ode mě očekávalo,že budu zarytej nafťák,ale není to tak.Každé má svoje + i - ...

Tady je porovnání poladěný diesel a SÉRIOVÝ benzín...bylo to jen na 300m a dal mi jen jednu délku

http://www.youtube.com/watch?v=XM3VMNaX10w

Kvůli tomuhle to dělám...potrápit silnější auta a nidko za mnou nepřišel a neříkal "hulí Ti to jako prase...a nebo je to na hovno" spíš pochválili jak to jede

Benzín i diesel má budoucnost někde jinde.

2011-08-01 08:41:11

Ty Cyrile, dojdi si na pohotovost na rozbor krve, asi tam budes mit naftu

Mimochodem, nakladaky mely benzinovy motory - viz ZIL, Ucegi (ten bulharskej srac) nebo sedmitunky Fordy (v emerice). Ze nemely kroutak? Ale mely, z toho objemu ho bylo dost na to, aby ti udelal z omegy (f kombiku, f metle, f tedicku na hlinach) vyvrtku.

Uz vidim frajera nekde na sibirsky nahorni plosine, jak v zime startuje naftu ... jedina sance u nafty v tehle podminkach je nechat motor bezet celou noc a jen dolejvat do nadrze.

Na naftu se preslo jen a pouze proto, ze to je ropnej odpad, da se lip sidit a je k ni vic alternativ (treba repko-olej). I kdyz cena na benzince tomu neodpovida a kvalita cene uz vubec ne. Ono s benzinem to neni o nic lepsi, jen jaksi tem motorum na benzin je to tak nejak skoro jedno. Taky sem jednou jel na special a jeste od pochybny benzinky - a jezdim. Ty tohle udelat s naftou tak si v pr ... no tam

2011-08-01 09:57:47

Ten přechod na naftu (mimo rusko) byl i tím,že Zil má sice sílu,ale báchorka 100 na 100 nevznikla jen tak.Prostě to tahají výkonem a proto ten motor musí točit a je velká spotřeba...neznám technické parametry ttřeba Tatry a Zila,ale myslím,že ta síla bude podobná,akorát tatra pojede na 40 a zil za 100

2011-08-01 11:45:14

Já mám naftu taky rád, ale do uzitkovejch aut, do beznejch spotřebních aut se kteryma se každý den jezdí, třeba náš Citroën C4 HDI je k nezaplacení. Ale závodní auta? Jedině benzin, už vidím nejakej okruhovej závod s atmosferickejma motorama kde se nesmí použít preplnovani a v dieselu Aaaa kadle kadle 40 na plnej knédl

DawaTDS neodsuzuju, je to jeho koníček, proč ne, ale to co placnul Cyril bylo trochu přes čáru.

2011-08-01 12:04:39

@ Dawe: Zil mel V8 vodnika na karburatorech, cca 150k ale 'jen' 6.2 litru. Tatra ma taky V8, ale vzduchac a je to pomalu 14cti litr (s turbem mela cca 320 kW), taky Tatra mela vetsi tonaz (asi 15t, Zil byl snad jen 7t) to nemuzes moc srovnavat. Pac Tatra v terenu taky mela 100/100. V terenu jsou to motohodiny, ne litry na kilometry

Taky je tu otazka hluku ... T815 slysis na kilometry (kor v zatahu), ale Zila slyset moc neni. Slysel sem, vim co rikam.

Pak taky je tu otazka opravitelnosti. U vetsiny benzinu proste vymenis kabely ke svickam, svicky nebo nejaky cidlo prinejhorsim zapalovaci modul a jedes dal. U nafty je to trosku problem, pokud nevis co a jak, jedine servis a sam vis, jakej je oser s cerpadlem.

Klasicky radovy cerpadla jsou uz dneska bohuzel za zenitem, rotacni jeste ujdou, ale vsechny to moderni vyfikundace jako piezovtriky, PD atd atd je akorat past na lidi. Bohuzel uz to zacina i u benzinu - primej vtrik, malej objem a jeste preplnovani, proste hruza.

Takze budu ten svuj benzinak udrzovat tak dlouho, jak jen to pujde, pac jedna-dva-Houno-To-Pojede nechci (ani tdicko f metle bez svihadel)

2011-08-01 12:31:35

Souhlas objem ničím nenahradíš.Prostě atmosférický benzin který má jednoduchou stavbu.Např motory z USA s 2 ventily a OHV.Stále jezdí např v korvetách.A drží.Proto si nechám svou 3,O V6.Výkon stačí je to tiché a pohodové.Zátah od 1000 do 7000 otáček zvuk nádherný .6ádné mlácení a vybrace jako traktor a krom čidla,těsnění pod víkem a klínového řemenu jsem ne motoru nic nedělal.Prostě sednu a jedu.A zatím jsem neměl problém abych nenastartoval

2011-08-01 12:43:36

Dawe všechna ta videa jsou od tebe??? I ta demolice!!

2011-08-01 12:53:11

jj i ta demolice to byla fakt sranda

2011-08-01 12:55:00

Zila jsem vždycky chtěl řídit...ten brutal dunivej zvuk si pamatuju už z dob,kdy u nás v Šumperku ještě byly rusi v kasárnách..dokonce se mi to i poštěstilo a můžu říct,že je to masakr

2011-08-01 20:25:02

To mám rád,to je vono krásná diskuze,jen do mě šijte já to vydržim jsem ropák od hlavy až k patě.

Pokrok nezastavíte,benzin je na ůstupu to ví přeci každý.

Jinak co se týče kvality nafty musím uznat že dnešní nafťáky jsou náročné na kvalitu nafty a taky mají hnusnej zvuk ale na kadlekadle si nedám sáhnout je to klasika.Rád bych měl benzina ale s unosnou spotřebou,omega 3L jede uznám ale nemám na benzin a čumět jak stojí v garáži se mě nechce.Litr 36kč za benzin ne Kelner opravdu nejsem.

Co jse týče ůdržby tu provádím stejnou jak u benzínaka čepy,brzdy a pod.... a turbo jsem ještě v životě neměnil.

2011-08-01 21:29:41

Ale sám jsi založil vlákno kolik stojí údržba a jsi na dvojnásobku ceny za údržbu než kdyby jsi měl benzin takže to jsou počty tak nějak divné. berme 10000km. benzin sežere 900litrů za 31500kč. za 5 let 157000 plus 12000 za servis169000kč..nafta 750litrů za 24750 za 5let 123750 plus 37500 servis /to jsi psal/ to je 161250kč.Takže 7750kč za pět let rozdíl.....Kde máš ten rozdíl pane Kelner!!Také velké množství TD v bazarech je totál a většina odkazů je o problémech s naftovým autem.Sem tam benzín.Ano je pravda že nafta žere míň pokud máš nový vůz tak super ,ale starou káru jen léčíš.Možná mám štěstí ,ale opravdu kromě benzínu a běžné údržby nedám do auta ani korunu a je stále OK.Mám před sebou 2500km takže pak napíšu jestli jsem dojel a jakou jsem měl spotřebu.Myslím že jsem se naučil jezdit úsporně a ne brzda plyn a jak jsem psal nevadí mě pokud mě předjede TDI s kouřovou clonou jak dře plyn na podlaze.Momentálně mám spotřebu za posledních 200km 7,9l

2011-08-01 22:01:08

Ano založil jsem diskuzi kolik stojí udržba ale o motoru tam nic nepíšu,jedná se tam o běžnou udržbu čepy,brzdy a pod...Jediná pravda je že nafťak má najeto dvojnásobek o proti benzinu,pak jsou hold náklady na opravu vyší.

2011-08-01 22:36:49

7,9 litru s třílitrem? tak to Tě musí předjíždět TDičkáři i bez clony ne?

neber to zle...jen jsem chtěl svým ropáckým humorem pochválit spotřebu

2011-08-01 22:53:48

Jo snažím se a baví mě to tam kde můžu 50 jedu 49 a po okreskách kde se relativně může 90 tak musím 50 kvůli stavu.Ono u nás na moravě se na silnice trochu prdí.Stačí zajet do čech a to se jinak jezdí.Prostě mám spotřebu, protože mám vychytanou cestu do rachoty a zpět a kvůli stavu silnice je to buď ,pomalu nebo zničit auto.bohužel to jinak nejde.Kdo je z okolí Zlína ,KM,UH,Tak to víJinak jsem četl knihu Jezdíme úsporně a inspiroval jsem se.Je dilema že chci prostě jezdit v autě ,které je tiché,má výkoný motor,krásný zvuk motoru,pohodlí,ale nechci aby to žralo.Tak prostě jezdím klidně .Ono takové auto taky není postavené na sprinty 0-100km nebo rallye, ale na pohodu a jsou borci co umí s MB S500 jezdit za 10l a nebo kolo

2011-08-28 16:02:28

Tak jsem se včera vrátil z mimoňských válek a byl jsem 16tej z 23ří...není to uplně nejlepší pořadí,ale jsem max spokojenej...403metrů jsem zajel za 15,367

Tady jsou výsledky http://www.t-base.cz/vysledky/mimon11a.pdf a je tam i pác zajímavejch benziňáků,co zůstali zamnou jako koncernový VW motory 1,8 turbo atd...celkem podařenej den,až na to počasí.....

Jedno video na ukázku. http://www.youtube.com/watch?v=vhH24vt2-iw

2011-09-02 21:01:45

Našel jsem se na jednom videu na netu

je to z Mimoňských válek - volná jízda....http://www.youtube.com/watch?v=P8h8MZ4H7c4

Opel astra OPC 160ps,honda civic 1,4vtec, Golf II GTi,já a nějakej passat


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 17