Fórum - Téma


Moje omega 2,5 TDS Caravan


Fórum O vozech našich členů Moje omega 2,5 TDS Caravan



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17

2012-01-12 22:34:25

moooc fandím a hlavnědoufám že se stihnu na tebe dojet někam podívat

2012-01-12 23:25:16

Noo tak brzda zase padla a tak druhej termín je zítra dopoledne... a to je pátek třináctého a tak to vidím asi takhle:

Najedu na válce a dojde nafta,pak to budu hodinu odvzdušňovat a při měření vyletí hadice od turba a já pošlu graf s 50kw a 150nM

No chci změřit výkon právě na tom starým turbu a potom s novým aby byl vidět rozdíl..jinak už bych na novým dávno lítal...už je totiž v práci ve skříni.

Za týden by už tam mohlo být a už by mohli dorazit i ty hadičky na nitro a tak když nebude sníh tak.................

Pokud bude omáčka sloužit,tak budu oba Vyškovy,Přerov,Olomouc,Mimoňské války,Kopřivnice,Hočkovice atd...bude toho dost...

2012-01-13 11:45:46

Tak je změřeno... hodnoty jsou pěkný,ale někde bude chyba protože výkon od 3500 ot padá.

Výkon 209 koní při 3491

Krouták 429nM při 3231

Tady je graf

2012-01-13 12:50:54

Tak to je hezký Doufám že tě uvidím někde na sprintech, letos se chcu někam jet podívat.

2012-01-13 12:53:11

Max hodnoty jsou super, ale ta charakterisika je jak u benziňáku. Křivka krouťáku by u nafty měla mít o hodně rovnoměrnější průběh. Ono je celkově i divný, že máš max. kW i Nm moc blízko u sebe. Někde tam bude něco špatně. Buď chyba při měření, nebo to máš špatně vylazený a poměr nafta vzduch se ti seběhne jen v tom úzkém spektru otáček. Ale jinak hodnoty jsou skvělý. Při sprintu budeš muset řadit tak při 3500o/min.

2012-01-13 13:51:07

Jde o to,že je tam turbo které má velkou výfukovou vrtulku = pozdější nástup a taky má malou kompresorovou vrtulku = relativně malej plnící tlak (1,7 baru) při velkým EMP (2,7 baru) a to má za následek pozdější nástup a potom to působý jako by byl ve výfuku špunt...proto to asi tak rychle padá....No uvidíme co udělá výměna za to GT2260V

2012-01-13 15:35:30

Ohledně padání ve vyších otáčkách je zřejmě vysvětlení zde...

http://dieselpower.cz/for...topic.php?p=685950#685950

2012-01-13 18:27:43

Musim na tebe kouknout někde na sprintu.Jinak pořád do kola co probůh vydrží ten motor a to ty ho určitě nešetříš.

2012-01-14 08:05:18

Ve Finsku jezdí tyhle motory s výkonama 300-400 koní...ale nikde už nepíší co vydrží...Počítám,že budu asi první kdo vám to řekne

Teť už honem dát tam jiný turbo ať se zlepší ten spodek

2012-01-21 08:41:30

TAK UŽ TAM JE.... 3,5 hodiny ladění držáku a kastle...ale je tam větší turbo takhle otočené směrem dolů už tam nevleze

Spodek se dost zlepšil a tak jsem zvědavej,jak si pohraju s tlakem (zatím 1,5 základní nastavení = není to pro mě ) jak se to promýtne v pružným zrychlení.

Odspodu to i podstatně míň kouří...což je plus

Máme tu ale ledovku a tak si užívám drifty na 2ku i 3ku

2012-01-21 12:33:08

Pojedš s tím na brzdu? Kolik vlastně koštuje měření na brzdě?

Možná by orientačně pro ladění nebylo špatný vyzkoušet výkonovou křivku OP-COMem. Narazil jsem na to při nudě na netu. Přesný to asi úplně nebude, ale orientačně to ujde.

Google Měření výkonových charakteristik motoru s OP-COMem

2012-01-22 00:23:00

Joo až naladím tlak tam,kde ho chci mít...cca 2 bary...dnes jsem měl napojenej budík na tlak před turbem (EMP),tak na brzdu zajedu...měření je cca 300-500 záleží kdy tam jedu.

Tlak mám zatím 1,5baru a EMP v maximálních točkách cca 2,4 baru a tak to znamená,že můžu jít s tlakem nahoru aniž bych měl ve výfuku špunt.

Ten software je co? asi na to budu muset mrknout.

Já používám race chrono..měří to ale čas za ujetí z bodu A do boru B a nebo pružný zrychlení,ale výkon tím nezměříš.

2012-01-22 03:34:37

To je celkem dobrá cena na brzdu.

U toho softu se jedná o jízdní zkoušku jako na brzdě, ale na silnici. Je třeba mít napíchnutý OP-COM a exportovat veškerá data. Pak se ten export importuje do programu KPower a ten vygeneruje výkonovou křivku. Je to právě detailně probráno na forum cars cz / opel-astra-h.

Odkaz se sem z nějakého důvodu nedá postnout, tak v google zadat do hledání: Měření výkonových charakteristik motoru s OP-COMem. Je to hned první odkaz:

2012-01-22 20:20:13

Noo,ale nejsem si jist,jestli by to šlo i mě,protože to bere hodnoty z čidel motoru pro řídící jednotku a já to mám překoplí na mechaniku a tak mám furt v paměti asi 5 závad

Jinak teť mám v oku tohle http://www.highperformanc...a-klapka-76mm-vband.24579

2012-01-22 21:13:13

k čemu to je dobrý?

2012-01-22 21:20:55

Zajímá mě všechno z čeho by mohlo kápnout pár koníků navíc...

Kamarád to namontoval na fabii a změřil výkon bez otevřené klapky a s ní a rozdíl byl 8 koní a 10Nm... a v podstatě za nic

2012-01-22 21:33:24

zajímavé

2012-01-22 21:38:01

A jak jsem přehazoval turbo,tak jsem to bez výfuku nastartoval a místo "zajímavé" bych použil přívlastek BRUTÁLNÍ..a v tahu to bude mít jinej zvuk...

2012-01-23 15:42:36

Video toho tvyho vytvoru je kde? Zajima me to

2012-01-23 17:42:51

Na sněhu žádnej výkon nenatočíš neboj...jen co to opadne a tlak bude tak kde chci,tak zase hodím pružný zrychlení atd..samotnýho mě to zajímá pač ten nástup je pěknej.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 17