Fórum - Téma


Moje omega 2,5 TDS Caravan


Fórum O vozech našich členů Moje omega 2,5 TDS Caravan



1  2  3  4  5 ......... 17

2011-02-22 12:41:09

Nevím kam to dát,ale chci se ostatním pochlubyt

Váha 1900kg s posátkou a bordelem v kufru.

http://www.youtube.com/watch?v=v3z0LSHmYFQ

http://www.youtube.com/watch?v=CLGYyQ-_TSs

http://www.youtube.com/watch?v=U0MAurdhJKU

http://www.youtube.com/watch?v=GJGhTjDV4iA

Turbo GT2556V z BMW E39 530d tlak 1,5 baru (zatím)

Mechanický vstřikovací čerpadlo z BMW E28 524td (šroub bohatosti naplno + upilovanej přidavač)

Celohliníkovej Intercooler www.saabtuning.cz

Trysky z Mercedes benz DN 0 SD 265

Katalizátor,EGR a středovej tlumič jsou už pryč

2011-02-22 13:38:14

čauky, asi ti to jede!

2011-02-22 14:35:32

Jo a jak to projde přes STK + ME ? Takové úpravy

2011-02-22 14:43:26

DaweTDS: nevidím v tom nic extra

2011-02-22 15:39:36

Nic extra??

MV6 udělá stovku za 7 sekund...a to má 211 koní...Já tam mám cca 195koní (brzdu mám domluvenou na začátek března) a to je 60 koní nad sérií to = 50% nárus a to je podle mě dost......

Nechci se tady vychloubat....jen jsem si tady s dost členamam psal a tak mě přišlo rozumný napsat jak to všechno mám....jen zkus najít jinou TDS co jede tak dobře.....

Jinak STK by neprošla ani bez úprav motoru a emise?? myslím,že na to ani nemají hodnoty

2011-02-22 17:21:34

Já si myslím že je to zajímaví jak to jede když je to upravený,akorát si kladu otázku kde leží ta hranice výkonu než to všechno exploduje.

Co se týče STK já jsem emisema neprošel a to nemám tak šílenou ůpravu.

2011-02-22 17:58:24

http://www.youtube.com/watch?v=Ae4Jdrih1MY

To je stejnej motor...dokonce tam má i to stejný čerpadlo jako já,ale má tam 12mm rozdělovací pístek...já mám sérii a to 10mm joo a taky má o dost větší turbo...

Náběh bude sice kolem 3000ot/min,ale pak to musí být raketa....

Ale bůh ví jestli to ještě vůbec jezdí.

2011-02-22 19:03:10

1,5baru trvalej??? uuuuáááá vooostrýýýý na videa se juknu doma až na rychlým internetu ale už ted se těším super DAVE

2011-02-22 19:56:27

Na turbu GT2052V jsem tlačil 1,7 baru.... Na tomhle větším turbu to jede ještě líp a to i při menším tlaku...ale ještě chci jít o něco výš

Zase jsem si na to zvykl

2011-02-22 20:01:58

zdarec hned se zeptam jak poznam co je v aute za turbo?

2011-02-22 21:49:41

no asi prodám MV6 a jdu do nafty! čerpadlo a turbo mužu mit za pakatel a pojedeto, to s MV moc neudělam, udělam ale mit na to tolik penizku!

2011-02-22 22:24:39

Pekny, pekny ... jakou to ma teoretickou zivotnost?

2011-02-22 22:50:58

pošlu ti adresu přijeď mi zavřít hubu ještě teď nevěřícně čumim je to nářez

2011-02-23 07:46:35

Čím ale na další větší turbo přidáš naftu aby si docílil dobrého dávkování a tím pádem spalování a na ukor toho skvělého výkonu??

2011-02-23 08:46:36

Větší turbo tam už dávat nebudu...s turbem z BMW 525d (je to GT2052V) mi to krásně tahalo už od 1500ot/min,ale zase to už při vysokých otáčkách neštíhalo...tady s tím třílitrovým to táhne od 2200ot až do 4700...dál to raději netočím ..dost jsem se namlsal tím dobrým spodkem a tak jsem si musel zvyknout,že když na 5q dám v 1500ot plnej,tak to celkem hulí

Už skusím jen jít na ten tlak 1,7baru..ještě tet když jedu na 4q plnej,tak i kolem 3000-4000 ot to pokuřuje = málo vzduchu...ale až se doladí i tohle,tak už jsem limitovanej čerpadlem...ale to už předrbávat asi nebudu...Ikdyž s jdlem roste chut

2011-02-23 08:52:09

Georgg jinak tady je dobrá stránka na turba.

Je to katalog kdy jsou i obrázky.

http://en.turbolader.net/...talogue-Turbocharger.aspx

2011-02-23 09:35:03

Beawer - Životnost nevím...až se to pos...e,tak seženu jinej motor a zase to tam všechno dám.

Auto jsem koupil z AAA mělo na tacho 202000 a to se psal rok 2005. Je to rok výroby 1995 a v roce 2000 se to dovezlo z německa.Tet mám najeto skoro 300000 a tak reálně tam bude kolem 500000km....hned jak jsem to koupil tam šel chip na cca 160koní. pak se už jen ladilo a jezdilo.

Jeden známej má stejný turbo,stejnej IC,stejný trysky akorád má furt elektroniku a chip.V létě je v Olomouci Tuning sraz se sprintem na 200m a tak to tam porovnáme...om má BME E34

2011-02-23 13:16:19

Ahoj Dawe, na co tě přišli ty úpravy?

2011-02-23 14:48:10

Ahoj...

Čerpadlo 2000,- +2000,- repas.

Turbo 12000,-

IC 3000,- + 2000,- hadice sponky atd.

Trysky 1500,-

To je ta poslední úprava... nepočítám turbo předtím a chip atd

Jinak jestli chceš Ty zvednout výkon,tak:

Turbo GT2052V 8000,- repas

Trysky 1500,-

Chip 4000 až 7000,-

Těsnění atd cca 1000,-

Prodáš katalizátor a za to koupíš vzduchovej filt a vyhodíš EGR a budeš tam mít cca 170-180 koní se zátahem od 1500 ot/min.

Jinak to mám vše tady v servisní knížce

2011-02-23 15:03:43

Pěkný pane já jsem na 120PS a 310NM na svý koktě a s jídlem roste chut velká. Fandím ti


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 17