Fórum - Téma


Modrý kouř po brždění motorem


Fórum Vectra B Modrý kouř po brždění motorem

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-05-17 16:41:52

Ahoj, našel jsem tu podobné téma, ale nevím jestli to odpovídá i mojí situaci. Mám teď nalítáno 177 tis. a před 14 dny jsem zpozoroval, že po brždění motorem a následném sešlápnutí plynu se mi vyvalí modrý kouř. Občas i při studeném startu, ale to neřeším. Odfoukne a je klid. Budete vědět po čem jít prvně? ERG čištěno, ale zanáší se dost. Díky :)

2016-05-17 17:06:10

Jestli se Ti ztrácí i olej tak jsou to ventilová gufera

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-17 17:16:13

vpisinger: Další příčinou může být zvýšený průtok vzduchu motorem (skříní), méně těsné stírací kroužky pístů. Může docházet ke strhávání oleje odvětráním motoru do sání. Při brzdění motorem z kopce nedochází k vstřikování paliva a zapalování směsi, tento nasátý olejový opar z motoru se nespaluje (případně i průsak přes stírátka ventilů), pak přidáš plyn a všechno co se nahromadilo během jízdy z kopce se najednou spálí...... Proto to zahulí....

100% motor spotřebovává olej, kolik dolíváš a jak často?

2016-05-17 17:21:18

Taky si myslim ze to jsou gufera ventilu. Byt tebou tuto situaci celkem rychle resim. Zapeceny olej je previt. Tvorba karbonu ve velkem nasleduje. Nasledne zanaseni egr, sani, katu atd... nektere motory na to celkem rychle pojdou. Urcite je lepsi shodit palici, srovnat ji, datnova tesneni a gufera ventilu - radej original. Mohl by ses v pohode vejit do 5tis czk. Prijde na to co si umis udelat sam.

Pokud netesni krouzky tak bude mimo toleranci tlak na valcich. Zmerit predrozebranim. Jinak zalapovani ventilu je samozrejmost...

2016-05-17 17:35:00

kopejda: běžné dolívání bylo cca 0,5l na 1000 km - někdy to ještě lízalo zespodu měrku někdy už ne. Ale do litru jsem se vešel určitě. Olej měním po 10 tisících a to ten 5l kanystr doleju za tu dobu.

Teď jsem tam nalil 1,5l čehož jsem se zhrozil. Jezdím 25 km denně, někdy se to protáhne

2016-08-09 15:05:51

kopejda: prosim o radu motor mi z nicoho nic prestal prestal ist ako ma dost silno klepe ako traktor davky nafty su dost velke na ekg ukazako 1335 chybny signal otacok kluky

2016-08-09 19:15:17

karinka76: chybný signál ... poškozený kabel nebo výměna snímače kliky

výkon je slabší ?

2016-08-09 19:40:59

Vykon je slabsi no nieje to take strasne viac ma stve tazky start a hlucne klepanie motora davkovanie nafty je dost brutalne ked som odpojil snimac otacok kluky tak hadzalo motorom skoro zdochol po pripojeni vratil sa do svojho chodu

2016-08-09 20:04:15

karinka76: Po odpojení snímače otáček klikové hřídele řídící jednotka motoru ztratí signál m.j. o tom, v kterém přesně okamžiku se píst prvního válce nachází v horní úvrati a tím i přestane vědět, kdy přesně má dávat pokyn ke vstříknutí nafty...

2016-08-09 20:48:50

To mi je jasne no preco pise poruchu cidla ked komunikuje

2016-08-09 20:54:53

karinka76: Možná, že při vypnutém motoru bude diagnostika hlásit "krankshaft sensor - no signal" stále - motor se netočí = žádný signál...


Odpovědět