Fórum - Téma


Mix otázek na Omega 3.0 v6


Fórum Omega B Mix otázek na Omega 3.0 v6

Manuály  |  Inzerce  |  Model Opel Omega B  |  Naše vozidla

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 3.0 V6 VIN: W0L0VBF35X1074940

1 fotek  |  105 diskuzí

Výkon motoru 155 kW (211 PS) . Točivý moment 6200 Nm (4573 ft/lb) . Maximální rychlost 260 km/h. Hmotnost 1 645 kg. Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 962 ccm (181 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.

Je to moje treti Omega..tohle je nejsilnejsi motorizace co sem kdy mel.Predtim 2.0 16v a 2.5 Td.Jeste sem ji moc netestoval.Ted mi teprve vraceli papiry


1  2  3  4

2017-08-11 22:18:20

martymad: Zkus to, myslím, že budeš překvapený, co je tam bordelu...

P.S. Žádný učený z nebe nespadl, když jsem měl Omču ještě krátce, přihodilo se mi totéž...

2017-08-12 21:42:30

colommbo: Kolego dik za radu,bylo to přesně jak jsi psal a udelal sem to podle tvyho návodu ale ruku mam dodrenou jako praseje tam fakt uzkej prostor v te nádobce.Ale bordelu hafo a vyteklo tak 5 litrů vody.Ale uz je čistá.

2017-08-13 17:32:46

mauspanzer: Prima! Teď už jen tak dvakrát do roka kouknout, od nosníku prošťourat odvod a bude to v pořádku.

2017-08-15 08:36:29

Zdravim chlapy

Mam jednoduchej dotaz. Můžu svou Omu odtahnout v pripade poruchy na laně, kdyz je to automat?nekde sem slysel ze se to nesmi..diky

vlastta  
vlastimil
2017-08-15 08:47:55

mauspanzer: muzes, nicmene je to omezene jak delkou trasy tak rychlosti.presne udaje nevim, proto je sem psat nebudu

2017-08-15 09:26:48

mauspanzer: Návod k obsluze praví, že vozidlo s AT je možné na laně či tyči táhnout rychlostí max. 80km/h do vzdálenosti max. 100km, volič v poloze N. Je-li nezbytné jet vyšší rychlostí či na delší vzdálenost, je nutné na straně převodovky odpojit kardan. Při nedodržení doporučení hrozí přehřátí a poškození převodovky.

2017-08-15 19:27:53

colommbo: Dik kolego to je dobre vědět pro pripad nouzeA odpojeni kardanu od převodovky je složité?

2017-08-15 19:40:45

mauspanzer: Teoreticky nee, je tam hardyspojka se šesti klasickými šrouby s matkou (tři na straně kardanu a tři na straně převodovky, mezi tím kulatá hardyspojka.) Po odpojení by měl jít kardan zasunout částečně do sebe (je to dvoudílná dutá roura, oba díly jsou do sebe vsunuté na drážkách) a měl by zůstat zavěšený na středovém ložisku přišroubovaném zespodu do káry, za jízdy se bude točit. Nikdy jsem to ale sám nedělal (vpředu od převodovky odpojoval kamoš-mekánik, když mi dělal spojku a vzadu od difu - taky hardyspojka - to bylo jednoduché při výměně gufera od kardanu.)

vlastta  
vlastimil
2017-08-15 19:41:37

mauspanzer: jen 3 sroubky, brnkacka

vlastta  
vlastimil
2017-08-15 19:49:35

colommbo: teda ok, sroubu je tam 6 ale povolit staci jen 3. zbytek drzi jen hardyspojku

2017-08-15 20:36:10

vlastta: Já vím, Bohumile, já vím...


Odpovědět

1  2  3  4