Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 69

2015-10-25 11:08:33

sádelňák: Motorový olej třeba tady, ty lenochu...

http://www.autotechna.cz/...0-gm-opel-5l-1942046.html

a co se týká převodového, veškeré informace jsou taky k dispozici...

P.S. Pokud bych měl možnost, objednal bych převodový olej podle VIN přímo v Oplu (servis, prodejce vozů)

2015-10-25 11:19:52

Dík moc, no jsem líný od přírody. A ještě jeden dotaz, v dálkových světlech jsou H3? Musím udělat generálku v těch světlech, xenony vysvícené, hlásí mi to už i pal.pc. a jeden mi svítí žlutě, tak vyměním i ty v dálkových.

2015-10-25 11:32:43

sádelňák: Dálkové by měly být H1, ale pro sichr se nejdřív koukni, nemusí to být úplně nastopro. H3 jsou v mlhovkách.

2015-10-30 12:24:13

Tak jsem teda provedl výměnu oleje i filtru néjen že jsem ho přetahoval, ale i kvůli tomu, že se při přechodu z nízkých až volnoběžných otáček do vyšších ozvaly hydroštely, takové zacvrlikání. No bohužel už to cvrlikat nepřestalo uděláto fakt jenom při přidání plynu jak za tepla tak za studena.

No a když jsem pod tim už ležel, tak jsem omrknul i spodek a tak všechno kolem. Motor je suchý, koroze žádná a výfuk z polska stále jako nový i po dvou a něco letech, jen jeden krycí plech co je za motorem u svodů je volný a trošku rachotí.

A ještě mám dotaz, jelikož na ethanol nejezdím, rozhodl jsem se, že vyhodím do hajzlu ty jednotky, zbytečně tam svítí a jsou vidět hnusné dráty, otázka zní. Jelikož to je připojené na vstřiky resp. na jejich konektory ptám se, jak se k ním dostanu, vím, že jsou pod tou velkou hliníkovou věcí, co obnáší její demontáž, musí se někde něco odpojovat jako např. hadičky benzínové?

2015-10-30 12:43:14

sádelňák: Zacvrlikání při přidání plynu nezpůsobuje olej, Vláďo, ale v ten moment vyšší zařazený stupeň, než by aktuálním otáčkám motoru bylo libo, takhle se chová každý motor s ventilovým rozvodem... A co se demontáže sání týče ano, odpojit palivové trubky, ze sání vzadu stáhnout hadičky odvětrání, vpředu odpojit škrtící klapky, na levé straně (tedy řidičově) odšroubovat podtlak k posilovači a pak už jen povolit (vyndat) ty čtyři šrouby a celé sání opatrně zvednout a jsi u vstřikovací lišty. Snad jsem na nic nezapomněl...

2015-10-30 13:31:04

colommbo: No cvrlikat začlo asi před necelým měsícem, kdysi na escortu mi to dělal právě starý olej. Udělá to ikdyž jsem na neutrálu a přidám plyn trošku razantněji. Nedělalo to.

Pod tím sáním bude asi nějaké těsnění které se jisto jistě při demontáži nějak poškodí co?..

2015-10-30 15:11:56

sádelňák: Dodatečně jsem si uvědomil, že odpojovat palivové vedení možná nebude potřeba, trochu se mi to v hlavě pomotalo, protože když mi kamarád měnil víka, sundával i celý vstřikovací bazmek a tedy vedení odpojoval. V případě jen demontáže sání pro tvou potřebu to možná nebude nutné... Těsnění (těsnící kroužky) tam zůstane a nic se nepoškodí. Po sundání sání uvidíš to, co je na obrázku.

2015-10-30 15:48:11

Teprve kdybys demontoval ještě celý vstřikovací bazmek, odkryje se další patro. Ale opět těsnění zůstávají, i když jsem po tom druhém sundávání (výměna vík) ta červená těsnění dal raději nová.

A při zpětném nasazování sání na vstřikovací bazmek opatrně - jsou na něm "úhlopříčně" ("v rozích") dva kolíčky, na které nutno sání správně nasadit...

2015-10-31 13:13:18

Výborně, děkuji, dneska se na to vrhnu... teď jsem se díval na motor a zase jsem tam měl hostinu, nějaké žvížátko mi tam chodí baštit papu, co najde někde v popelnici. Dneska to byl asi nějaký koláč nebo buchta

2015-10-31 18:01:57

Tak jsem to vyházel a dokonce jsem našel pod tím jednu hadičku odpojenou, je pod škrticí klapkou. Když už jsem to měl rozebrané, tak jsem zkusil nastartovat bez těch kolen u klapky a ten zvuk paráda. Oleje jsem měl dole tak kávovou lžičku, ale klapky byly docela zaprasené tak jsem je trošku očistil. Jak jsem nastartoval, tak jsem se zhrozil, když auto na plynový pedál nereagovalo a šlo to na max 1500ot/min... blbec jsem nezapojil klapku. Zajímavé, že i když byla klapka odpojená. tak to nepatrně přidalo.

2015-11-12 16:31:27

Nazdar ľudia. Neviete náhodou čo znamenajú tie čísla na diferáku? Zaujímalo by ma hlavne to 2075 a to 1-3 na kraji. Je nejaký rozdiel medzi diferenciálmi, ktoré majú 1-1, 1-3, 1-4?

2015-11-14 15:52:20

Takže s politováním se přidávám k těm, kterým propouští těsnění pod plastovými víky ventylů

Teda nevím jestli se to tlačí i ke svíčkám, ale prolíná mi to na levé straně při pohledu od předku. Zjistil jsem to tak, že když stojím na místě na volnoběh a mám zaplé topení tak mi smrdí v autě olej, sem tam si to ukápne přímo na v. svody a topení to krásně natáhé, viděl jsem to na vlastní oči. Jinak přátelé, jelikož delší dobu mi pc hlásilo šit beam na xenonu a svítilo to už blbě a jeden žlutě tak jsem si koupil (o 5) xenony z ebay 6000k za 150,-oba a svítí prfektně, jednou už jsem tak udělal a jeden nenastartoval a druhý asi na 5 pokus. Teď svítí a hláška je pryč.

2015-11-14 15:55:16

Jirko, vím, že ty jsi víka měnil za tuším hliníkové, když se koupí nové těsnění pod ty plastové, pomůže to? Nemám rád různé tmely, silikony a pod. sračky.

2015-11-14 17:51:33

sádelňák: Nepomůže. Platová se časem vyhření a pokroutí se a nic s tím neuděláš. Můžeš použít hliníková víka z Vectry B V6, ale tam zase budeš mít problém s otvorem na nalévání oleje, který budeš mít v místě, kam se nedostaneš. Já jsem měnil plast -> hliník na Calibře V6, i přes nové těsnění a dotažení na požadované Nm je to na nižších stranách hlav mastné. Každopádně o 100% lepší než s plastama, tam jsem zkusil 2 páry a ani jeden netěsnil.

2015-11-16 15:37:10

Zdravím Vás,

dneska jsem opět zjistil, že mám za spolujezdcem na zemi koberec úplně nasátý vodou, dokonce je tem hladinka vidět, nevíte kde by se tam mohla nabrat? Nevím, jestli tam nateče když prší a nebo když jedu a je mokro, je zvláštní, že kapky jsou vidět i na těch plastech co kryjí koljnice sedačky. Neměli jste taky někdo takový problém? Jinak v celém autě je sucho.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-17 01:07:41

sádelňák: Jestli máš mokro jen na pravé straně od středového tunelu, pak tam nejčastěji teče z kastlíku s kabinovým filtrem. Vespod je odtok, který se ucpal. Omega B je tím pověstná..... Kastlík se plní až po hranu vstupního otvoru s klapkou cirkulace vnitřního okruhu, přeteče přes hranu dovnitř a stéká na podlahu spolujezdce a potom až dozadu......

2015-11-17 11:41:41

kopejda: No jo, jenže ve předu je sucho

A jek se tam leze, žebych to tam omrknul.

vlastta  
vlastimil
2015-11-17 11:56:51

sádelňák: ....z motorove casti....otevres kapotu a na prave strane pod oknem je ten filtr - pod nim je odtok.byva plny/ucpany, je potreba jej sem tam procistit (malo kdo to dela)

2015-11-17 12:17:26

je to tak, kluci maji pravdu, taky jsem mel u spolujezdce pod kobercem mraky vody po kazdym desti, ale dozadu se nikdy nedostala, nejlepe se mi cistil kdyz jsem mel auto na zvedaku, dostal jsem pekne na konec hadice ktera byla ucpana od listi a jehlici, ale jestli rikas ze mas ve predu sucho, bude podle me problem jinde..

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-17 19:38:06

sádelňák: Potom je jediná šance, že je díra v podběhu zadního kola, oddělej zadní sedák a uvidíš odkud to tam teče. Zepředu to nebude, když tam máš sucho...... Ještě mě napadá smeknutá gumová průchodka zadních dveří do B sloupku a tamtudy by mohlo také zatékat.... Nevím, chce to zapátrat.....


Odpovědět

1 ......... 61  62  63  64  65 ......... 69