Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 69

2014-10-28 10:58:53

Půjdu to napíchnout a uvidím, ale kolem těch pytlů se motám velice nerad...

Takže zjištěno, ta blbost na rozpoznávaní autosedačky nějak zahaprovala, po smazání už to nesvítí. Zkoušel jsem v autě po sedačce tak nějak humplovat a nic, jestli se na mě někdo díval tak si musel myslet, že mi asi jebe

2014-10-30 22:27:46

Zdravím,

nevíte kolik může stát výměna rámu čelního okna u pořádného autoklempíře? Důvodem je hloubková koroze stávajícího rámu. A jak je to pracné?

 vlastta  
vlastimil
2014-10-30 22:34:24

muscletom: nejlepe se zeptat toho autoklempire.sranda to ale nebude

2014-10-30 22:37:28

vlastta: jj, bude to hodně náročný na čas a hlavně na přesnost, aby pak (lepené) okno těsnilo nebo nepraskalo. Bojím se, že každýmu aspoň trochu soudnýmu klempíři se do toho moc chtít nebude...

Venca49  
Václav
2014-10-30 22:39:08

muscletom: Pochybuji,že se rám čelního okna bude dodávat.Ten se poskládá ze sloupků,střechy a spodní části - kolmé stěny motorového prostoru.Karosář bude muset kompletovat z jednotlivých dílů,nebo naohýbat z plechu.Bude to dost pracné a bude záležet na šikovnosti karosáře.Cena podle toho bude vypadat.Jaká ?

PS: Jirka byl zase rychlejší

 vlastta  
vlastimil
2014-10-30 22:47:46

venca49: naohybat - to si nedovedu predstavit.mam pocit (si ted nedokazu uvedomit) ze sloupky sou dvojty.....

2014-10-30 22:53:51

Tak co s tím? Výměna jak čtu tedy skoro nemožná. Takže jsem v prd... V případě nějaké náhody dokonce ani nepude vyměnit sklo. Pochybuji, že by se dávalo nové sklo na totálně hloubkově zrezlý rám.

Venca49  
Václav
2014-10-30 22:56:56

vlastta: Pokud bude karosář opravdu karosář,tak si poradí i s těmi dutými,dvouvrstvými profily.Nechá se to postupně povyvařit.Dnes už je to sranda,horší to bylo dříve,když byl k dispozici jen autogen.Vše se teplem kroutilo a po ochladnutí propadalo...

 vlastta  
vlastimil
2014-10-30 23:02:49

venca49: jj - karosari sou kluci sikovni.....i pres to myslim ze prace by to bylo dost

2014-10-30 23:05:53

muscletom: A tobě teče dovnitř, Tome, nebo potřebuješ vyměnit čelní sklo...? Spíš než o výměně celého rámu bych asi uvažoval o "jen" lokálním vyvaření či možná spíš vycínování, vytmelení, prostě docílení hladkých a rovných ploch...

 vlastta  
vlastimil
2014-10-30 23:08:02

muscletom: ja bych nejspis uriznul celej ram z nejake jine,zdrave omegy (na dily).....trosku vetsi kousek a karosar at si to upravi.ja osobne sem par takovych kousku posilal (prahy,podlahu pod sedackama a samozdrejme kousky ramu motorovyho prostoru - po tukancich)......

2014-10-31 09:54:22

Zdravim, mam takovy dotaz - teoreticky.

Ohledne spojky, vicemene uz mi zabira na poslednich dvou centimetrech zdvihu pedalu a pedal sam je skoro 'u stropu'. Ano, spojka v 3,14ci. Ale jeste neklouze az tak moc tragicky, jenom na dvojku pod plnym

Koukam jsem ruzne po é-šopech a cena sady spojky leckdy presahuje cenu vozu ... MNO ale protoze nabidka v bazarech je vice nez tristni a ty nove vozy pod eko-diktatem z Bruselu me fakt nechavaji chladnym, tak nejak premyslim o tom, ze ten muj pekac nejak dam dohromady, aby to jeste nejakej ten patek jezdilo ... precijenom, bohuzel k svemu zevnejsku potrebuji auto o velikosti omegy.

Dostal se mi pod ruku odkaz na jiste 'auto cardo' kde maji, rekneme ceny vice nez lidove za udajne znackove zbozi, tak bych se chtel zeptat, jestli s nima tady nahodou nekdo nema zkusenosti ... nasel jsem tam sadu spojky od LuK (624165200 - proverenu pres nekolik online katalogu a melo by to pasovat) za cca 3500,- coz je IMHO castka uz akceptovatelna.

Dikec za rady

P.S. : A stale cekam, jestli nekdo nevi, kde je odtok kondezovane vody od vyparniku v interieru ...

2014-10-31 12:38:01

beawer: S tím e-shopem mám osobní zkušenosti jen dobré, brával jsem od nich olej (který teď objednávám jinde, bo Cardo zrovna tuten v nabídce nemá) a filtry, taky tyčky stabilizátoru, obchody jsem s nimi udělal zatím asi čtyři a nezklamali. Od mých známých mají reference taky jen dobré a v soutěži o e-shop roku v letošním roce obchod obsadil třetí místo v kategorii auto-moto (první dva jsou pneushopy)

http://www.shoproku.cz/vy...y-shoproku-2014#auto-moto...

Na tvém místě, Jene, bych se toho nebál, i případná tel. komunikace s obchodem je na úrovni.

Jinak jsi mi svým příspěvkem maličko nahrál, nechtěl jsem zatím nic psát, ale když už jsi zmínil spojku, tož se přidám se svou troškou do mlýna...

Začalo mi nějak haprovat ovládání spojky. Včera odpoledne při jízdě a zcela běžném vyšlápnutí spojky při řazení se úplně zčistajasna a bez jakýchkoli předchozích varovných příznaků naráz stalo NĚCO, v důsledku čehož se ovládací síla na pedál spojky stala zhruba poloviční a jdou hůř (za)řadit kvalty, nejhorší jsou, samosebou, jednička a zpátečka na místě... Při jízdě je potřeba po vyšlápnutí spojky před zařazením dalšího kvaltu nechat otáčky spadnout prakticky k volnoběžným, pak lze rychl. stupeň trochu větší silou zařadit, nejlíp jdou čtyřka a pětka. Spojka tedy nevystavuje tolik, kolik by měla a bylo potřeba. Pedál jde v celé své dráze plynule a vrací se (vím, je tam pružina), spojka při normálním ježdění (úplně na krev jsem to nezkoušel) neklouže, jen jakoby teď (podle polohy pedálu) zabírala malinko "výš". Zatím jsem nic nerozebíral, jen kontroluju množství kapaliny, které je i po třech jízdách a cca 20km stále stejné, pod pedálem na podlaze je sucho, pod autem, zdá se, taky (dal jsem pro sichr pod auto papírový karton.) Nic od ovládání spojky jsem v ruce ještě nikdy neměl, nicméně tak nějak laicky mi přijde, jako by někde něco (pístek v hlavním válci...?), co těsnilo, zrazu těsnit přestalo a při sešlápnutí pedálu je část kapaliny stále stlačována, ale část protéká kolem nějakého těsnícího prvku nazpět a pořád sem-tam, sem-tam, přičemž kapalina sama ze systému neuniká - jako byste do pístu v injekční stříkačce udělali dírku... Uvidím, co se z toho vyklube, každopádně se o zážitky s vámi podělím, ale za každou radu či zkušenost předem moc děkuju!

2014-10-31 14:50:01

@ Colommbo:

Ty hele ... ten pedal (jako kdyz slapes do vaty) a prakticky nutna hruba sila na zarazeni 1cky/zpatecky (na miste) ... to mam taky.

Mokro nikde, kapalina OK, hladina konstantni. Jenom, pedal mas v urovni brzdy nebo je vys? Moje spojka je na ceste do vecnych lovist, s tim jsem smiren, ale kdyz to promitnu zpetne, taky to bylo znat behem jednoho slapnuti pedalu ...

2014-10-31 16:15:20

beawer: Jene, člověče, to je správná připomínka a já ti za ni děkuju! Teď jsem se byl podívat a máš naprostou pravdu, pedál spojky je odhadem tak O 2CM VÝŠ, než byl předtím (v jedné úrovni s brzdovým)...

P.S. Pod autem i pod pedálem stále sucho, kapalina v nádobce udržuje pořád tutéž hladinku. A když si to teď zpětně všecko vybavuju, uvědomuju si, že při tom zcela běžném sešlápnutí se to prostě najednou projevilo a při dalším (možná třetím, čtvrtém...?) šlápnutí jsem někde dole (od pedálu?) dokonce zaregistroval něco jako jemné křupnutí, je to možné...?

2014-10-31 16:49:56

Kdž mám teda pedál spojky výš než brzdový tak spojka jde do háje? mám to tak už od koupi a někdy se při rozjezdu celé auto rozklepe, dělá to když je už venku zima...

2014-10-31 18:19:53

sádelňák: Jestli vyvýšený pedál spojky něco takového signalizuje, to si netroufám posoudit a že se někdy auto při rozjedu rozklepe, může mít dle mého tři hlavní příčiny:

1. spojka, 2. dvouhmota, 3. porucha koordinace levé a pravé nohy...

2014-10-31 20:16:12

@ Colommbo / Sádelňák:

Dle logiky funkce spojky - cim min oblozeni, tim pedal vys a zabira 'nahore' ... je tu ale jedno velke ALE, tohle plati u lankem ovladane spojky, Omega ma preci hydrauliku. Nicmene, nemam ted bohuzel k nahledu Etzolda nebo Haynese, takze nevim jak je tam resenej spojkovej pedal a jeho nastaveni (je-li tam vubec, na hydraulice preci neni vubec potreba ... pak mi ale hapruje jeho vyskovy offset), takze kdyz nad tim ted premyslim, asi by stalo za to si zalizt pod volant a kouknout, jestli tam neco neupadlo ... a taky, ruku na srdce, kdy koho naposledy napadlo odvzdusnit spojku, co?

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-31 20:40:45

Co při sešlápnutí pedálu spojky dělá propojovací hydraulická hadice?? To prasknutí mohla být její výztuž a teď se může tlakem kapaliny nafukovat......... To je jen takový postřeh z praxe - Vámi popisované příznaky by odpovídali......co Vy na to??

2014-10-31 20:45:05

beawer: Ruku na srdce, Jene - kapalinu jsem měnil a tedy brzdám jsem se věnoval poctivě, ale spojku jsem nechal tak... Neodvzdušňoval jsem ji nikdy ani u předchozí áčkové Omči, která šla do šmelce po 19 letech provozu s 280tis.km na tacho (z toho za deset let 150tis. mých), spojka stále zcela funkční od koupě...


Odpovědět

1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 69