Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 69

2014-09-20 18:26:51

sádelňák: máš tam nějakou tu spešl jednotku na ten líh ?

2014-09-20 19:46:02

vojta90: jo, dvě...bez nich by to blbě startovalo a taky se musí při startování studeného motoru chvilku počkat tak 10vteřin. Kdybych startoval tak jak jsem byl zvyklý u ostatních aut (startuju hned a na nic jsem nečekal) tak to nechytne ani hovno. Už jsem si na to zvykl...

2014-09-28 20:45:19

dobry den , mam opel omegu 3.0 V6 automat zacali mi blbnout budiky teplotu to normalne ukazuje a benzin taky ale nejde otackomel a rychlomel nevite cim to muze byt ? co treba naka pojistka ? nebo tak neco diky

2014-09-29 20:30:20

Vyndat, zkontrolovat konektor a zpet poradne usadit. Jinak zkusit vymenit budiky a v nejhorsim pripade ABS.

vlastta  
vlastimil
2014-09-29 20:56:00

wisastar: spis bych to videl na ten konektor.kdyby byla zavada v ABS nejspis by svitila kontrolka na pristrojovce

2014-09-29 22:46:45

Taky přidám zajímavost. Cca před dvěma měsíci jsem zastavil se svou Omegou 2.2 dti v prudším kopci čumákem nahoru. Když jsem za nějakou dobu auto chtěl nastartovat, tak auto jen točilo a nechtělo naskočit. Následně začala slábnout baterka. Zkusil jsem auto nastartovat přes rychlost a asi na potřetí nastartovalo. Tak že moje domněnka je, že se asi zavzdušnila soustava.

A předevčírem jsem udělal to samé a zastavil jsem v prudším kopci čumákem nahoru. A od Té doby se mi už nepodařilo auto nastartovat. A auto jsem dotáhl domu. Tak že doufám že bude zase jen zavzdušněná soustava. A asi bude problém i ve zpětném ventilu. Má někdo zkušenosti jak ovzdušnit a kde je zpětný ventil? Vím že při výměně paliv. filtru měli mechanici také problémy že jim to moc nešlo. A bojím se aby neodešlo čerpadlo. Děkuji za názory klucí

2014-10-01 19:01:49

Ahoj,

chci se zeptat jestli bude vadit technikům na STK, že mám obalené všechny hadice na chlazení motoru alobalem? Doufám, že to nebudu muset sundavat, protože to dalo dost práce.

2014-10-01 19:16:28

@ Muscletom:

To by je nemelo vubec zajimat; ale me docela zajima, proc jsi to vlastne delal?

2014-10-01 19:18:06

muscletom: S tímhle jsem se ještě nesetkal (i když smysl snad chápu), ale kdybych já byl technikem na STK, bylo by mi to jedno...

2014-10-01 19:20:58

beawer: Snad každý z nás občas dělává něco jen proto, že mu to v daný moment přišlo jako docela dobrý nápad

2014-10-01 19:32:09

Beawer: Menší tepelné ztráty vedením, lepší topení v zimních měsících a je to vzhledově pěkné.

2014-10-01 21:25:55

@ Muscletom:

Ja teda nevim, ale nepletes si svuj motor s vnitrnim spalovanim s generatorem pary? Ja jsem si tak nejak vzdycky myslel, ze u spalovaku jde o to, dostat nezadouci teplo jakoukoliv cestou do nekam, ne jako u parniho generatoru za kazdou cenu to zateplit ... ale, mozna se pletu

2014-10-01 21:32:14

muscletom: Menší tepelné ztráty vedením, lepší topení v zimních měsících a je to vzhledově pěkné.

To je jak kdyby jsi to zkopíroval na stránkách toho výrobce... ale ani ty sám tomu nevěříš...prostě blbost, gárážovej tuzing, kdyby ten fášek na výfuk byl tak super tak už to rvou z výroby...

2014-10-02 02:01:47

Beawer: Omlouvám se, ale špatně jsem to napsal. Ty ztráty jsem myslel za chladičem. Kdy už je kapalina ochlazena(asi o 6-12 stupňů celsia). Další ochlazení přestupem tepla přes vedení do vzduchu je už kontraproduktivní. Válce by se příliš přechlazovaly. Vsice plast i guma jsou dobrými izolanty, ale černá barva teplo vyzařuje a alobal teplo odráží zpět do trubky. U topení to snad vysvětlovat nemusím. Jo a napsal jsem to špatně, protože nemám obalené přívody teplé kapaliny do chladiče, ale pouze od chladiče k motoru(ochlazená voda) a topení.

2014-10-02 02:22:44

Vojta90: Výrobci automobilů nemohou montovat vše i kdyby chtěli. Stačí se podívat na výfukové svody Omega 2.0 či 2.2 benzín. Tak debilně řešené svody jsem nikdy nespatřil. Výrobce mohl použít klidně ocelové trubkové svody, ale kvůli zasraným ekologům museli použít tyto debilní svody(krátká dráha plynů ke katalyzátoru, rychlejší ohřátí toho ekologického paznechtu). Navíc se plyny navzájem ovlivňují, špatná rezonanční délka výfuku. Těmito svody se výrobci okradli o asi 5% točivého momentu v celém otáčkovém rozpětí.

Tím fáškem na výfuk myslíš tepelně izolační obvaz na výfukové svody, který snižuje přestup tepla z výfuku do motorového prostoru(používají hodně sportovní a extrémně upravená auta- stačí použít google a uvidíš sám).

2014-10-03 13:48:27

chtel bych se zeptat nevite pri kolika kilometrech by se mely menit rozvody mam najeto 242 567 mam omegu 3.0 mv6 tak jestli bych je nemel vynenit byli menene ve 200 000

2014-10-06 15:09:58

Ahoj vsem,potreboval by jsem poradit,menim na svem aute omega 2,5 td trubky ke vstrikum,bohuzel jsem si spatne oznacil kam ktera trubka patri tak prosim jestli by jste me nekdo neporadil jake je poradi na cerpadle abych trubky nasrouboval spravne,diky.

2014-10-06 19:38:32

chtel sem napsat podle toho jak pali svicky ale to asi nepomuze

Venca49  
Václav
2014-10-06 20:18:21

tom33: Najdi na čerpadle první válec.To přesně nevím kde je.Čerpadlo se točí,při pohledu na holendry trubek,doleva.Vstřikuje pořadí válců za sebou,od prvního, 153624.Mám dojem,že první válec je na čerpadle označen ryskou,ale je to jen dohad.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-06 20:46:22

tom33: Ahoj, trubky jsou smontovány do dvou celků po třech kusech. Jestli máš nové již natvarované, poskládej je podle sestavy původních, při vložení ke vstřikovačům a čerpadlu Tě svým tvarem navedou na správné místo. Šroubení musí jít na závity holendrů lehce našroubovat rukou a trubky musí jít proti holendrům kolmo. Jediné co jsem vyštrachal, tak je obrázek z katalogu, moc toho poznat není ale alespoň něco...

http://www.partsbase.org/...td-l93-x25td-l93-engines/


Odpovědět

1 ......... 41  42  43  44  45 ......... 69