Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 69

2013-10-26 21:10:10

Odskousel jsem vsechny mozne kombinace a nic. Pri vypinani v palubce nekde za vypinacem cvaka rele, mate taky.

Vypinac na svetla se da lehce vydloubnout nebo je nejak jistenej jak u VW

vlastta  
vlastimil
2013-10-26 21:15:03

kiselina: dva sroubovaky proti sobe (po stranach) a de lehounce ven..............skusim najit foto

....zatim ho najdes tady.....

http://www.club-opel.com/...mages_category.php?id=325

vlastta  
vlastimil
2013-10-26 21:21:43

kiselina: teda foto (z boku ho nemam nafoceny )

2013-10-26 22:12:59

vlastta: zitra vyskousim a aspon si vymenim zarovku v nem, kdyz je tak hesky pristupna.

vlastta  
vlastimil
2013-10-26 22:31:02

kiselina: ..........a ten bazmek s dratama (konektor) jde do boku.jakoby ke dverim.to jen kdyby naaahodou

2013-10-27 00:18:49

kiselina: Zlatý VW v tomhle případě, mě to nikdy nešlo vyndat snadno a vždy jsem zohýbal ty zpětný packy.

Ohledně zadní mlhovky - máš na Omě tažný ? Tam je totiž špek jak blázen, je to vychytaný natolik že s vozejkem nesvítí mlhovka na autě. Kdyžtak vyndej redukci z 13 (ISO 11446) na 7 pinů (ISO 1724) a měla by mlhovka na autě normálně svítit.

2013-10-27 00:51:51

kopa: no vidis, na tohle sem uplne zapomel, dik. Zasuvka co ma odpojovaci mlhovku. Malo kdy se pouzivaji ale nahoda je blbec

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-28 00:04:00

kopa: JJ německý špek, taky jsem to tak měl a teď má Snake

snake  
Snake
2013-11-17 09:31:03

Ahojky všem,

tak nevím, zda se to zde neprobíralo, pokud ano, tak se omlouvám.

Ale zajímalo by mě, jestli má někdo zkušenosti tankovat do Omči (2,2 16V) od Shell palivo Shell V Power-Nitro +, jde mi o to, zda to má oproti Shell FuelSave (95), který tam dávám, nějaké klady, které by stály za úvahu, eventuelně zda je nutno něco měnit v nastavení motoru či při přechodu z jednoho druhu paliva na druhý vyjet celou nádrž či nikoliv.

Teď neřeším cenu paliva, ale eventuelní zkušenosti, klady či zápory z hlediska provozu, výdrže motoru atd.

Dík za zkušenosti.

2013-11-17 12:27:35

snake:

Hoj

Tak jestli je to stejné nitro na které mi jezdí moje rc modely, tak je to pěkný prevít, pokud neproběhne po jízdě promazání tak motor po nějaké době zrezne protože na sebe váže vodu, nevím jak to bude ale s nitrem co je v benzínu pro velké auta...mimochodem, kolik ten benzín stojí?? 4 litry toho do modelů stojí bez mála 600,-

A další věc která nesouvisí s dotazem, přátelé, kdy a nebo jak se zapíná vyhřívání zrcátek??..

Děkuji

2013-11-17 12:33:08

sádelňák: Ad 1: Prémiové palivo fy Shell nemá s palivem do RC modelů absolutně nic společného, "Nitro+" je pouze marketingová záležitost mající zvýraznit "sílu" a výjimečnost paliva... Ad 2: Vyhřívání vnějších zpětných zrcátek se zapíná automaticky současně s vyhříváním zadního okna...

2013-11-17 12:38:48

colommbo: Taky jsem napsal "jestli" až tak hluboce jsem to nezkoumal

2013-11-17 12:47:25

sádelňák: Odpusť, příteli, ten smajlík není namířen vůči tobě, má jen charakterizovat nesmyslnost označení paliva Nitro+, asi něco jako superantikontramultiextraunikátní...

2013-11-17 14:15:18

colommbo:

Však ano..poznal jsem to podle těch uvozovek a je mi jasné že je to reklamní tah..

2013-11-17 17:30:54

snake: Při použití "prémiového" paliva není nutné v motoru nic přenastavovat a ani to nelze. Áčková Omča měla v motorovém prostoru zvláštní konektor s označením 95/98, u něhož byl možný dvojí způsob zapojení podle OČ aktuálně tankovaného paliva, ale i když se konektor nepřepojil, nic se nestalo. Shell V Power Nitro+ je, jak už z názvu plyne, palivo stejné aditivace jako V power, které by mělo mít při dlouhodobém používání pozitivní vliv na čistotu spalovacího prostoru, sacích ventilů a jejich sedel a vstřiků. Zda bude mít použití vysokooktanového paliva na provoz (chod, spotřebu) motoru objektivní vliv, těžko posoudit, z deseti řidičů si jej pět bude chválit a tvrdit, že to v žádném případě není (a nemůže) být placebo, zbylých pět žádný rozdíl nepocítí. Dokonce jsem někde četl, že benzíny OČ 98 a výš jsou pro motory nastavené na N95 prakticky zbytečné, motor pojede stále stejně a vyšší energii z paliva nevyužije, jen řidič bude mít lepší a dražší pocit... Máš-li chuť, vyjeď dostatečně nádrž N95, natankuj pořádnou porci (abys eliminoval zředění) prémiovky a prostě uvidíš, motoru to neublíží...

snake  
Snake
2013-11-18 09:37:55

colommbo: Ahojky, díky moc za názor, upřimně, já se do toho moc nehrnu, ale chtěl jsem vědět, co je na tom pravdy, že to jezdí lépe a radostněji a taky mě zajímalo, zda tam není nějaké ale...

Proto jsem se ptal, co že je to za zázrak. Znáš to, kdo si hraje, nezlobí.... No a nebo taky už blbnu z té zlomené nohy a pobytu doma a vymýšlím hovadiny....

2013-11-18 10:48:55

Zkopírováno z Poradny, děkuji za pochopení! admin

Kovová tubka

21 minut, 37 sekund

xxx.women http://www.club-opel.com/member_detail.php?id=9984

Dobrý den praskla mi trubka na omeze 2.5td u motoru auto nemá vykon asi je od turba, vede do svodů motoru jsou na ní příruby ma v průměru tak max 2cm, a bohužel ji nemohu sehnat nevíte kde by se dala koupit? jsem z hradce králové

Děkuji

2013-11-18 10:53:38

xxx.women: Byla-li by ještě možnost fotografie té zlořečené roury, nebylo by to vůbec špatné...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-11-18 16:21:39

colommbo: 2 cm v průměru a kovová trubka bude jedině vedení ze svodů výfuku před turbem směrem do sání na EGR ventil. Jó to když praskne tak to moc nepojede neboť nevzniká příliš mnoho tlaku na roztáčení turba bo uchází někam do luftu onou prasklinou. V HK bych zkusil vrakál v Kuklenách směrem do Plačic (jihem k Hypernově) je po pravé straně malé OPEL vrakoviště. Třeba bude mít neprasklou trubku.

2013-11-18 16:36:29

kopejda: No ba, já zapomněl, žes měl tenhle chrochták taky ve svém vozoparku...


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 69