Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 69

2013-09-14 02:57:23

Ahojda,

chci se zeptat jestli někdo máte vlastní zkušenosti se stříkáním dutin.

Tak nějak netuším kudy by se třeba daly zevnitř nastříkat prahy?

Ahoj Tom

2013-09-14 08:45:33

tomaspirkl: Dobré ránko, Tome! Nevím, jestli se to dá zrovna nazvat stříkáním dutin, ale tuhle záležitost jsem řešil (řeším) po svém podle hesla "co je mastný, (snad) nerezaví"... A tedy stříkám tak různě leccos, co je mastný a má na spreji aspoň nějaký aplikátor a v podstatě jen spodní části sloupků a prahy, kam se to až dostane... U A sloupku vyndám dveřní spínač pro stropní svítilnu, je na jednom šroubku a hle - pod ním otvor. Pro zadní podběh k prahu používám otvor po vyšroubování jednoho šroubu oka zámku a co se samotného prahu a B sloupku týče, ve sloupku dole nad prahem je otvor se vmáčknutou gumovou krytkou, dost velký i na klasický nástřik dutin hadičkou s rozprašovací tryskou, mohla by se dát vsunout a dosáhnout s ní dopředu i dozadu... Po otevření každých dveří jsou na prahu shora taky takové ozdobné plastové lišty přichycené do prahu několika příchytkami a ty jsou v prahu v malých otvorech, těmi se dá do prahu taky stříknout. Lišty se dají směrem nahoru sundat, ale ty příchytky rády praskají a na nové jsem zatím nikde nenarazil, proto je už radši nesundávám.

2013-09-14 14:10:42

Ahoj, přidám taky jeden dotaz. Zjistil jsem že mam prasklý levý kroužek ABS na zadku. Je na poloose na vnitřním kloubu. Dá se někde sehnat jen kroužek?

2013-09-14 21:44:01

marecek09: Vlastta má všechno, tak mu napiš nebo zavolej!

2013-09-20 21:33:34

colommbo: Zdravím Colommbo, jestli ještě můžu k těm dutinám, já již několikátý rok po sobě stříkám celý spodek normální elektrickou pistolí a kupuji na to od Parama KONKOR 500. A i po cca 2 letech zustává ten asfalt pružný a lepivý. Jinak ten asfalt je v plechovce krásně řídký skoro jako voda.

Nedávno jsem si vyrobil stříkací trysku s hadičkou cca 2 metry dlouhou tak zkusím letos i nějakým způsobem ty dutiny.

Dík colommbo za rady.

Ahoj všem Tom

2013-09-21 18:57:25

Dbrý den,kamarád vlastní omegu 1999 a zablokovalo se mu díky odpojení baterie radio.Má kod,ale bohužel neví jak pracovat s radiem,aby tam mohl kod zadat.Poradí nám někdo,On nemá možnost přístupu na net.tak to vyřizuju já.Má 3,0 6v 1999.Díky Láďa

2013-09-21 19:05:20

macicek: Ahoj! Postup vložení kódu bude určitě někde v tomhle vlákně http://www.club-opel.com/forum-tema/kody-328, jednotlivé číslice kódu se vkládají pomocí tlačítek předvolby stanic postupně první číslice kódu tlačítkem 1, druhá tlačítkem 2 atd., podle hodnoty číslice počet stisknutí příslušného tlačítka.

snake  
Snake
2013-09-22 12:03:39

macicek: Ahoj, ať to nemusíš hledat-vypnuté radio,zmáčkni "AS"a drž, zapni radio, stále drž "AS", píp, objeví se číslice 10 a 4 volná místa na displeji, pusť "AS", zadej kód dle Kolommba, zmáčkni "AS", píp a je to.

2013-09-22 15:53:16

A nevíte jestli se nedá ten kód nějak vyčíst?? Radio mi hraje, ale nikde jsem nenašel kod a mám obavý, že při případném odpojení baterky ho už nenastartuju. Je normální, že při zapnutí rádia se oběví na moment nápis code a pak se zapne??.. Možná že je to udělané tak, že se už nemusí zadávat..nevím

2013-09-22 15:59:10

colommbo: Moc Ti děkuju,našel jsem to.Hned to jdu vyzkoušet.Pěkný den.....

2013-09-22 16:00:03

snake: Díky moc za pomoc...

2013-09-22 16:03:49

snake: Moc díky,,,

2013-09-22 21:57:54

sádelňák: Na některé typy rádií funguje počítačový program, který dokáže kód rádia podle výrobního čísla vygenerovat, u několika málo typů to ale nefunguje, kód se pak musí vyčíst z eprom (vnitřní paměť) rádia spec. čtečkou. Je-li rádio originál montáž při výrobě automobilu, je kód uveden v car passu, což je kartička příslušející každému novému vozu při prodeji, jsou v něm uvedeny kód rádia, klíčů a já nevím čeho všeho ještě. Dle VIN auta dokáže servis nebo dealer kódy zjistit taky a car pass vystavit, žadatel k tomu musí předložit velký TP od auta a tato služba je zpoplatněna (cca do 1000Kč.)

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-09-22 22:46:22

snake: Koukám Romane, že už to máš pěkně nacvičené

snake  
Snake
2013-09-23 07:52:10

kopejda: No to si piš, už jedu klidně po hmatu a klidně i potmě....

Však mám taky zdatného učitele......

2013-10-08 15:49:50

Tak už došlo i na starýho Colommba, přátelé... Stručně a od počátku: už tak možná rok mi semtam po nastartování zůstala svítit oranžová kontrolka elektroniky (autíčko s klíčem), nicméně na chod motoru to nemělo žádný vliv, po vypnutí a opětném nastartování už svítit nezůstala a za jízdy se nikdy nerozsvítila. Omča za ty čtyři roky a půl, co ji mám, chytla vždycky, ale opravdu vždycky napoprvé a po krátkém převalení motoru, žádný dlouhý točení, studená i horká, v létě i v zimě. Za poslední asi měsíc mi asi tak dvakrát zahaproval immo, při startování se tato kontrolka rozblikala a motor (logicky) nechytil, stačilo pustit klíček, zastartovat znova a zase všecko v richtiku. Na diagnostice jsem nikde nebyl, věc jsem neřešil, motor jinak šlapal a tahal jako víno. Včera jsem byl v Práglu, přes den několikero startování a vše v pořádku, jen když jsem nakonec odjížděl a startoval studený motor, chytil a hned zdechl (immo neblikalo) a napodruhé chytil až po trošku delším (3s...?) točení. Celou cestu domů vše zcela v pořádku a po startování u pumpy zase pár sekund točení a dobrý. Dnes odpoledne startování studeného motoru zas po delším točení, cesta do Kolína a zpět, troje startování i jízda zcela bez problému. Omča mě dovezla pěkně domů a po cca čtvrthodině (horký motor) nenastartovala, starter točil jako blázen, ale motor při asi sedmi pokusech tzv. ani neslíbil... Kontrolky při startování všechny pozhasínaly s výjimkou dobíjení a té kontrolky elektroniky. Na ještě horkém motoru zjistím stejně prd, tož že ho nechám vychladnout a zkusím zatím aspoň přívodní vedení benzínu (benzín nesmrdí ani kolem motoru ani z výfuku). Nicméně mi to nedalo a za pět minut jsem šel zkusit znovu nastartovat a stalo se to úplně nejhorší, co se stát mohlo - motor chytil jako obvykle na první převalení a jde jak hodinky, kontrolky všechny zhasnuté a stejně (zatím) i při dalších několika startech po pár minutách... Na kontrolku motoru ("ponorku") se mě neptejte, mám ji, jak bylo před lety zjištěno diagnostikou, vypnutou. Jelikož z výfuku nebyl cítit nespálený benzín, tipuju to spíš na zádrhel v dodávce paliva - relé, čerpadlo...? P.S. Nádrž je plná, včera dotankovaná a děkuju všem, kteří dokázali dočíst až do konce...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 16:14:54

colommbo: Ahoj Jirko, je to nemilé. První nejrychlejší zkouška je při startu zaškrtit vratnou hadici s palivem, dojde ke zvýšení tlaku na vstřikovačích. jestli hned chytne, podíval bych se na palivový filtr, popřípadě bych ho vyměnil za nový. Nebylo by od věci omču napíchnout. Zkus poptat Ondra01 - Je to Hradečák a má možnost OP-comu. Je fakt šikula, to je ten, co se mi díval na VeCe.

2013-10-08 16:21:05

colommbo: Nadokážu ti poradit, ale tohle mi omega udělala za ty dva měsíce co jí mám 2x Pokaždé jsem musel točit dost dlouho a musel jsem jí pomoct sešlépnutím plynového pedálu, při tom šlo poznat jak motor klade menší odpor a startér s ním točí snadněji až nakonec chytnul... Takže asi fakt něco s palivem respektive s jeho dodávkou.

2013-10-08 16:25:00

kopejda: Palivový filtr je v autě 32tis.km, nicméně už ho mám u kamoša-mekánika v Práglu od včerejška nachystaný, že se dá nový při plánované výměně oleje za 2-3 týdny... Diag by byla namístě, nicméně následujících nejmíň pět dnů mám tak nabitých, že se nikam nedostanu. Jinak teď další startovací pokus(y) a opět krásně na první otočení - je to prostě ženská a stejnak ji miluju...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 18:29:54

colommbo: Nejspíš jde o benzín, buď přicpaný filtr nebo unavená podávací pumpa a nebo unavené relé pro podávací pumpu. Pak zbývá ještě unavený regulátor tlaku paliva na liště - a propo, není na něm uvolněná nějaká hadička, jsou tam 3.


Odpovědět

1 ......... 19  20  21  22  23 ......... 69