Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 69

2013-06-04 10:48:42

beawer: Klobouk dolů, Jene, fakt... A děkujeme za, bohužel, aktuální info, snad jej nebude nikdo další potřebovat...

 vlastta  
vlastimil
2013-06-04 10:55:42

beawer: opravdu aktualni - bouzel

......a rekl bych ze supr popsany vcetne dulezitych informaci

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-06-04 16:22:55

beawer: Nestihl jsi při akci pořídit alespoň jeden snímek, prosím sem sním.

2013-07-29 09:42:57

Toz! Dalsi dotaz! (pro X25XE 95' rok)

Mam mensi problem s volnobeznejma otackama hned po startu; a sice, pri studenem startu vylitnou do cca 2000-2500 otacek, pak musim tak cca 3 vteriny pockat a jenom tuknutim do plynoveho pedalu otacky spadnou na normlani hodnotu, cca 1000. Za tepla taky vylitnou na cca 1200 a pak hned spadnou na normalni hodnotu. Jakmile motor bezi, volnobeznak maka jak ma, podrzi volnobeh a pri trose snahy s nohou na spojce se da rozjet i na dvojaka bez plynu, tak si myslim, ze tim ventilem to asi nebude ....

Jen tak z pleziru sem zkusil odpojit volnobeznak, motor za studena teda naskoci, ale trva mu to, za tepla naprosto bez problemu ...

Mel sem toho hajzlika venku a koukal jsem, ze i bez proudu je stale otevrenej, tak akorat aby se motor udrzel pri zivote.

Protoze se mi nechtelo trapit studenej motor vysokyma otackama a zaroven me nebavi koukat na svitici kontrolky, tak jsem docasne vyresil tuto 'zavadu' priskrcenim privodu zduchu k volnobeznemu ventilu ....

Nevite nekdo, jestli se da volnobeznak zmerit multimetrem? Nebo proste sehnat jinej a vymenit?

2013-07-29 11:54:28

beawer: měl jsem podobný problém, pomohlo pořádné prostříknutí Wdčkem.

2013-07-30 22:11:21

zajimava uprava

2013-07-31 14:24:27

@ Brouček:

Ve WDcku sem ho skoro vykoupal, nepomohlo ... novej se mi kupovat nechce a nejakej jetej ... no to uz je snad lepsi ta moje klipsna.

Jinak tohle vas muze potkat, kdyz chcete autu udelat dobre a vse poctive vycistite ... takze priste, nasrat, velebnosti, ani luxovat se nebude

2013-07-31 21:19:02

wisastar: Co se Ti nezdá na čistění Wdčkem?

2013-07-31 21:38:47

brouček: Pavel měl na müsli ten Honzův skřipec...

2013-08-01 09:06:59

colommbo: ahaa, tak to pardon,

2013-08-12 18:51:34

Zdravim ....

... nechce se mi zakladat novy temo a tady se to hodi, nekde tady bylo tema ohledne predni napravy a sjizdeni vnitrni hrany pneu (hledani priciny, odstraneni priciny). Za zlatou makrelu to nemuzu najit, nevite nekdo ....?

2013-08-13 00:03:38

beawer: Geo mas urcite serizenou, pak muze byt pneu na jinych tlacich nez ma byt, dále silenbloky na ramenech vystriskane jakekoliv jine ulozeni, i v tlumicích (horni ulozeni.), praskle pruziny na obou prednich tlumicich, jakkoliv ohnuta pistnice. Ale asi nic v tom smyslu to neni jinak by jsi na to uz prišel....tyč řiření vymlacená mas na ni 3 čepy+ridici to vsechno by jsi ale citil ve volantu. Jinak o tom tematu nevim, ani za zlatou makrelu se mi to nechce hledat vic nevim, cim vic napadu tim vic mi prijdou absurdni ze by jsi to vse nevedel. hodně štestí

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-08-13 12:07:28

beawer: To dělá volnější ne však vadný nebo opotřebovaný silentblok ramene - jde o ten přední ve směru jizdy. Když fouká boční vítr za jízdy, musíš stále lehce korigovat směr jízdy? A ještě, jak široká je ta sjetá hranka? jestli do cca 1cm, tak to není žádná katastrofa.

2013-08-13 12:50:41

Tak já mám podobny problém, byl sem na geometrii a tam mi řekli že mám udělat nejdřiv čepy. Tak když už sem v tom byl, tak mám vyměněne cele tahla řizení, rovnou i ramena, pak udělanou sbíhavos, ale když přibrzdim tak mam ve volantu nehorazne vibrace, že moje partnerka má potiž volant udržet. Tak sem nelenil a vyměnil kotouče a destičky, ale bez efektu

2013-08-13 13:00:25

margetin: Měl jsem před časem cosi podobného - vždy při prvním jemném přibrždění se dostavily lehké vibrace v řízení - na vině byly silentbloky ramen, vyřešeno výměnou celých ramen...

2013-08-13 18:14:36

colommbo: Jiřiku, ja sem minulej měsíc dal obě ramena nove od TRW, tak nevim nevim

2013-08-13 18:23:59

margetin: Však já vím, píšeš o tom nahoře... Jediný, co mě napadá, je zkusit pro srandu prohodit navzájem přední/zadní kola, co to bude dělat, ale myslím, že to bude asi stejný...

2013-09-12 16:34:54

Toz panove ... a damy,

mam dalsi dotaz z oblasti 'ruzne'. Nemam aktualne dostupnou chytrou knihu jak na to, ale jak se proboha meni to stredove lozisko na kardanu? Je mi jasny, kardan dolu, ale to se v pulce proste necha rozhodit na dve casti? Vsude koukam ze je samostatne ke koupi lozisko a ulozeni, to znamena, ze to jde nejak 'rozhodit' a vymenit jen tu cast, ktera je zrovna v kelu? Menil bych samo oboje, ale proste ackoliv strojar, nejak mi to hlava nebere, jak to tam ti inzenyri udelali ...

2013-09-12 17:59:16

Jo v pulce se rozpuli. S loziskem si rovnou kup to pouzdro ulozeni, ktery je zvlast...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-09-12 21:12:21

beawer: V prostředku hned za ložiskem a před kloubem je zůžené místo kde je drážkovaný suvný spoj. Je tam myslím taková šroubovací převlečná matka. Tu povolit a pak ze sebe díly vytáhnout, jde to dost ztuha. Nejdřív si ale poznač polohu obou dílů kardanu vzájemě proti sobě a pak je do sebe zasuň ve stejné poloze. Je to z důvodu vyvážení kardanu - vyvažuje se jako celek, tak aby Ti to potom nevibrovalo s autem.....


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 69