Fórum - Téma


mix dotazů Omega B


Fórum Omega B mix dotazů Omega B

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 69

2012-09-05 08:28:48

A v čem byl tedy zakopaný pes, Bubáku...? Abychom se poučili...

2012-09-05 08:44:10

mám dotaz, zatim to nejak nepotrebuju ale kdyz mam zapnute radio a zapnu vyhrivani zadniho okna tak mi to zacne rusit siganal a radio šumí, přimo v okamzik sepnuti vyhrivani, kdzy to vypnu tak radio jde normalně, chyba bude nekde v palubovce ve spinačich? hlavne v zimě to vyhrivani budu asi potrebovat... nic jineho me nanapada diky za info :)

2012-09-05 12:33:27

Bubak hlasi,že první prvotní problém byl v tom že svíčky včetně kabelu byly utopene v oleji...to znamenalo těsnění pod víkem,a druhý zásadní problém byl v civce tzn výměna cívky a motor šlape krásně.....ale teď vyřešit ty otáčky...

2012-09-05 12:47:37

Zkusil bych volnobezny ventil ... jestli mas X25XE jako ja, tak je to takovej divnej valecek na sani hned vpravo kdyz koukas pod kapotu, jde k tomu hadicka z privodu vzduchu (vlatne 'obtok' skrticich klapek - musis najit) ...

Ja sem ho prostrikal WD40tkou (s citem), vytek z toho neskutecnej bordel, pak necim odtranit zbytek WD nebo profouknout zlehky kompresorem a trada, funguje ...

2012-09-09 20:22:19

Toz az se budete nudit ... majitele starsich mororu V6 s volnobeznym ventilem ... juknete na stav ty trubky, ze ktery si ventil bere vzduch ...

2012-09-09 20:51:14

Pěkně, ku*va, pěkně...! Ještěže ho nemám

2012-09-17 11:30:04

Zdravím, jen jsem si vzpoměl na takový postřeh z bývalé V6 Omči Při nastartovaném motoru - zahřátém, jsem otevřel víčko na nalévání oleje. Vždycky si fouklo, udělalo zvuk jako když se otvírají okurky nebo tatarka, ale tady byl přetlak. Jen ten zvuk, a potom se z toho pomalinku vznášela pára jak byl horký motor, ale kdybych na to položil ubrousek, zůstane tam, Stoupala jako z horkého kafe. Vtip je v tom, že motor při zavřeném víčku byl natlakován, ale proč? Jde mi o to, jestli to není částečná příčina toho problému těsnění pod víkem ventilů, jak teče a potom se olej na svodech vypaluje a smrdí to Taky Vám to po otevření motoru všem "foukne"? Nebo jsem měl ucpané nějaké odvětrání? A nebo ho máte taky ucpané, jestli je to možné? No?

Ještě dám jeden postřeh Motory: V6 benzín Omega, R6 nafta Nissan, R5 TDI VW, R6 TD omega po otevření víčka nefoukají. Jen u TD v Omeze vačka hazí olej ven protože nemá krytku

Motory: R4 DTI Omega, R4 benzín Corsa, R4 benzín Felda..., R4 TDI VW - PD, rotačky, 1,9ky i 2,0litry fičí víčkem ven jak o závod. Ať má auto najeto poctivě 100tis - kamarádova Octa, nebo možná i 600tis - možná třeba náš Pašík, kdo ví

Nevím jak je to možné, ale zkoušel jsem to hodně aut... 5ti a 6ti válce prostě nefoukají, ale proč?

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-09-17 12:02:56

Jestli je v motoru přetlak, tak 100pro ucpaný systém odvětrání motoru. U v6 je to docela komplikovaný systém - viz:

http://opeloem.com/opel/o...rankcase_ventilation.html

Zkontrolovat průchodnost všech komponent, popřípadě vymýt a vyčistit.......

Zmiňovaný přetlak určitě po dlouhodobějším působení způsobuje tečení vík a sim. kliky....

2012-09-17 13:20:57

Foukat to bude vzdycky ... vzduch(ufouknuta komprese) se dere ven nejsnazsi moznou cestou a kdyz mu otevres vicko o prumeru cca 4 cm tak kudy asi pude? Trubickou s prurezem slabejch 1.5cm nebo dourou na tenisak?

Jinak ono staci menit olej jednou za rok (pokud nekdo nalita interval za pul roku, tak á pulrok) a nelejt tam sragory jako mogul super nebo oleje starline ... ze

2012-09-17 16:12:55

Proč ne? Do té mojí popelnice je čehokoli lepšího škoda

2012-09-18 09:46:17

Beawer, ano to je jasný, jenže ty motory co jsem psal výše (tedy 5ti a 6ti válce NEfoukají doslova když bych místo víčka položil ubrousek, zůstane tam. Takže kdyby tam byl průchod 1,5cm jak píše Kopejda, stačí na to s takovou rezervou že to ani neumím vyslovit Jenže problém bude asi v tom že ten systém je ucpaný, a proto ani to maličko tlaku nemůže pryč a tlakuje se motor. U těch čtyř válců je to divné, ale prostě foukají víčkem všichni

Olej jsem měnil po 10tis za plnou syntetiku. Původní majitel nevím, ale motor byl zevnitř čistý, bez usazenin. Rozebral jsem ho potom co mi skočily rozvody a potkal se A jak říkám, kroužky asi byly dobrý, protože nefoukal, a olej nežral, nikdy jsem nemusel mezi intervalama dolévat...

2012-09-18 13:25:37

No na obrazek sem koukal a s klidnym srdcem to necham dal 'tlakovat' ... bo to uz 'tlakuje' co to auto mam a vika netecou. Nez ten blbinec rozebirat a pak ho nedat dohromady ... to nehodlam riskovat.

2012-09-18 14:28:01

No taky řešení Ale zas tak složité to není, potom když jsem vyměňoval motor, tak na tom jiném jsem to rozebral a je pravda že to ucpané bylo dost, tak jsem to vyšťoural, vypláchl čističem a bylo to OK. Jenže ten motor co jsem přehazoval - z Omegy C, krásně čistý, bylo vidět že má málo najeto, byl přidřený a vůbec nemazal To už jsem měl všechno připravené, přeházené úplně všechny věci ze svého motoru, spojku, nasadil ho do auta, nalil nový olej, napustil fridex, atd... No myslel jsem že mě jebne Toť teda jen k tomu že není složité to vyčistit, ale ani jsem nevěděl že je to k odvětrání motoru, a ani jsem to nevyzkoušel jestli už se "netlakuje" Naštěstí motor byl z vrakoviště kde jsou féroví, jasně práci mi nezaplatili, ale motor vzali zpět A pak už jsem ji ani nedával dohromady, neměl jsem na to chuť.

2012-09-29 13:47:48

Tak mě ta moje ludra zase vypekla.

Včera dojdu do auta a že jedem do garáže. Hmm po dvou týdnech co to stálo baterka totál vymlácena. No nic no nabíječka je doma, ale nářadí bylo v garáži tak jsem sjel do garáže a pak dom a šup na nabíječku.

Dnes hodím baterku do auta a chci startovat. No krom toho, že občas to startovalo a občas ne tak ve výsledku to nechytlo benzín se nějak ztratil asi vítr či co. Došel jsem s kanystrem na pumpu hodím to do auta a jedu na nový byt kam se mám stěhovat tak vyhodím věci z auta a jak ho odemknu a otevřu dveře tak ta svině jedna chlupatá na mě začala řvát. Do dámského přirození co to je. No tak vlítnu do auta popadnu klíč otevřu kapotu a povolím svorku a jdu lovit pojistky. Cokoli co by mohlo mít podle symbolu společného s klaksonem vydělám a stejně řve. Já řvu vzteky něco o spalovně a kovošrotu. Nakonec lehám v čistých hadrech pod auto a nasraně hledám klaksony. Nacházím jeden konektor vypojuju ho. Zkouším připojit baterku a pořád řve. Znova pod auto a opět nacházím další konektor. Vypojuji ho a zkouším připojit baterku a ejhle je ticho. Naházím do auta pojistky protože bez nich to nechtělo nastartovat a pak už jen nastartuji a jedu.

Dojedu do garáže a krom jiného zkouším přijít na to proč co a jak, ale to je těžké protože připojím konektory klaksonů a ono nic je ticho. Jen když mám stažené okno a zamknu dveře a zevnitř odevřu dveře tak to začne řvát. Nějaké vnitřní čidlo tam asi není či co protože to nereagovalo.

Co jsem to proboha u těch klaksonů mohl odpojit nevím. Jeden klakson ano, ale co bylo to druhé? Druhý klakson totiž ne to jsem totiž pak za jízdy zkoušel a troubilo to.

Mně z toho auta jebne.

Navíc dojedu do garáže a že se pustím na náhradním rameni do výměny silentbloků a čepu. Já debil zapoměl, že v garáži nemám pořádnou vrtačku.

Chci vyměnit fridex, ale za boha nemůžu najít něco na vypuštění vody z chladiče. Všude jsou nějaké hadice, trubky, dráty a místo nikde. Nakonec jsem vypustil nějaký žabinec tak, že jsem odpojil hadici na expanzce a pak do ní nalil asi 3,5l fridexu.

Jiříku máš pravdu do tohohle auta se plyn nevyplatí ani kdybych ho měl zadarmo.

Čeká mě v říjnu technická no krom toho, že musí být načerno tak nevím jestli má vůbec smysl

2012-10-06 17:50:21

Tak jsem dnes po práci konečně vyměnil pravé přední rameno. Hmm bylo to fakt už potřeba. Čep byl volnej jak já v práci, silentblok co jde vertikálně tak utržen i malým šroubovákem jsem si to pěkně vyhnul a přední byl tak už natrhnutý. Levá strana byla v lepším stavu teda.

Ale co se stalo když jsem to vezl dom tak jaksi po nastartování nějakou chvilku svítí ještě kontrolka motoru a druhá věc když jsem jel domů a v jednom kopci brzdil motorem tak najednou ač zpomaluji tak tachometr pořád ukazoval stejnou rychlost. Nepomohlo ani poklepání nic. Až po chvilce se vzpamatoval. Co můžu zase v té popelnici čekat za problém?

Jinak je to ale krása když při zabrzdění auto necukne stranou ani netáhne

2012-10-13 20:02:00

Děcka snad se tentokrát dozvím odpověď nevíte někdo rozměr šroubu vpředu u čepu ramene co jde do těhlice?

Já blbec při výměně spěchal a zapoměl a hodil jsem tam staré šrouby v dost hrozném stavu a až dnes jsem si vzpoměl, že jsem se na to měl vybodnout a koupit nové. Jediné co si pamatuju, že na hlavě šroubu bylo 10,9 ale rozměry nevím

2012-10-14 00:35:08

na 3,0 nevím, ale dopo se podívám. Tak když si do ní dal tolik šlupek...

2012-10-20 20:18:19

Zdarec mam dotaz dneska jsem lehl pod auto a zjistil ze na strane u ridice mam jeden sroub na drzaku silentbloku motoru utrzenej a druhej vyjel bokem ven tak drzak silentbloku motoru drzi na jednom sroubu a motor se sesunul o kus dolu coz je pricina toho ze me drhne obcas remenice o stabilizacku coz dela uz asi pul roku.ale jak hledam tak hledam ale nenasel jsem nikde na webu na prodej ten drzak nevite o nejakym?

2012-10-20 21:06:06

Vrakoviště...? A řemenice ti sice drhne už půl roku, ale řešil bych to co nejdřív, ulítne to jen jednou a budeš si drbat hlavu...

2012-10-21 11:02:49

Koukám, že ses rozhodl vyřešit to šalamounsky - z určitého pohledu to není špatný nápad...


Odpovědět

1 ......... 13  14  15  16  17 ......... 69