Fórum - Téma


Meriva B - základní motor - dotaz.


Fórum Meriva Meriva B - základní motor - dotaz.

Informace o modelu: Opel Meriva


1  2  3  4  5 ......... 8

2016-09-30 12:51:59

ještě by se měly prodávat magnety proti vlivu reklamy, tobě by se hodil.

2016-09-30 15:51:13

vojto: Už jen schází, abys sem vložil odkaz na internetový prodej té voloviny, na němž se možná podílíš či z něho máš procenta, skrytá reklama bude dokonána a ty půjdeš od válu. Pokud se mýlím a sám tomu věříš, jsi hloupý, odpusť. A je-li to skutečně skrytá reklama, tož buď hodně opatrný, brachu...

2016-09-30 16:20:50

http://auto.idnes.cz/pris...omoto.aspx?c=2002M031T04A

2016-09-30 19:23:34

vojto: zaujala mě informace- cituji :"Magnufuel je neodýmový magnet (NdFeB), ktorý pozostáva z dvoch častí. V súčasnosti dosahuje tento efekt iba skupina neodýmových magentov, ktoré sú chránené patentom (USA patent Č. 4.802.931, 4.496.395, 7.458.412 – vlastnené korporáciou General Motors) "

Když na to mají patent a pokud to funguje, jak to že to není oproti konkurenci standartně namontované ? ?

mirpie, 2016-09-30 12:51:59 napsal:

ještě by se měly prodávat magnety proti vlivu reklamy, tobě by se hodil.

2016-09-30 19:27:44

mirpie: Jeee to se povedlo, díky

2016-09-30 20:32:10

mirpie: No, ale bacha ať to nepřeženeš a nepřeteče ti nádrž

2016-10-13 10:26:06

Děkuju všem za reakce. Musím přiznat, že mě to přesvědčilo o tom, že 1.4 Turbo je nutnost. Je pravda, že když jsem ho měl půjčený, tak mi přišlo, že je to tak na hraně. Spíš bych bral ještě více výkonu Teď ale bohužel musím někde ubrat na výbavě. Někdo tu psal, že rádio CD600 je prostě základ. Co navíc budu mít v tomto rádiu oproti CD400? Jasně, barevnou obrazovku, ale co dál? Navigaci to nemá? Nebo snad to nějak jde? A zrcadlit telefon to asi také neumí, nebo ano? Díky za odpověď.

2016-10-13 14:01:37

goliash: CD 600 je za příplatek a s polupracuje s telefonem pokud koupíš verzi Cosmo tak už tam budeš mít i ONE STAR. Záleží na tobě jak se rozhodneš ale auto už bych bral jedině s couvací kamerou a ta musí mít CD 600 ostatní jako CD 300 a CD 400 to neumí. Já ji právě mám taky.

2016-10-13 14:36:30

To, že je CD600 základ bylo myšleno v uvozovkách. Jako, že horší by do toho ten dotyčný nekupoval. Vím, že základ je CD300. Právě proto uvažuji, jestli má smysl za CD600 připlácet. Myslím, že je to asi 8500Kč. Pokud CD600 neumí navi a ani zrcadlit, tak tam tak jako tak budu mít na držáku telefon a vlastně barevný display za 8,5 oželím.

2016-10-13 17:24:44

Znovu opakujem:

Kupit Merivu bez cuvacej kamery je sprostost. Pre kameru je nutnost CD600, ktore je navyse spojene aj s lepsim palubnym PC

2016-10-13 18:06:35

laky7777: kdo umi parkovat a couvat, kameru nepotrebuje Vsechny tyhle asistenty jsou akorat pro lemply

2016-10-13 18:14:21

Hmm, hmm, s novou merivou B sa parkuje zle v porovnani s Fabiou combi I. Mal som moznost vidiet ako funguje kamera na zafire a je to jedna basen.

2016-10-13 18:34:19

laky7777: Ja si delam tak trochu srandu, ale u tohohle vseho je jeden problem, kazdy na to pak spoleha, sedne do auta ktere takove veci nema, nebo to prestane fungovat a je minimalne v riti. Navic ja treba nemam rad, kdyz mi auto keca do rizeni a davam prednost tomu co vidim na vlastni oci.

2016-10-13 18:38:30

Bckova meriva ma vysoky a siroky kufor, pri cuvani medzi auta pozdlzne nie je mozne v spatnych zrkadlach vidiet vobec predok mensich a hlavne uzsich aut... potom su senzoty alebo kamera jedina alternativa... Tiez nemam rad, ked mi auto keca do soferovania, ale senzory a cuvacia kamera sa stavaju pomaly nutnostou

2016-10-13 19:26:04

laky7777: Moje řeč bez senzorů a kamery už bych auto nechtěl. A to mám nalítáno zá celý můj život hodně přes milión ķm.

2016-10-14 20:12:47

libin: Taky se připojím. Mám sice jen senzory, ale auto bez nich bych taky nechtěl. Trochu si začínám říkat, že zadní kamera by nebyla taky špatná. Povedlo se mi i se senzory nacouvat na kolmo otevřená kovová vrata - odřený nárazník a lehce deformovaná krytka pro vlečné oko.

Venca49  
Václav
2016-10-14 20:26:19

vojto: Chlapi,jděte už s těma magnetama do...k šípku.Americký patent je tak akorát na blbost.jestli tomu věříš,tak si dej na palivové potrubí magnet z velkého repráku,on se bude smát.Toto už tady bylo velice dávno a na

2016-10-17 13:33:11

Ahoj goliash,

já mám na B Merivě motor 74 kW (101 PS) při 6000 ot./min. Točivý moment: 130 Nm (96 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 398 ccm (85 cui), 4-válec, 16-ventil, A14XER.

Né že bych s tímhle motorem byl nějakej silniční střelec, ale turbo bych nechtěl, spíš jen silnější motor. Turbem si myslím do budoucna motor jen odpravíš. Stejně tak jak odcházej ty slabší motory s turbem u škodovek.

Co se týká spotřeby tak při 45000km/3 roky jezdím dálkovky i za 6,4litru/100km zbytek jezdím za 6,8 až 7,2litru/100km.

Co se týká vlastní jízdy je fakt, že když spadnou otáčky tak se to jen těžko rozjíždí. Na druhou stranu sem jel po dálnici do kopce, otáčky přes 3500 a rychlost 150kn/hod a auto pořád zrychlovalo. Jeli jsme ve dvou z dovolené z Moravy do Čech.

Řekl bych že jsem s tímto motorem spokojenej. Kdo chce závodit tak ať si nekupuje Merivu B .

2016-10-17 14:12:08

motor s turbem bude mít bez debat kratší životnost, resp. pravděpodobnější poruchovost. Kdo si jde pro novou Merivu s vědomím, že si ji nechá třeba 15let nebo 300tis km, tak logičtější volbou bude levnější a slabší atmosférická varianta. Kdo točí auta po 3 letech nebo +- 180tis km tak toto neřeší a chce prostě to nejlepší včetně všech elektronických vymožeností.

2016-10-17 19:25:20

Kto este ponuka taketo vacsie auto s hladkym motorom, ktory ma aky taky vykon? Myslim, ze pri troche starostlivosti turbo urcite vydrzi dostatocne dlho.... Ono tie turbo motory sa montuju uz cca 5 rokov a nejake vacsie staznosti na ne v Merive nie su... Verzia 92kW v astre uz bude o niecom inom.....


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8