Fórum - Téma


Meriva 2004 1,7 cdti 74kw vstřikovače


Fórum Meriva Meriva 2004 1,7 cdti 74kw vstřikovače

Informace o modelu: Opel Meriva



2016-01-03 16:08:16

Zdravím hoši. Potřebuju poradit. Sháním vstřikovače na mojí Merivu r.v 2004 1,7 cdti 74kw z17dth typ denso 897313-8616 98433634. Ale sháním nějaké jeté (protože nové to je garda) Jenže tyhle skoro vůbec nejdou sehnat. A je jich více třeba koncovým číslem 8612, 8613, 8614 . Chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nevíte co znamenají ty poslední čísla (jestli to není podle místa výroby - fabriky) a jestli jsou kompatibilní s těma mýma. Děkuji za odpověď.

2016-01-03 17:25:08

Ahoj ja vstriky z 1,7 74 ke mam.Jedno číslo by melo byt pro ridici jednotku motoru a jedno je zrejme výrobní číslo toho vstriku.To číslo pro jednotku je na zasuvce toho vstriku.Nezkousel jsi se zeptat jestli nejsou zrepasovat?Vis to jiste ze jsou špatný?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-01-03 17:29:25

rwmmike: Domnívám se, že uvedené číslo s pomlčkou, tedy 897313-8616, není číslo vstřikovače jako dílu ale je přímo toho konkrétního vstřikovače. Věc se má tak, že u CDTi tedy CR motoru se musí nějakým způsobem vyřešit rozdíl v dávce paliva oproti požadované. Jde o výrobní toleranci, nelze vyrobit dva identické vstřikovače, které budou schopny po stejný čas otevření rozprášit naprosto stejné množství paliva. Jedná se o diferenci rozdílu a ta se provádí tak, že se nově namontované vstřikovače MUSÍ správně nakódovat pomocí diagnostiky. V čísle vstřikovače je zakódovaná právě ona diference vstřiku a jejím zadáním do ECU motoru se vlastně provede nastavení vstřikovačů aby všechny dávkovali stejně. Diagnostikou se toto zdělí jednotce motoru a ta už potom automaticky přidává nebo ubírá čas otevření vstřiku s připočtenou diferencí. Když se toto neudělá a vstřiky se vymění pouze mechanicky, motor nemusí jít ani nastartovat......

Na odkazu jsou i obrázky vstřikovačů a postupy výměny, tedy jak diagnostikou naprogramovat jednotlivé válce a jak vypadají a kde hledat kódy vstřikovačů....

http://opcomforum.yolasit...njector%20Programming.pdf

2016-01-03 18:22:51

jamesik20: jo jo vím, mě nejdřív odešlo čerpadlo, začalo dávat málo tlaku a dokud to nějak jezdilo tak jsem na bohužel to sral, až se my vysral nějakej ten vstřik ... čerpadlo už je vyměněné už mi to startuje dobře ale za studena, když se rozjedu mi klepou ventily, než se to ohřeje ... ale je to čím dal horší... já právě nechci do toho moc cpát tak hledám to nejlepší řešení....

2016-01-03 18:25:06

kopejda: takže, když se ty vstřiky naprogramují tak mohu koupit i ty jiné?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-01-03 18:44:29

rwmmike: Měl by jsi hledat vstřikovač s číslem GM 97376270 (58 21 102) a je potřeba aby na všech vstřikovačích byli čitelné všechny znaky v kódu na konektoru viz obr. jsou třeba k naprogramování do vozidla....

http://www.partsbase.org/...17dtr-lpl-diesel-engines/

2016-01-03 19:14:33

Je to tedy ono? abych nekoupil něco jiného :-D V oplu mi řekli když jsem tam volal podle VINka 98433634 tohle číslo, podle něj jsem vygooglil tohle 897313-8616 :-D takže už mám v tom trochu bordel

2016-01-03 19:15:18

Jo tak tomu rozumím me to za studena taky dela ale musi byt motor v zatezi a musim mít min otacek motoru.Jinak ja skládal ten motor celej a posilal jsem ty vstriky na zkoušku.Vsech 8.Vsechny byli v toleranci.Akorat to nějak neřeším protože to není první japonskej comonrail kterej dělá prave tyhle zvuky za studena.

2016-01-03 19:23:55

jamesik20: když jsem to koupil tak to nedělalo

jamesik20: zítra to natočím a hodím sem video co to dělá

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-01-03 20:03:38

rwmmike: Jestli máš info o čísle podle VIN z oplu, tak se jím řiď. V odkazu co jsem dával je jen jeden vstřik což neznamená, že nejsou.... Zrovna v tomto případě by bylo nejlepší jeden vyndat a podívat se co je na něm napsáno...

2016-01-04 10:31:24

kopejda: nejhorsi je ze podle toho cisla co mi dali se da akorát najít na googlu to druhý a podle neho akorát hledat ty vstřiky

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-01-04 12:43:21

rwmmike: Taky jsem na to koukal a když je seženeš, tak né u nás ale venku a za naprosto šílenou cenu..... Jako 620€ bych za kus nedal ani náhodou..... https://www.ersatzteile-o...525-98433634::220454.html

Udělal bych to jinak, nevím jestli nemáš v okolí nějaký Bosch servis. Zavolal bych tam a domluvil se s nima co a jak..... To by bylo nejlepší. Osobně takovéhle záležitosti řeším zde: http://www.opravarenstvi.cz/

Ty vědí co a jak a vstřiky Ti i zrepasují a stačí jim vůz akorát dovést, všechno si udělají sami a je na to záruka......

Asi je to levnější, než někde z netu kupovat vstřiky a pak zjistit že jsou buď na prd nebo špatné.....


Odpovědět