Fórum - Téma


maly výkon omega b 2,5td


Fórum Omega B maly výkon omega b 2,5td

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2007-12-11 20:12:58

chci se zeptat co by mohlo u omegy B 2,5td ovlivnovat výkon auta?příde mi jak když turbo malo dava a nebo neco s přísunem nafty pač pod 2000otaček je to celkem mrtvý.jinak vzducháš novej..nemám se třeba podivat na vstřiky a zmeřit tlaky?dikes

2007-12-12 09:20:18

Můžeš změřit všechno, ale takhle se dá těžko říct jak moc mrtvý to je. To auto má nějakých 130 koní a je to těžká kráva, živý to nebude nikdy. Mám ji taky v Caravanu a beru to tak jak to je - takový gumový. Zdá se Ti to mdlý i na nižší stupně, třeba na trojku a čtyřku?

2007-12-13 15:41:19

No čekal sem teda na 6valec lepší zatah..nejsem zas z tech co jezdej co to da ale třeba oproti oktavce 1.9tdi je tohle dost lenoch...je to jak když by nešlo turbo proste žadny razantní zrychlení okolo 2000otaček/min kdy by melo cca zapínat turbo.je to jak bez turba.ale když na to šlapnu na nižší stupně tak to celkem jede.KOlik by tohle auto mohlo mít skutečnou nejvyší rychlost?

2007-12-14 10:11:42

Tak to ta moje jede stejně. Mám teda Caravan a tam píšou maximálku 195km/h a zrychlení z 0-100 za 13,2s, takže co bys chtěl - Oktávku jsem měl taky a zrychlovala něco přes 10 sekund, to je velký rozdíl. A samozřejmě jezdila za 5 litrů. Omega je luxusní kočár jak zevnitř tak jízdníma vlastnostma, jede to na pětku od 1000 otáček a má to šestivál BMW. Je to věc názoru jaké auto je lepší, parametrama rozhodně Oktávka, ale nevím jestli bych do ní šel zpátky...

2007-12-15 19:00:22

Chlapci... Mám jí taky a dovolím si tvrdit, že žádná 1,9 ,at je to Octávka nebo golf nebo seat či cokoli (maji stejný motory), nemají na mě šanci, a to hlavně v kopcích kde ten výkon je podstatně víc znát. Jestliže ti turbo bere až od 200 otáček tak je něco špatně! Mě bere tak od 15 - 1600 otáček a to tak že docela razantně. Jak zabere, je z auta raketa.Mám taky caravan.Měl jsem podobný problém. Za prvý odpoj přívodní hadici vzduchu do něj a hrábni do ní. Jestliže tam bude šmír (slabá vrstvička je normální) tak máš problém na mazání turba - uložení je v háji a hází olej ven. Pokud tohle nebude, tak dole jsou hadičky, který regulujou podtlakem a přetlakem tlak vzduchu , takže je taky možný, že může být jedna z nich bud kaput a nebo ucpaná karbonem nabo třeba jen zploštělá atd. To je třeba překontrolovat. pokud i tohle bude v pořádku, tak ho vyndej a nech si ho odborně přeměřit... Stojí to bohužel pár peněz (u nás 5000 jen za diagnostiku s minimální opravou) pokud tam bude něco víc, tak to je darda... Tady nabízí repasi kolem 12 - 15 000. Tak přeju hodně štěstí a at je to jen nějaká kravinka...

2007-12-15 19:12:31

Jo a mě píšou v TP maximálku 190 a mají pravdu, zkoušel jsem to. Mě to bohatě stačí, stejně tu není kde tolik jezdit a při 4000 otáčkách bych musel vozit za sebou ještě cisternu s naftou... A co se týká spotřeby, tak jezdím kolem 8 litrů a to jí rozhodně nešetřím...

2007-12-15 20:55:34

tak zatim dikes za rady.jo jinak co se týče spotřeby tak sem v kombinovaane spotřebe na 8,5l lehkou nohou jizda do 100km/h.jo jinak k tem hadicim a tak nemáš nejak fotodokumentaci?nevim přesne kam hrábnout jenom vim kde se zzhruba nachazí turbo ono tam človek kamkoli sotva prostrčí ruku

2007-12-16 08:28:33

Luděk: můžeš mít určitě pravdu, ale jestli u Oktávky píšou zrychlení 10,5 a u Omegy 13,5, tak když se tyhle auta postaví vedle sebe, tak to Oktávka prostě vyhraje s velkým náskokem - 3 sekundy je hodně! Měl jsem Oktávku taky. Je fakt, že Omega se zespodu sebere líp.. Jinak jestli to jak komu jede - bavíme se tady o subjektivních pocitech, rozhodující jsou čísla...

2007-12-16 11:53:53

Ivane,určitě máš pravdu... Starty na pevný start nejsou tak razantní a je to daný hlavně převodama. Má delší záběr, tudíž s ní hned tak nehrábneš. Je třeba být opatrnější. Dělal jsem loni před vánocema komplet spojku, utrhl jsem přítlačák. Doporučuju být opatrný,je do docela bomba dát před vánocema 22 000 za spojku. Udělal jsem rovnou všechno, včetně hydr. ložiska a radši značkový. Věřím kvalitě. Tohle auto není dělaný na sprinty, ale jak jedeš a nakrmíš, věřím, že tu oktávku uděláš. Když jí v 90 podřadím na 4 a nakrmím, tak mi zatím odolala jen A6 s 2,5 TDI... To je můj sen, ale nesplnitelnej, protože mám hypotéku na barák Samozřejmě jde o subjektivní pocity a ty já mám určitě pro Omegu. Pohodlí a prostor je něco co u mě rozhoduje... Český značky jsem opustil před 17 lety se Š 110.

2007-12-16 12:00:01

Alane, když otevřeš kapotu, sundej ten krycí plast. Vepředu 2 zajištovací kolíčky otoč plochým šroubovákem o 90 stupnů, vzadu trubkovou 10tkou. Z tvýho pohledu je na levý straně motoru to turbo. Povol tu pásku co na něm zajištuje tu silnou přívodní hadici od vzduch. filtru. Stáhni jí a hrábni do ní... Přeju aby tam nic nebylo...

2007-12-17 09:19:08

Máš pravdu. A je neuvěřitelný, jak jsou podle mě Omegy nedoceněný auta - nadčasový design, komfort, luxus, u Caravanu obrovskej kufr... A koupíš ji za babku. Rád bych ji trošku vylepšil nějakejma doplňkama, jen decentně, nevíte někdo o něčem jiném kromě zadního spoileru (caravan) a mračítek? To křídlo ujde, mračítka mě nezajímaj... Nejsou nějaký další origo doplňky? Mimochodem, teď mám zrovna takové klidné období (adrenalínu si užiju na motorce a v jiném autě) a když jezdím cca podle předpisů, mám dlouhodobou spotřebu 6,7....

2007-12-17 09:26:18

Mimochodem - kousek od Pardubic je člověk co dělá jen Omegy béčka a prodává i použitý díly, má tam skorovšechno za slušné ceny, mj. jsem s ním domluvený na výměně počítače, ale umí všechno od podvozku atd.

2007-12-17 11:17:23

A nedáš na něj kontakt? Potřeboval bych levou přední mlhovku... Slepičky na silnicích jsou strašný svině a když jsem chtěl dát jedný pusinku, tak mi za to hlavičkou rozbila mlhovku

Ale nevím jestli by to poslal dobírkou... ? Ze Šumavu jet pro mlhovku takovou dálku mi příjde tak nějak zcestný . hihi

2007-12-17 12:01:17

Ivane, jukni sem. To by tě mohlo zajímat...

Taky se na to chystám... Myslím, že jí to bude slušet...hihi

http://www.reviloshop.cz/...l.asp?strGoodsID=SIM-1-41

2007-12-17 12:39:59

Dám kontakt. Jméno teda nevím, ale má mobil 602 412 687 a je to v Dašicích u Pardubic. Na dobírku by snad fungovat mohl. Má to v jednom kravíně, takže prostředí nijak reprezentativní, ale Omegama se zabývá spoustu let a má tam dost věcí a za slušný peníze i když je to použitý - ale nekup třeba bezva zachovalej kotouč za 500,-...

Ten nárazník je pěknej, ale nízkej a nepraktickej. Asi to nikdo nedělá, ale já mám takovou ujetou myšlenku, že bych z toho udělal něco jako Oktávka Scout nebo Audi Allround - zvýšit podvozek, doplnit plastový lemy kolem výřezů pro kola, popř. pás dole na dveřích... No a trošku osvěžit přední masku, popř. nárazník, ale asi ne takhle supersportovně. .

2007-12-17 13:08:40

No, co se týká těch kotoučů, tak ty bych asi na auto jetý nedal... mám komplet všechny nový i s destičkama a na zadek vyšly funglovy i s těma destičkama a paknama na ručku za 4000...

Ale jinak díky za kontakt, odpoledne mu zavolám... Mě se ten spojler líbí at je praktickej nebo ne.hihi. No a na ty lemy bych si dal bacha. Bude to tam reznout. Drží se tam vlhko atd... Ale to zvednutí si myslím není špatný nápad. Já to ale poženu zase radši níž... Každej to máme holt jinak hihi

2007-12-17 13:39:02

Ony se ty lemy stejně asi nedělaj.. Kdybys něco takovýho někde odhalil, dej mi vědět. S tím snižováním - v pohodě, já mám Omegu pro normální ježdění a pohodlnější je do ní nasednout než do ní zapadnout. A na sportovní vyblbnutí mám veterána Porsche 928, to je nízký dost ( ) a má to 300 splašených koníků... Hihi..

2007-12-17 15:07:57

Lemy se dělaj, najdete je v autokelly v sekci - díly karoserie a dále v podsekci plechové a plastové karos. díly

2007-12-18 10:09:07

Dík, koukal jsem na ně, ale nějak mi není jasný co je to za lemy - jsou tam lemy blatníků a lemy podběhů, ale hlavně jen ZADNÍCH

2007-12-18 12:33:52

Ahoj , samozřejmě že zadních , přední blatník je vcelku a dá se vyměnit , zatímco zadek musíš vyříznout.


Odpovědět

1  2