Fórum - Téma


Laminátová kapota, dveře...


Fórum Omega B Laminátová kapota, dveře...

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-06-14 00:11:01

Ahoj opeláčtí mistři, chci se zeptat nikde to tady neni na foru, kdyz jsem dal hledat neco na ten zpusob fakt jsem to nenašel...chci se zeptat jestli nevíte nejakou dobrou internetovou stránku, kde bud na zakazku nebo maji rovnou na sklade laminatovou kapotu, víko kufru a zadní dveře na MV6 1998 rocnik ale ta specifikace ročniku je fuk protoze je to přece jen bečková omča v tři litru klasikca mvšestka Jinak pokud to nebude na sklade nebo ani nevíte kde by se to dalo sehnat, tak mi asi nezbyde nic jineho než napsat do té dane firmy která delá tyto věci a nechat si to udelat na zakázku, případně jestli s tímhle má někdo už zkušenosti, respektive s cenou laminatové kapoty, ne jen kapoty...( ne jen na omču ) ... mějte se kumpáni

2013-06-14 10:13:32

My máme závodné autá laminátové úplne celé a všetko to položené na ochrannom ráme,takže s tým mám nejaké skúsenosti. Všetko je robené na objednávku a keď je šikovný laminátoš vie vyrobiť 100% repliku včetne vnútorných výstuh a podobne. No myslím že na civilné auto je to somarina. Neviem z akého dôvodu to chceš no ušetrenie váhy v tak ťažkom aute sa určite dá spraviť inak a lacnejšie. Dalšia vec je do týchto laminátových častí pozakladať komponenty napr. zamku,struny zatvárania... tieto sú totiž silovo namáhané a laminát sa bude skrúcať. Príklad urob si dvere s papiera (budú mať 0,5kg) a namontuj na ne zámku (1kg) a skús ich zabuchnúť Neviem či si myslel na toto, no možno máš závoďák a v tom prípade výroba jedného kopyta 300€ a potom každý diel 50€. Samozrejme kopyto/formu nebudú vyrábať ak máš záujem len o jeden diel...

2013-06-14 11:30:43

matog55: Ahoj uz jsem si to zjistil přez kamaráda... nechci to do civilního auta, už mi delaji na zakazku i rám...máme s klukama typ automechaniku, kteří se podíleli na vývoji i jedná nasi lancie delta ontegrale, a máme rozepsaný plan co a jak udelat, momentálně jsme s MV6 na 1306 kg, a to neni zdaleka vše, pocitam tech 1250 a min to mozna bude mit... mame přichystané dva nové Garretty 454154, sedí jak hrnec na prdel, samozřejme máme vyrobene uchyty... dalsi vec je keramicka spojk olejový cooler s ventilatorem a vzdduchový cooler, samostana koupe auta 35 tisic se vsim vsudy, po te zkusebni jizda na okruhu v hradci, a bylo to jasne...dale rozvody sportovni podvozek nerezové svody a jedno s druhym, blow of ventily , kyty saní hned mřížku místo světel, moc elktroniky kabelů a kabelu ale naštěstí jsme dva autoelektrikáři a dva dobří mechanici...bude to trvat dlouho pocitam ze to bude ohotove po zimě... jinak takove upravy jen na motoru spápnou 100 tacu a dalsi zbytek 100... takove upravy vyjdou az na 250 tisic se vsím vsudy... ale dá se to, tenhle sport je o penezích, jedná se tedy o prestavbu automobilu na drift, tedy jízdubokem... je to jeste strasne moc prace, ale to auticko ma potencial...přepokladaný výkon bude 300 koní ++ což nevíme přesně ale prez 300 to chceme...

2013-06-14 20:22:40

vlado.soural: Aha! My jazdíme drift od 2007 a auto o ktorom som písal je bmw 1100kg 340ps ale už je to slabé atúto sezónu vypúštame lebo do auta ide V8 corvette so 600ps v sérii a ešte kto vie čo sním narobíme Predtým relly s golfom 900kg 4x4 280ps Toto sú naše laminátové autá o ktorých som sa zmienoval


Odpovědět