Fórum - Téma


kytování na autě.


Fórum Technický koutek kytování na autě.




2013-03-13 18:36:07

Mám dotaz. mám durch prohnilej vrchni plech na zadním blatníku asi v délce 10cm a na výšku asi 2 cm. a je tam potřeba dokytovat asi 1.5cm nechce se mi tam bodovat plech navypadalo by to asi hezky. newxistuje nějaká pěna nabo něco čím bych to vyplnil ?? pak zabrousil a na vrch bych to vybrousil kytem ..

bad64  
2013-03-13 18:48:52

_ZajdA_: Existuje toho dost třeba laminovací souprava,eprosín a jiné ale myslím že lepší je vyměnit blatník nebo to co nechceš dělat vyříznout špatný plech a vestavět nový a zabodovat CO a pak překytovat .

2013-03-13 19:00:56

_ZajdA_: Míla má samosebou pravdu, plech je plech, ale pokud potřebuješ vytmelit nějakou silnou vrstvu, doporučuju karosářský tmel s vlákninou - dobře se s tím dělá a i ve větších vrstvách to drží a nepraská jako normální tmel. Takže vlákninu v několika vrstvách, zbrousit, normální kyt, plnič, barvu, lak a hurá za holkama...!

2013-03-13 19:07:22

cely kus se mi měnit nechce kvuli takové maličkost. je to takhlek

2013-03-13 19:23:51

_ZajdA_: Fotky teda žádná sláva, bude to trošku čuňárna, ale vláknina by si s tím měla poradit... Hlavně ať je ten podklad mechanicky očištěnej od rzi a bláta, natři to ještě odrezovačem, nech pořádně zaschnout a vlákninu na to radši postupně ve dvou vrstvách.

2013-03-13 19:37:36

za fota se omlouvám.. je tam tma a klepali se mi ruce.. . mám na to spec čistidlo které na tom udělá nějakou vrstvu proti rezi. . jinak diky za rady..

bad64  
2013-03-13 19:55:04

_ZajdA_: No ale i s tmelem z vláknem to nebude na dlouho.Vidím to do budoucna na výměnu blatníku stejně.

2013-03-13 20:02:49

Míla-bad64: Souhlas - však taky píšu, že to bude trošku čuňárna... Nicméně dělají se na autech i mnohem horší věci a třeba se auto nakonec i nových lemů dočká...

bad64  
2013-03-13 20:07:35

Colommbo: Sice to mam na dveřích také vykytované a tak vím,že na jaře musím zadní dveře vyměnit jelikož se někam vytratil roh dveří.Vyvařovat to nemá cenu jelikož dveře jsou KO.Tak proto jsem psal že to není oprava na dlouho.Měl jsem to odrezovačem,základ z hliníkem 2x a na tom kyt se skelným vláknem a životnost cca1rok.

2013-03-13 20:07:55

Colommbo: . no snad jo.. pokud to do budoucna dřív neomotám kolem stromu

2013-05-10 15:26:41

taky se chystam na tmeleni, ale jsou to jen mapky ktere nejsou hluboke což znamena vybrousit do střibrna,odrezovač a hura dame tmel na karoserie s obsahem vlákna což je náš pomocnik dvousložkový polyesterový, znacky POLYTMEL s obsahem skelneho vlakna, muzu doporucit zpracovani 5 minut, brousitelny do 30 minut hrubost stredni cena 70 korun :) tak ze pohoda jahoda a pak na to plácneme na míchanou barvu se spreji u nas to stoji 150 korun staci kdyz do shopu donesu víko od nadrže a za hodku mam barvu, samozrejme co si budeme povidat pokud cheme aby neslo poznat ze je to strikaný, myslím prekytovaný vybrouseny mapky o rozmeru max 2x2 cm, což ani na aute nemam, tak i tak to pujde videt nepomuze ani nasprejovane misto prelakovat pruhlednym lakem, proste ta barva nikdy nebude presná... jedina moznost je prestrikat celej díl, je to dost penez ale neda se nic delat. ja to budu resit tak ze to striknu jen barvou se spreji a az to bude komplet prekytovane tak to potahnu cele folii nebo jinym nesmyslem :)

2013-06-16 08:24:28

Tmelení jsem dělal už několikrát na několika autech co máme doma, ale setejně...vše řádně obroušeno, odrezovač, tmel se skelným vláknem na větší díry, jemný tmel, plnič, barva a stejně se ty opravy po čase projeví znovu...takže na stálo ta oprava není nikdy, bohužel..


Odpovědět