Fórum - Téma


koupit či nekoupit Fronteru


Fórum Frontera koupit či nekoupit Fronteru

Informace o modelu: Opel Frontera


1  2  3

2014-10-27 20:47:51

forman: "...Potřebuji 4x4 na zimu a do lesa na krájení dřeva na otop..."

Tož chceš ten plyn, Bohušu, nebo nechceš... My tu s tebou řešíme pořízení 4x4 a ty pak napíšeš takovou krávovinu "jenže mě se zamlouvá vectra B nebo zafira" - sorry, jak malej Jarda (omlouvám se Jardům)...

2014-10-27 20:52:16

colommbo: ta vectra a zafira byla myšlena na motor ,bohužel se dával jen do starších oplu a do Frontery

Auto 4x4 řeším protože nivka dosluhuje a budu potřebovat náhradu

2014-10-27 21:09:03

forman: Javor! Jinak myslím, že pro daný účel je Niva lepší než Frontera...

2014-11-01 20:36:25

Fronteru mam a moc nedoporucuju kvuli nahonu na zadek s motorem vpredu.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-01 20:48:16

inkubus666: To je právě to co se po autu chce a když už nejede, přiřadí se předek a je to......

Niva má jednu obrovskou výhodu nevýhodu, je to stálá 4X4 a jediné co jde řadit tak je redukce a zámek mezinápravového diffu.

Jinak do lesa na dříví těžko hledat lepšího dělníka...

V segmentu menších vozů je velmi dobré Suzuki Samurai nebo Jimmy.....

2014-11-01 20:55:12

Jo,ale musi se jezdit fest opatrne na mokru nebo snehu,nebo furt 4x4 jinak drift a porad bokem.....

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-01 20:57:13

inkubus666: JJ to je právě podstata vozu s motorem vpředu a hnanou zadní nápravou a z mého pohledu je to právě sranda. Omega je to samé

2014-11-01 21:19:41

jak to tak čtu, přemýšlím jestli investovat 60-70 do další nivky nebo jiného OFFROUDA

Ono když jedeš ve 4h ráno zavátejma cestama a třeba -10 tak není nálada na draif

Náhon na zadek budou mít asi všechny 4kolky krom nivky

Za 5let jsem zapnul uzávěrku asi 2x

2014-11-01 21:37:35

forman: Touží-li tvoje srdce po změně, udělej změnu. Pokud budeš volit hlavou, zůstaneš u Nivy - auto znáš a víš, co od něj můžeš čekat a pro daný účel bude lepší volbou.

2014-11-01 21:47:37

Asi máš pravdu, Fronteru tady opravdu moc lidí neschvaluje, všechno to jsou zadohrabky + předek a většinou zbytečně dlouhé

2014-11-01 22:10:00

forman: Dle mého nelze tato dvě auta příliš srovnávat, každé má svoje lepší i horší stránky, pro běžný provoz převážně na silnici bych dal přednost Fronteře, ale pro tebou uvažovaný účel si prostě myslím, že lepší a obratnější bude menší a kratší Niva...

A jak už zmínil Kopejda, Samurai nebo novější Jimny od Suzuki nejsou taky vůbec špatná auta. Jsou malá a lehká s, tuším, jen benzínovými 1.3 motory, ale i s nimi (a nejen s možností redukovaných převodů) toho dokážou opravdu hodně.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-01 22:37:50

colommbo: JJ přesně tak, nejdřív si ujasnit potřeby a velikost vozidla a pak lovit v daném segmentu.

2014-11-02 09:22:40

forman: Niva je v terénu nezmar, máme je na šachtě a když vidím co všechno vydrží oproti jiným Offroudům....

občas mám možnost se povozit jak s Nivou tak s novým Hiluxem, v těžkém terénu je Toyota taková neohrabaná a hlavně moc dlouhá, takže si brzo někde sedne na spodek

naopak Niva je zase hrozná na silnici, plave to a není to tak stabilní,dost se v zatáčkách naklání, člověk s ní musí mět jezdit, nehledě na komfort jízdy (porovnávám s tím co máme v práci)

Niva vs. Hilux a Ranger od Forda

2014-11-02 10:40:39

Schwarzenberg: Naše vláda je jako Lada Niva

To byl ruský terénní vůz jménem Lada Niva, kterým jsem sám často jezdil. Vypadal hrozně, sedělo se v něm strašně, nicméně jel každou cestou a kam jste chtěl, v horách, přes močály, všude jste s tím dorazil,"

http://www.tyden.cz/rubri..._210713.html#.VFX8oRMtDcc

2014-11-03 22:44:32

Zdravím, já se taky chci poohlédnout po nějaké fronteře, ale jde mi spíš o cesty po silnici, velmi málo v terénu a spíše problematické zimy v Jeseníkách. Chci rozhodně Front. sport-krátkou a co nejhezčí-tzn. plasty a různé doplňky s cenou do 100tis Kč. Benzíňák. Na co si dát pozor, sice už nejsem začátečník, ale každá rada drahá. Dík, Přema

2014-11-11 20:05:29

Zdravim...kupil som fronteru a nepocul som na nu vela pozitívneho...aky mate na to nazor

2014-11-11 20:42:37

jsi spokojen? pokud ano tak to neřeš.....

ale podělit se o zážitky mužeš

2014-12-07 21:30:48

Ahoj všichni, mám stejné, dilema... Frontera se mi moc zamlouval vzhledově super, hlavně ohromně praktická. Milují všechno co je praktické, u auta to pro mne znamená: nestěžuje si, maká, málo žere a nic nechce Do teď mi stačila moje naftová FELICIA, můžeš ji trápit jakejma koliv nakladama na střeše v kufru ve vleku, nebo všude, nic neříká,nežere a maká. Pokud nepotřebujes terén v poho. Teď si ale chci koupit větší loď (2000kg+ vlek 600kg). To už nedá Proto sem dlouho hledal... a našel jsem fronteru. Pořizovací cena do 55 000 kč

Hmotnost na kouly 2,8t.

V naftě spotřeba (z prázdnou) do 8.6l

Potřebuji poradit jestli moje kalkulace je správná. Hlavně kolik maj Frontery maximální hmotnost přívěsu. Někde se píše 2,6t a někde 2.8t. Pro mne je to rozdíl zásadní...A taky jestli diselové motory maj opravdu spotřebu kolem 8.5l\100km a kolik asi tak můžu počítat s 2,7 tunovým přívěsem. Za všechny rady moc díky.

2014-12-08 20:30:13

Zkopírováno z nově založeného vlákna, jež současně mažu a děkuju za pochopení. admin

LachiM http://www.club-opel.com/...ember_detail.php?id=16021

1 příspěvků

2014-12-08 20:16:36 (10 minut, 52 sekund)

Zdravím, chtěl bych se zeptat zkušených opláků, jaký typ motoru bych měl hledat při koupi Opla Frontery? Popřípadě jakou verzi Frontery? Chtěl bych Fronteru A 1989-1998 nejlépe v benzínu (dobudoucna LPG nebo CNG), nejsem moc při penězích, ale mám rád Oply a offroady / SUV. Sice neuvažuji o nějakém divokém terénu, ale využití jako dopravní prostředek, občas pracovní stroj a sem tam zablbnout to je to oč tu běží. Děkuji za odpověď

2014-12-08 20:34:50

LachiM: http://www.opel-infos.de/modelle/frontera_a.html A co se motorů týče, v áčkové Fronteře bych doporučoval jeden ze základních osmiventilových dvoulitrů - poctivá kovářská práce, která při dobrém zacházení vydrží neskutečně mnoho...


Odpovědět

1  2  3