Fórum - Téma


Koupě vece 2.2 dti


Fórum Vectra C Koupě vece 2.2 dti

Informace o modelu: Opel Vectra C



2015-08-26 10:24:02

zdravím mohu koupit za dobry peníz vece 2.2 dti Ale je jhedina zavada pri ohratí motoru na provozní teplotu uz hure strartuje a nebo vubec nenastartuje po vychladnutí zase opet jde v poradku ?? nějake nazory co to muže byt majiel říka čerpadlo ale neveřím tomu

2015-08-26 10:29:18

Ne že by to nemohlo být čerpadlem, resp programem. Údajně existuje opravená verze softu, kde se řeší teplé starty ( autorizovaný servis)

Ze zkušeností bych to ale viděl na nízké startovací otáčky ( ač se to nezdá) nebo nesmyslné údaje snímače teploty chlazení.

2015-08-26 10:30:49

alzafir: mě jde o tzo jesli ji mam koupit nebo ne aby dal za ni xxxxx a pak mi to tady bude stat na opravu ci by vymenu cerpadla

2015-08-26 11:15:15

baly: To už bys chtěl moc, brachu, takové doporučení ti na dálku nikdo rozumný a trochu odpovědný nedá...

2015-08-26 11:30:23

Přesně tak, já jen píšu, co by to mohlo být, nevím, jestli je to startérem, atd. Rozhodnutí je na tobě. Ale myslím, že to je řešitelné. A že to není čerpadlem. Ovšem je to typ. Data z jednotky neznám.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-26 12:25:53

baly: Osobně bych se na všechny ty deriváty DTi vykašlal, už mají své za sebou. Koukal bych po CDTi 88kW v horším případě 110kW. Takový kombík z roku 2006 ve výbavě cosmo se dá dnes sehnat už za 70 tisíc....

Třeba: http://www.sbazar.cz/Maxi...-19-cdti-110kw-2006-cosmo

2015-08-26 13:22:03

měl jsem ten stejný problém, vyměnil jsem uhlíky ve startéru a od té doby je to v poho

2015-09-01 08:56:36

kopejda: o ja bych si koupil vece 1.9 110 kw ale Mam stoho strach recenze me od toho odraduji a ja mam vebe 2.2 dti 96kw + chip 117 kw takze kdybych koupil vece 110 kw tak hned bych hned i chip takze tak takze nevim jak motor to sneze a hlavne nema to rozody retezem takze + dalsi investice pak jsem premejslel o tom 3.0 130 kw ale na fakt nevim ale nejspis ne

2015-09-01 09:21:24

baly: Fakt máš chip? Nebo jen nějaké to šidítko typu powerněco.

Tyhle jednotky se nějak moc nikomu nechce dělat, jestli vůbec....sám jsem se o to kdysi zajímal, nikoho jsem nenašel, kdo by to uměl.

Co na to klikovka? Když si vezmu, jak na Zafirách Y22DTR odcházejí, a to na sériových motorech, kde je nějaký chip?

Jinak osobně bych šel do Y22DTR, pokud to má slušnou plechařinu. CDTi a naše nafta...bez komentáře. Takže proto raději rotační čerpadlo. Že to je staré a bude na to uvalená eko daň ( pokud už není), to je jiná kapitola.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-01 20:44:35

alzafir: Každého věc...... použitelná nafta na trhu je..... Nevím proč čipovat třeba zrovna 1.9 110kW s 320 Nm jede jako dráha. Jistě po čipu pojede lépe každé auto ale co na to převodovka a spojka???? A poloosy a vůbec celý pohon??? Na to nikdo nemyslí a proto se řeší vysypané M32, dvouhmoty a tak dál a dál.......

Já jsem naprosto spokojen s tím co mám, 1.9 CDTi 88kW, DPF funguje skvěle a na české naftě má motor už přes 20 tisíc..... A vše beze změn... Do DTi by mě nikdo nedonutil. Toť můj názor.

Baly nakousl rozvody, určitě je jednodušší měnit gumový rozvodový řemen než řetěz a nepochybně levnější. Kilometrický proběh má řemen 150 tisíc km a ta sranda včetně vodní pumpy vyjde i s prací na 8 tis. včetně DPH. Kolik stojí výměna řetězů s lištami a napínáky netuším ale odhaduji to na dvounásobek.......

2015-09-01 20:57:07

baly: Když už třílitr od Isuzu, doporučuje se raději novější 135kW verze (od 7/2005), starší mívá problémy s chlazením (přehříváním)... Jinak taky do jisté míry nechápu přístup lidí hned všecko "čipnout", ale je to každého věc...

Venca49  
Václav
2015-09-01 21:07:58

colommbo: Taky jsem rozebíral třílitr od isuzu.Byl zadřený,řidič ožralý a jel a jel,bez oleje,protože odešlo turbo,až se auto zastavilo.Teda těch trubiček,hadiček a jiných blbovin,to je radost.Bylo štěstí,že jsem montoval nový motor,ten stávající bych dohromady už nedal.Je to jedno přes druhé a bez přesného postupu montáže,to se nedá. Když čipovat,tak jen zvířata.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-09-01 21:14:47

colommbo: .......problémy s přehříváním a následným uvolněním vložek válců, ztráty komprese a průniku vody do oleje........

Problém s novější verzi motoru měl být údajně odstraněn. Jenže Vekis s V6 novější verze nepůjde pod 150 000,- Kč

2015-09-05 02:55:32

TAk vybral jsem jsi v De opel vectra c

Viz odkaz

http://www.mobile.de/cz/O.../pg:vipcar/214700594.html

Co na to ?


Odpovědět