Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16

2012-08-06 21:06:29

Jo a jak píše Colommbo bacha na to co koupíš. Podívej se na moje příspěvky (případně nick bez dvojky na konci) a uvidíš jaké s tím je trápení. A to jsem se už s hodně věcma smířil.

Ale je to parádní svezeníčko i když mám automat a kombajna. Toho kombajna lituju a nelíbí se mi ta prdel, ale potřeby jsou větší

2012-08-06 21:07:29

Rozhodnutej jsem pro benzín to ano

chrochták by se muselo objevit něco jó xtra super. Ceny a problémy dieslů mě celkově odrazují. Benzíňák je jednoduchej motor kterej když se vytočí tak jede

Nicméně kdybych měl chrochtáka rozhodně by moje penízky neletěli hned do chippu. Věřím že sílu na předjetí má třílitr taky

Tak na dvojku se rozjet umím taky

Takže aby jsme to shrnuly

Hledáme

3.0 Benzín nebo 2,6 benzín v manuálu.

ZdeněkH2 : dočetl jsem se o nějakých čidlech, a dálkovým centrálu či co tě trápilo zásadnějšího ? u automata

2012-08-06 21:21:52

škoda že nemáš rád kombíky/translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=de&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fwww.autoscout24.cz%2FDetails.aspx%3Fid%3D217835185%26cd%3D634798228740000000

2012-08-06 21:30:11

Zdeňka na Omče trápilo už snad úplně všecko, proto jí taky říká pnice... Jeho první Omča v životě, hodně špatnej kauf a už se s tím natrápil hodně...

2012-08-06 22:11:20

To je těžké co všechno se tam sralo, ale automat musím zaklepat je prozatím v pohodě i ten sport asi funguje (rozsvítí se). Nějak nemám koule na to ho zkoušet.

Radiátor topení, čidlo otáček, zadní brzdy, palubovka blbne (po zapnutí klíčem hned vyskočí otáčkoměr o asi 500 otáček a i při volnoběhu je to vysoko, ale zvuk motoru je ok), zmíněný centrál, palivový filtr mi jednou vyskočil z hadičky, nefunkční klima což je super v té kůži, hapruje občas šíbr (zavírám ho stylem pravou rukou otáčím a hledám polohu kdy se okno zavře a jakmile je zavřen okamžitě vypnu klíček a stejně občas mrcha povyjede), divné dobíjení ale prý je dobré, teplota motoru, hučí ložiska, v pipině přední rameno, v háji přední brzdy (ne kotouče či desky ale pístky a vodící čepy), při vytáhnutí klíčku nezamkne volant.

Ježiši mám pokračovat to je děsuplné jsem snad měl radši zůstat u korejce.

2012-08-06 23:04:17

to se vazne uz neda cist, jak muze nekdo napsat takovou kravinu enormi a jeste si za tim stat.. jo, nacipujeme vecne problemovej motor a tim bude naprosto spolehlivej, prece turbodiesel bude mit i po cipu vetsi zivotnost nez atmosfericky benzin :D koupim naftaka v bazaru co ma najeto 300 000, dam 5000kč za chip a naklepu kdejakou MV6 :DDDDDDDDD jedinej tady na foru kterej opravdu o naftach vi co kde a jak je DaweTDS, ten nejen chipoval, ale menil turba, vstriky a silene dlouho laboroval s tim aby se dostal na uroven MV6. spotreba to je snad jasny ze naftak sezere min, vychazi to jak z otacek motoru tak z jeho celkove ucinnosti. boze to se neda, ja uz mlcim...........................................................

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-06 23:19:55

Ta černá 3,2 je dosela pěkná - zajímavý kola, ale automat. Otázkou je jak stím naložíš? Já bych se sní jel svézt a zjistit co a jak AT. To tlačítko na voliči "S" je hodně návykový......Jede to a tlačí to do sedaček.....

2012-08-06 23:22:30

Kdo řekl že bude spolehlivej? jo za tím, že naftový kovaný MOTOR po chipu vydrží víc než měkká atmosféra benzín si stojím, co se komprese, nájezdu km a spotřeby oleje týká O Daweovovi ani v nejmenčím nepochybuju. Kdybys přečetl celé téma, věděl bys, že benzíny nemají po těch km takový výkon co je v TP. Většinou mají vstřiky total KO. Auto jede, ale žere a nemá ten výkon. Kdyby MV6kař i 2,5V6kař vyměnil vstřiky za nové, jasně že nafta nemá šanci Měl jsem chiplý 2 omčy, mám čiplý Téčko a Pašíka. U pašíka bylo StageI čip. Potom jsem dal hybridní turbo, větší intercooler, svařil a dopojil vedení ke cooleru a od cooleru 60mm, udělal průchozí výfuk od turba až dozadu 76mm, tam je průchozí koncák 76mm, a je to odladěné na brzdě na míru Teď šetřím penízky, respektive dávám tam kde je jich třeba více, a příští rok ještě půjdou větší trysky a lepší spojka, protože 200k a přes 420Nm už je na ní teď tak akorát. S tryskama už by shořela. Hele a je to 1,9ka 4válec ropák a řekl bych, že MV6ku si namažu na chleba V tuhle chvíli už mě to moc neba, protože jediný auto co to zkusilo byla dvojková fabia RS, a ten sklopil uši, a pak nějaký nový bávo v benzínu, cca 2011rok, nějaká tuším 5ka. Stál jsem na podlaze, trochu to trvalo, ale taky dostal Mě to prostě baví, nafta mě baví a baví mě provokovat benzíňáky - neberte to zle Sice si s Váma ani nedám, páč alkohol vůbec nepiju, ale myslím to v dobrém. Tohle sem už vůbec nepatří, já mu napsal, ať se rozhodne jak chce, tak to nechme na něm Mimochodem od Dejwa by MV6 musela dostat na neuvěřitelně, to je borec

A teď už Columus bude naštvanej

2012-08-06 23:31:02

kawa » http://www.youtube.com/wa...bhVQ&index=8&feature=plcp tohle obhajis jak?

Opel Omega 2,5 TDS 209 Ps vs. Opel Omega 3,0 MV6 211Ps

Březí 2011

HDV, 0465 ...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-06 23:32:19

Jirka a naštvanej?? Toho jen tak žádněj ropák nerozhází. Podle jeho spotřeby je vcelku jasné, že má vstříkovače OK a prostě jezdí a kochá se. Já když jedu se svojí Omčou a kochám se na 5 tku 80 km/h - tak mi baští 6 na 100. A někomu to natírat a ukazovat mu zadek, z toho už jsme vyrostli...My už se kocháme....

2012-08-06 23:42:11

Tak je to dobrý Já se taky kochám, upřímně většinou spíš jedu fakt piánko, rozhodně dodržuju předpisy Ale když mě někdo naštve, nebo se mi lepí na zadek, nebo je evidentní že má nos moc nahoru apod, tak na to šlápnu, ale jen mu to ukážu a zas zpomalím, takovéto naject v Praze na dálnici, sešlápnout podlahu a sundat ji v jižních čechách, z toho už jsem taky vyrostl

Amadjr: Upřímě před tou stříbrnou omou. V tom případě jsem narazil na samé KO šroty I s kámošem s vectrou 2,5V6 jsme to zkoušeli a to jsem měl 300kg cementu v kufru a dostal Pak to s ním zkoušel kámoš bez čipu, ale to už měl jinou vectru taky 2,5V6, a já už omu neměl a to nafta taky dostala, ale podotýkám bez čipu.

Částečně si to ale obhájím, já to nezkoušel na tak kraťoučké vzdálenosti a krouťák se projeví na vyšší rychlostní stupeň a ve vyšší rychlosti. Když o něco šlo, nafta mi nejvíce, opravdu znatelně jsem ujížděl na 4. stupeň. S někým jsem to taky zkoušel. Jednička mi trochu ujel, dvojka ještě trošku ujížděl, trojka vyrovnáno a čtyřka jsem ho předjel.

V tom případě být Absintem, k prohlížení auta si vezmu buď někoho opravdu znalého, anebo i jinou tu samou dobrou omu a zkusil bych zrychlení. Protože proč platit za nový vstřiky?

2012-08-06 23:48:34

resilo se to xkrat ze staci vetsinou rozebrat a cistit okruhem cistidla. porad to vidim jako mensi zlo nez menit turbo a cerpadlo a prasklou hlavu a bla bla bla. ne ze bych mel neco proti nafte jako takove, ale nemam rad tenhle druh reci. osobne si myslim ze by si mel projet obe auta a sam zvazit ktere vybrat, protoze kazde z nich odpovida jinemu stylu jezdeni...

2012-08-06 23:53:34

V tom s tebou douhlasím. A důvod toho že by MV6 dostala od Dawe byl tohle: http://www.youtube.com/watch?v=3Z_SID3U0LM

0-100- 7sec. 0-200- 30s (snad jsem dobře koukal)

šplhá to krásně

2012-08-07 06:36:58

TO Kawa: jj, takový nesnáším, za sucha sou všichni frajeři, ale jak chčije nebo padá sníh, tak sou všichni . To je moje každodenní zkušenost. Jinak co potkávám Omáčkáře, tak všichni jezdí piánko. Ale Z5. Ať se Absint rozhodne sám, teď je to na něm.

2012-08-07 06:43:31

zdenek: jak ten automat radi pri kolika otackach?

dokaze rozpoznat kdyz chces predjet ze se vytoci motor a radi az u 6tisic nebo ne?

jel jsem teda v automatu jako spolujezdec v suziky kizaschi ale to bylo neco jinyho nez omega

u at tam jsou nejaky pismena a cisla - nahore je parkovani,zpatecka a co znamena zbytek?

2012-08-07 07:07:14

P-Parking

R-Zpátečka(anglicky teď nevím)

D-Drive(jízda)

3- jede od jedničky do 3ky

2-jede jen mezi 1 a 2 převod. stupněm

1- jede jen na 1.převod. stupeň

2012-08-07 07:08:49

Přesně tak Ale pozor, Strakonická u Mníšku za mokra dost klouže Tam jsem chtěl rychle předjet auto, v klidu jsem sešláp trojku a jak zabralo turbo začlo to hrabat, pustím plyn, sešlápnu, znova.. Dám čtyřku v klidu sešlápnu a to samý Až pětka nezačla, ta se zakousla... Nj předokolka

teď taková otázka za absintha. U automatu musí trpět kotouče a sjíždět se destičky ne? Protože nemůže přibrzdit motorem, a nebo když ti náhodou selžou brzdy, ruční tě na omeze nezachrání i tak se mi někdy hodilo že jsem tam kopnul dvojku a na plný brzdy, pomohlo mi to když se ukázala náhlá překážka - třeba důchodce si nevšiml že jede z vedlejší apod A pakliže by si chtěl užít trochu zábavy, je to s AT možné? Nemyslím zimu, ale suchý asfalt

2012-08-07 07:28:33

Nemusí... Měl sem MB ML 320 AT r.v.12/99 Provoz: 01/00, tak kdyžtak poradím s brzdou a nebo se někdo přidá..

Kawa: Nemůžeš srovnávat předohrab a zadohrab. To sme někde jinde. Krouťák máš dobrej, ale co gumy a těžká noha??? Já jezdím hlavně po D1 a 1/35 z OL do HK a pak D11 do Prahy. Do Strakonic sem kdysi taky jezdil, ale kolem Mníšku to skoro každej zná...

2012-08-07 07:46:02

Luigi chybí ti N. P, R, N, D, 3, 2, 1. A motorem se dá brzdit ale nějak jsem si na to odvykl. Když chceš brzdit motorem tak z Déčka to hodíš na trojku nebo dvojku případně i jedničku a ta pěkně zpomalí. I v návodu je to snad někde zmíněno že takto můžeš zpomalovat pomocí motoru. A tu jedničku tam prý ten motor nehodí pokud budou vysoké otáčky takže se není třeba bát (zkoušet se mi nechce jsem rád, že to momentálně jezdí)

2012-08-07 07:49:48

A k tomu řazení. Pochybuju o tom, že tam je někde moderní intel procesor co tomu řekne co a jak na to je omega moc stará, ale podle stylu pozná jak jedeš. Když jedu piánko řadí výš už kolem tří tisíc, když jedu ostřeji řadí výš klidně někde u 6t a kousek. No a když chceš hodně sportovně tak je tu kouzelné S. Jo a když chceš předjet tak motor dokáže podřadit a vytočit motor říkají tomu nějak kickdown. V pedálu ucítíš jakobys překonal určitý odpor. Měl jsem někdy babu pannu? To samé.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 16