Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 16

2012-08-04 11:01:02

Hezky se to rozjelo, já nemohu než souhlasit že FEBI stojí za prd. Mě to odešlo (respektive se silentblok roztrhal) na 2,0DTI To, že FEBI je zkratka jména Ferdinand Bilstein taky vím... Tou jejich kvalitou jsem se hodně rychle poučil, a moc rád si koupím i 4x dražší kvalitní díl, než jeden FEBI. I kdyby neměl vydržet 4x dýl, tak se s tím nemusím pořád zabývat a měnit atd... Známý si koupil čep Starline na starý Mitsubichi. Je z roku asi 90 a byl tam původní vyrezlý a už vyjebaný. Ten Starline byl po jednom roce v horším stavu Kámoš si koupil nějaké "prémiové" stěrače Starline, nasadil je a nestíraly už jako nové, šel je ihned vrátit, a oni mu nedaly nový, ani peníze, ale přijmuli je na reklamaci a trvalo měsíc než je prozkoumali, pak mu vrátili peníze

Cena sice je jinde, ale snad jsme trochu finančně gramotní abychom si spočítali že tento díl - shit ale levný vydrží rok. Ten drahý - kvalitní vydrží řekněme třeba 3-4roky, možná i déle. Pak musíme brát v potaz buď zaplacení práce mechanikovi, nebo sobě s tím že se s tím vůbec musíme sr.t

Na brzdách určitě nešetřit. Kvalitní kotouče - nevím jak jsou na tom ty základní Bremba, ale kladné ohlasy jsem moc neslyšel Já bych asi volil ATE s destičkama ATE nebo Lucas, ty mě na omě brzdily fakt skvěle Na rozvodech bych taky určitě nešetřil Už jsem z těch levných dílů tak vyrostl, že ani filtry nekupuju jiné než org nebo Bosch Třeba u vzducháčů jsou někdy vidět opticky rozdíly třeba ve výšce- neorigo je nižší, tudíž propustí méně vzduchu a o hodně dřív je ucpaný... To samé u naftového, když se do něj pořádně koukne atd...

2012-08-04 12:05:48

Starline neobhajuju jen že je zajímavé že ta baterka ještě drží.Ono je také rozdíl co člověk najede, kdo za rok najede 15tis ročně a za 3 roky auto prodá nemusí zákonitě kupovat to nejdraší.Nebudu nikoho nutit do nějakých značek každý má svůj rozum že Jinak kotouče febi,ferodo,meyle nebrat po 30tisKm zkroucené.Zase opět záléží které prase s tím jezdí že nyní mám Bremba najeto 20tis tak jsem zvědav.

A už to nebudu zasírat,řeší se omega C.

2012-08-04 12:37:37

vis jakozto elektrotechnik ti muzu rict ze ja kupuji jel ty nejlevnejsi udrzbove baterie a jediny argument pri nakupu je pro me kapacita a maximalni proud. ono olovena baterka je stejna uz vice jak 100 let a proste na zakladni olovene proste uz nic jineho nevymyslis. samozrejme ze jsou ruzne vychytavky jako treba postribrene desky a jine kraviny ktere jsou schopne odolavat vetsim mrazum ale zakladni olovena baterka je naprosto stejna jak ta levna, tak znackova radove drazsi.

jeste jen podotknu ze pb baterka vydrzi funkcni i prez 10 let, hlavni je ji udrzovat naplnenou a v kondici. tzv, malo kdo to vi ale jakmile klesne napeti pb baterky pod 12,3V, a takto zustane stat dele jak 10 hodin, nastava trvale nevratny defekt PB baterky. takze dobijet, dobijet, kontrolovat a dobijet.

strucne shrnuti a doufam ze vysvetleni proc olovena baterka starline stale slouzi:

to cele se ale netyka cepu, silentu atd. kdyz se to vyrobi z bahna tak to je na kobylinec, u baterky je proste olovo, kdyby tam byl kobylinec, tak to neni baterka a nefunguje to :D doufam ze jsem to trosicku objasnil.

2012-08-04 12:39:19

Ja sem koupil brzdy FERODO, tak sem zvedav

2012-08-04 13:27:17

To je dobrý, to najezdíš 700km denně včetně víkendů? A na olej najezdíš 24tis km? Tam pereš longlife nebo na to prdíš? Ale nezávidím ti to. Jestli takhle moc jezdíš a ještě v Masteru, a po našich dálnicích, to musí bejt peklo. Hele, sice říkáte, že to je téma koupě omegy C, ale víte kolik rad a názorů na provoz a údržbu je tady napsanejch, který taky bude potřebovat maximálně hned jak ji koupí? Takže bych to viděl v klidu

2012-08-04 13:49:48

Já jen abych nedostal políček ze zálohy.

2012-08-04 14:38:15

Jen to jen kontroluju zpovzdálí a u mě dobrý... admin

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-04 22:04:24

Když se tady handrkujete o těch uloženích předních ramen, zkoušel někdo z Vás namontovat TRW ??

Přední silent stojí 755,- Kč včetně DPH, Já mám od nich zrovna ty táhla od předního stabiku na obou autech a maj 30 tis. km za sebou a zatím dobrý. Cena dílů je více než přijatelná a kvalita velmi dobrá..profesionalni-autodily.cz/ulozeni-ridici-mechanismus-trw-1286279.html

Origo jde taky sehnat, jen se musí chtít v USA je za cca 1300,- Kč takže u nás bude taky k mání.

2012-08-05 18:51:20

S TRW mám jen ty nejlepší zkušenosti. Rejpu se v autech cca. 20 let a nikdy jsem neměl s touto značkou problém. Stejně tak i FEBI pokládám za velmi slušnou značku i když někdy se může stát, že něco není na 100%.

Jak říká můj kamarád = Co je nový nemusí být i dobrý =

2012-08-05 19:06:54

Maj recht velebnosti sice namám takovou praxi (pouze14let) ale na TRW taky nedám dopustit.

2012-08-05 19:09:59

Já mám na TRW od dob fáčka pifku. Vytečené tlumiče a ne jednou.

2012-08-05 19:32:25

TRW je taky prvovýroba některých dílů (aspoň u VW ) Je to fascinující... Koupil jsem brzdiče, teď nevím jestli TRW nebo ATE a vedle toho loga bylo ledabyle zapatlané logo VW AUDI a kód výrobku dle ETKY To samé na víceprvkové nápravě od LEMFORDER Tlumiče jsou originál SACHS s logem VW AUDI a ty samý SACHS bez loga jsou také levnější Takže já jsem spokojen, a jak říkám, buď prvovýroba nebo originál

2012-08-05 20:17:19

TRW jsou prvovýroby.

EGR do AG X16xel (originály EGR) dělají firmy Piertburg nebo Dephi

2012-08-05 21:01:16

Kluci, na tyhle poznatky a zkušenosti tu kolega Kopejda včera založil extra vlákno, tož vás všechny prosím, nepište to už sem do Omegy C, ale pokračujme v tom novém vlákně... Děkuju za pochopení a vstřícnost!

http://www.club-opel.com/...select=34475#message34475

2012-08-06 19:58:20

no vymotal jsem další inzerci

http://autobazar.hyperinz...el-omega-nabidka-praha-9/

Fotky teda kvalita nic moc. prodejce bude kdoví kdo nicméně možná by pak šla srazit cena ještě níže .

Je to tedy 2,6 V6 jediné co mi tam "smrdí" je že píše xenony ale ostřikovače nejsou...

Dneska jsem našel nějaký časopis o autech z roku 2000

kde byla omega b facelift sport (17tky kola, a nižší podvozek) a nová stála 1,200,000 , wow a dneska takovou omeču najdeme za cenu kolem 50 tisic... to je teda skok

nicméně v časopise psali že

2.0 blbost néé bude zrát nepojede benzín

2,2 to samý benzín

2,5 nafta že prý taky nic moc

2,5 benzín

2,6 benzín

Ano omegu utáhne v6 dobrá volba

3.0 - Nejlíp zvolit tento motor omču utáhne + psali o pocitu zaboření do sedačky když se autovytoči

3,2 automat ano dobré jsou mody "zima" a "sport" , na druhou stranu je to AT , jen 4 kvalty...

ty mody by me zajimaly jak to funguje ...tipuju ze mod sport radi nekde kolem 5-6 ot ... v a zimnim modu nebude radit v zatacce :)

Takže co hledám je benzínová omega

bud 2,6 v6 manu

nebo 3.0 v6 manu

furt nevím po čem z tohodle jít...

chci jezdit normálně a motor nechat brumlat kolem 2000 ot ale taky chci někdy zapadnout do sedačky když to sešlápnu a chci třeba předjet kamion

ps: v časopise chválily kombika , díky provedení a hlavně uložnej prostor když narvete auto až pod střechu je naprosto obrovskej , největší tenkrát ve své třídě

nicméně automat je zajímavý tento

http://www.sauto.cz/osobn...mega/11022773?goFrom=list

2012-08-06 20:11:32

Jestli mě paměť nemate, tak C už se dělali jen s xenonama. Ale ty ostřikovače, to je divný, asi neorigo nárazník.

Jinak, ti tedy přeju ať narazíš na dobrýho benzína Ale jestli ti něco můžu doporučit, tak se někdy projeď v čiplé 2,5TD, uvidíš co je to pořádný krouťák který zabere Nikdy jsem neměl nejmenší problém někoho předjet Spíš to bylo právě naopak... Tím už tě nechci přesvědčovat, uvidíš sám, že benzín už nebude mít tolik kw jak se píše v TP, a že ve více lidech v autě už chybí krouťák na kopce a předjíždění oproti té naftě. Jen bych fakt rád abys měl opravdové srovnání, a né jen tady z fóra. Kdybych tu Omču ještě měl, provezl bych tě, a i bych byl ochotný se sejít s nějakým MV6kařem (3,0V6) a dát ten závod. Potom bysme zároveň koukli na spotřebu, klidně vzali každý 4lidi a jeli se project do kopce Kdo jednou naftu okusí, už nechce benzínový motor ani v sekačce Za ty peníze ta omča nevypadá špatně

2012-08-06 20:15:40

Já vím i diesel mě vrtá hlavou...

Ale tam se hrozně bojím toho čerpadla a turba...může to odejít hned a jsou to celkem pálky ceny.

aspoň co vím z astry tak repasovaná turbína 9,000kč

čerpadlo repas 17,000kč

A toho bojim bojim

navíc nevím jestli už má ten filtr pevnejch částic což je pak taky raketa když se to porouchá.

chrochták bude jezdit rozhodně za levno ale když se rozbije nějaká takováhle část ?

2012-08-06 20:59:08

Mno, asi tak - původně jsi byl jednoznačně rozhodnutej pro MV6 s manuálem. Postupem dnů tě kawa nahlodal, bo je to zarytej naftař, kterej čipuje a upravuje si motory, aby mu to jelo jak dělo a pak básní o tom, jak to napráská třílitrům a jakej krouťák to má ve čtyřech lidech do kopce. Je to jeho filosofie, i když ne třeba můj šálek čaje, ale přeju mu jen úspěch a hlavně ať vždycky v pořádku dojede, kam potřebuje. Nicméně měl jsem dojem, že tvoje řidičské krédo je trošku jiné, aspoň jsi to tak psal. Tož nejdůležitější asi bude rozhodnout se konečně, co vlastně chci a za tím jít. Jak už jsem psal, Omega je dobrý auto s každým šestiválem, ať naftovým či benzínovým, jde o to, co člověk od auta čeká a jak s ním chce jezdit. Btw ta stříbrná 2.6 má buď měněnej nárazník nebo dodělaný (bůhvíjak dobastlený...) xenony bez ostřikovačů, což může být prasárna, chybí jí tlačítka na rádiu - docela hnus, velebnosti, žádná opečovávaná kára, tož abys nedopadl jako ZdeněkH2... A automat v zimním modu se rozjíždí na dvojku a řadí při nižších otáčkách než běžně a klidně i v zatáčce...

2012-08-06 21:05:36

Já se třeba u hodně ojetých aut nafty bojím pokud neznám to auto a předchozího majitele, Takhle jsem koupil naftovou lančku. Měnil jsem čerpadlo bo mi za týden vychcalo celou nádrž 70l a stejně mi to někde u vstřiků teklo pořád. Z nafty byl u vstřiků bazén. Nesralo mě to teda

2012-08-06 21:05:38

Jasně, já tě fakt nechci ukecávat

kvalitní repas turba, ano počítej okolo 10tis.

čerpadlo, asi by se dalo levnějc, ale je lepší počítat víc, takže dejme tomu 15tis.

Filtr pevných částic zaplať bůh nemá žádná omega - leda že by z Němec dodělávaný

Jasně, risk to je. Věřím i tomu, že 2,2DTI po čipu pojede ještě líp než ten 2,5TD po čipu - je to novější koncepce motoru a vstřikování. Zase si vem kolik jezdí nafťáků, a že by to odcházelo nějak masivně? Těžko říct. Je to vážně na tobě. Jen ti ještě musím říct, že kdyby si koukal po nějaké té 2,5TD, tak si hlídej aby neměla prasklou hlavu. Stejně tak kdybys ji koupil, nesmíš ji naložit (plynem - výkonově) za studena, musíš ji nechat prohřát až pak na ni šlápnout. Zároveň i se ti nesmí přehřát přes 100st někde na dálnici nebo tak. To jsou dva případy kdy ti může prasknout hlava. Stejně tak u každýho dalšího motoru, ale 2,5TD je na to náchylnější, stejně jako třeba Nissan Patrol 2,8TD co má stejnou koncepci motoru a hlavy. Řadový 6ti válec, hlava hliník. A jasně, vezmi si ale, že nebudeš dělat rozvody atd. Tudíš základ máš dobrej třeba na to čerpadlo Né, hele někde si to vyzkoušej, zkus si 2,5TD po čipu, musíš ji točit až k omezovači, zabírá naplno až nad 2500ot - má velký turbo a málo nafty ze vstřiků, zkus si 2,2DTI, taky nejlépe po čipu, a nebo bez a dokážeš si to představit, je to znát poměrně dost. 2,2DTI bude krásně táhnout od nízkých otáček, krouťák nastoupí rychle.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 16