Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 16

2012-08-01 22:26:22

Jestli není 2.6 dost silná, to si netroufám posoudit, s MV6 jsem nejel. Tempomat bude u faceliftu v 90% (ne-li 100%) už v základní výbavě a pokud se týká samosvoru, bývá v převážné většině případů u aut s automatem, benzínový manuály ho nemívají, jen některý nafty, musel by se přehodit diferenciál, ale může být trošku problém s převodovým poměrem, není-li tentýž, auto pak může být slabší a rychlejší nebo silnější a pomalejší. A samosvor taky není samospasitelnej, není to uzávěrka diferenciálu, ale jen diferenciál se zvýšenou svorností...

2012-08-01 22:27:16

u novějšího motoru s el. klapkou rád bych využil hlavně komfortu tempomatu (koupím páčku a na op-comu aktivuju), není tady EGR (ušetřených 2500kč) no a co si od auta očekávám je že když si do něj sednu bude mi zas 10let a když tomu sešlápnu na 2ku pedál že mě omega zarazí do sedačky...

//

je jedno jestli mas motor s el plynem ci ne, tempomat se domontovava tak i tak, absolutne nechapu co to placas ohledne usetrenych 2500 na EGR a zamacknout do sedacky sotva svede 3,0, nejaka 2,6 no nwm...

** colombo » mely ho jak benziny tak nafty, pomer se lisi ovsem jednalo se o priplatek. a nwm co rikas o uzaverce ale kdyz se mi samosvor ohreje tak pistej kola v kazdy ostry zatacce i na neutral, rozdil je sakra znat a hlavne v zime :) a te srandy co se tady na horach uziju :)

2012-08-01 22:30:39

Inu EGR jednoho dne prostě odejde a pokud vím u Xkovejch motoru nejde softwarově vyřadit = zaslepit to může ale nemusí pomoci nicméně může to dopadnout i koupí nového...EGR je slepá ulička

Pokud to má omega ve výbavě s mechanickym plnynem proč ne ale domontování tempomatu na mechanický plyn je výrazně dražší než na el. klapku.

2012-08-01 22:33:18

a co kdyz zadres, nebude lepsi vybrat auto bez pohyblivych casti? :D ne sorry ale takhle to brat vazne nemuzes a jde videt ze jsi tu novy. tady sezenes vsechno a ne moc draho :)

2012-08-01 22:36:07

čerpám ze zkušeností od ASTRY kde dodělání tempomatu znamenalo u

X motoru: ŘJ tempomatu, spojkový spínač, bowden pružinu a páčku, aktivaci via op-com , a když nejsou kabely , tak kabelážcca 3000kč jen materiál + práce = + - jak moc máte známostí

u motoru s El. klapkou? páčka a diagnostika 500kč + - známosti

Nicméně jde mi především o komfort a pohodu ale taky o to že když to budu potřebovat, budu tam ty koníky mít...(předjíždění...)

2012-08-01 22:39:21

u omegy s lankem, na tempomat potřebuješ pačku, spojkovej vypinač, servo tempomatu , vše zapojiš nastartuješ , a tempomat funguje! už sem to zapojoval na 4 omačkach a nikdy nebyl potřeba Diagnouzou nastavovat či aktivovat!

jinak 3,0 se dával i do C omy!

spotřeba nafta a 3,0 stejná! vlastní zkušenost!

2012-08-01 22:40:42

Co na tomhle světě není úsměvné?

Stav motoru udělá hodně, ale pokud je tu nějaký šikovný člověk, ať pro srandu vyndá vtřiky a zkusí je venku připojit na benzínové čerpadlo a pustit do nich proud. Já to zkusil s těma mýma z 2,5V6, tuším, že mají 4 dírky, a při pokusu z nich stříkaly dva proudy vody jak z injekční stříkačky, ale mlha nikde. Ten benzín z nich prostě tekl doslova proudem v kuse. To dle mého udělá klidně 20kw i víc. Protože nekecám Vám, ale s naftou po čipu jsem dával i 2,5V6 i 3,0V6. Jeden MV6kař to nemohl vůbec pochopit

Co si vybere je prostě na něm, já jen píšu své zkušenosti Jsem prostě zarytý nafťák

Pokud chce MV6, ať si ji koupí, já taky nervomocí chtěl 2,5V6 a koupil jsem si jí přes rady ostatních. Pak jsem litoval Koupil si naftu a u tý zůstanu

Jen si dovolím říct, že mu všichni píšete ať si koupí benzína V6, udělá rozvody (sada 7tis), svíčky 1tis, přetěsní motor (cca 1tis), nejlépe aby vyměnil i ty vstřiky (6ks- 18tis) a bude to žrát jakmile bude chtít ject sportovně, o tom benzín prostě je... Investice- cena auta + 27tis (po slevě cca 18tis) a pak když bude jezdit v klidu, bude jezdit za rozumno

Když koupí naftu, udělá čip za 3tis a tím končí jeho výdaje a jezdí za hubičku i když jezdí jak

Už jsem toho napsal dost a teď je na něm ať se rozhodne Každopádně by mě zajímalo co koupí a jak s tím třeba za půl roku bude spokojenej, třeba kladně a budu mu to přát

2012-08-01 22:44:18

Jsem Vám všem vděčný za rady :) Fakt že jo díky že jste mě neukamenovali a ochotně umíte poradit...

pro mě osobně je nafťák strašidlo kvůli opotřebování čerpadla a turba což jsou najednou velký výdaje (Ano u benzinu se to samo může stát taky)

Budu hledat dumat :)

2012-08-01 22:50:14

to kawa: "Když koupí naftu, udělá čip za 3tis a tím končí jeho výdaje a jezdí za hubičku i když jezdí jak..." Tohle přece nemůžeš myslet vážně, chlape...

2012-08-01 22:51:16

Zajímavej chrochták

jen ta barva....

http://auto.bazos.cz/inze...nafta--25-TD--BEZ-EKO.php

po 300tkm pokud je real bude čerpadlo a turbo asi v na odpis

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-01 22:53:01

kava - a co když natrefí na docela slušnou v naftě (dá tedy na Tvojí radu) dejme tomu. Pojezdí měsíc dva a pak se mu to porouchá a u servisáka zjistí že ho oprava bude stát defakto tu benzínovou verzi???? Co pak?

Tím myslím výměnu rozvodu (není nesmrtelnej) pak naše oblíbené el. vstřikovací čerpadlo, vstřikovače, turbo a tak dál a dál. Podotýkám, že takové opravy svěřuje známému mechanikovi.

Pro co se rozhodne je jen a jen na něm, každý jsme vyzkoušeli něco a u něčeho zůstali. V tomto ohledu to bude, jak píše kolega Colommbo: "Každá liška si chválí svůj ocas".

2012-08-01 22:55:32

jn :D kava to trochu prehnal, a ten zavod bych si rad dal :) i kdyz musim treba rict ze omacka DaweTDS asi opravdu nebude spatna :D ale to jsme nekde jinde. jediny co si myslim ze nema absolutne smysl u omegy jsou benzinove 2,0 a 2,2. ve vysledku sezerou vic jak ty velky obemy..

2012-08-01 22:56:44

Ta zelená nafta je nabízená k prodeji všude možně už asi čtvrt roku a pořád nic - být to nějaký dělo, je dávno pryč...

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-01 22:57:01

Já než to sesmolím, tak mě předběhnou 3 členové, Ten chrochták je dost dobitej, tak nevím - ať Ti prodávající pošle víc fotek na mejl....

2012-08-01 22:59:34

lotr82 - Co stojí nákup těchto dílů na mechanický tempomat...?

Co se týče vozu jak už jsem psal. Chci velký prostorný reprezentativní vozidlo kterým omega bezesporu je.

Se silným motorem avšak ne kvůli tomu že chci jezdit jako dobytek...naopak , chci docílit toho moci jezdit normálně..ona astra 1,6 težko rozdejchává nízký otáčky 2000 a méně takže do města příšerně nevhodný auto. U té benzínové verze mi je jasné že se koupí a jde se na rozvody oleje filtry a tak dále a jsme v tom klidně za 20 během půl roku (10tisíc jednorázově) ...

Na druhou stranu když budu chtít prostě výkon tak ho pod kapotou chci mít...

Co se týče spotřeby je mi jasný že když se bude točit tak bude žrát, tož to jest další důvod proč jezdit logicky a normálně...Astra když se točila byla schopná jet dálnici za 12,2 ....

2012-08-01 23:03:38

páčka nova stoji 650, snimač na spojku 250 a to servo tempomatu jedině jety a pruměr 1500.

2012-08-01 23:04:24

např další inzerát.

3,2 ale automat

http://www.sauto.cz/osobn...mega/11022773?goFrom=list

2012-08-01 23:04:34

Úplně nejzásadnější a nejobecnější zádrhel vidím, přátelé i nepřátelé, v tom, že Omegy se už devět let nedělají a to, co se dneska nabízí k prodeji, je, bohužel, v 90% případů buď olítaný a utahaný (nafta - čipy apod., pracovní auta, stěhováky...) anebo olítaný a vykuněný mladejma borcama s kšiltem dozadu (V6 benzíny.) Kdo má dobrou Omegu, je s ní spokojenej a nebude ji jen tak prodávat, takže kápnout fakt na neorajtovanou je dneska velká klika a bude čím dál větší...

2012-08-01 23:05:53

Colommbo: Budu hledat hledat hledat dokud na tu správnou nenatrefím ...rozhodně neskočím po první nabídce ale počkám si :)

další inzerce

http://www.sauto.cz/osobn...mega/11018106?goFrom=list

2012-08-01 23:09:02

velky banzin v matu fakt ne!! to se neda, ten automat jsme meli v corse, je 4-stupnovy.. zrychleni podstatne horsi, spotreba o dost vyssi. do toho bych nesel ani nahodou pokud automat tak jedine v nafte..


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 16