Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 16

2012-07-29 21:15:22

Já jsem rád že se téma rozjelo

Ta kilometráž mi je jasná na to nekoukat...spíš interiér koroze a tak nicméně taky težko dle toho soudit.

Cebia výpis za 500kč jsou dle mě vyhozený prachy neb i tam to jde manipulovat. No nic budu hledat pátrat čekat :)

Já jsem taky spíš benzínovej, na druhou stranu chrochták jezdí celkem levno. Mám nájezd tak 20TKM ročně s tím že často mám krátky přejezdy...Tím bych chrochtáka spíš odrovnal si myslim

krom toho auto pouzivam celorocne cili i v zime tam mam zas obavu o zamrzání nafty. Spíš sem vždycky smrděl benzínem :-D

2012-07-29 21:29:09

Tahle nevypadá špatně http://www.sauto.cz/osobn...mega/10497943?goFrom=list

ty km jsou nesmysl, ale za ty peníze hezký. Jo, pokud jezdíš pořád krátký cesty, nedělá to dobře žádnýmu motoru. V zimě ti nafta nezamrzne, natankuješ VERVU u benziny (nic jinýho netankuju) a nemám jediný problém. Jestli budou dobrý žhaviče, nažhavíš v -22, otočíš a běží. Pokud nebudou, dáš nový a hotovo (cca 1000Kč). Benzín patří do zapalovače Bez urážky

2012-07-29 21:34:54

Cebia?? zname cloveka co si koupil Audi A6 cca 2006 rok nechal ji proverit vsude mozne a nakonec mu ji nasi mili strazci zakona zabavily ze to auto vlastne ani neexistujeTakhle se vydelavaji spinave penize

2012-07-29 21:37:21

Jináč teda caravan já neee

Mám rád kufr akorát tak na mrtvolu (sedan)

Ale moc díky za každý tip na inzerát.

Co se týče benzínu tak do Astry tančím zase Maxmotion z omv dycky si tak nějak namíchám 98 oktanů...

2012-07-29 21:47:35

A jéje, panáček si vybírá Hele je to na tobě, přemýšlím ale nad tím, jestli by jsi neměl jako nejlepší volbu 2,2DTI. Má 88kw základ, po chipu výkon i krouťák bude někde okolo 2,5TD po chipu, vydrží krátký trasy, a bude žrát úplný prd. O tomhle motoru ale nic nevím. Mám 2,0DTI a zas tak špatně jak se traduje nejede. Máme tady takový kopec kde zkoušíme. S tím 2,0DTI po chipu dávám 120km/h, s 2,5TD po chipu 130km/h a s passatem 200koní 150km/h. Je to kraťoučký kopec, ale prostě nejede tak špatně takže 2,2DTI musí lítat krásně. Zkus se podívat do sekce Vecter a zjistit o tom motoru víc.

2012-07-29 21:48:47

to kawa: Říká se, že každá liška si chválí svůj ocas - je to tak správně a já tomu rozumím, někdo halt smrdíme benzínem, někdo je umaštěnej od nafty, debaty, co je lepčí, by vydaly na romány a je to dobře.

2012-07-30 08:54:46

Je to tak, je to tak ale jde o to, že je to mladej kluk, jestli je mu necelých 20let a najezdil od papírů tedy 40t km, ještě se bude muset vyřádit. S 1,6 nemohl, to je lenoch, ale oma mu nedá pokoj, ta na to má Proto ať si radši koupí naftu, aby se vůbec mohl vozit a ne čekat až vydělá na nádrž za 2500Kč a za dva dny ji projezdí. Nejlépe asi vážně tu 2,2DTI, ta vydrží ty krátký trasy, a nemusí čekat až se pořádně prohřeje ( ne OHŘEJE na provozní podle teploměru, ale PROHŘEJE hlava i blok, což je cca 10min po provozní na teploměru ) aby ji mohl nandat plný plyn a nepraskla mu hlava. Rozvody taky řešit nemusí, taky jsou řetězem, takže ušetřených pár tisíc, a co jsem slyšel, tak na 2,2DTI už ani ty čerpadla nijak neodchází. A jak říkám, síly i krouťáku má dost http://mereni-vykonu.cz/c.../Omegab/objednat-874.html a bude brát krásně od spoda, mě ten 2,0DTI bere prakticky od volnoběhu, což 2,5TD zabere naplno až nad 2500ot. Není to na škodu, ale záleží co komu vyhovuje, mě to nevadilo

2012-07-30 17:43:47

Ja zas nemuzu naftu ani cejtit a moje Omega je z roku 96 a ma najeto 137 000km poctivych do posledniho metru.

2012-07-30 18:42:11

Já mám najeto 218tis Km a dám ruku do ohně a ksicht k tomu.Souhlasím u benzina se spotřebou,měl jsem Bmw 323i a 17L nebyl žádný problém to u nafťáka nehrozí.Bohudík jsem dospěl tak jezdím jak člověk za 8L nafty.za 6L to neumím.

2012-07-30 19:56:09

Vejfuku, ano jsou i vyjímky, neházím vše do stejného pytle, já mám taky Téčko co má najeto poctivě 257tis a taky za to dám ruku do ohně, ale 80% ostatních co maj na tacho 150tis maj ve skutečnosti 500 a víc Já ho koupil v podstatě od souseda, který ho kupoval funglovku. A Cyrile, u tebe tomu věřím, protože máš krásný výkon, i před i po čipu ale pokud někdo můj příspěvek nepochopil, že skoro každý auto na prodej je stočený, nebudu mu nic vnucoat, když si někdo chce sám sobě nalhávat že tak to určitě není, budiž mu to přáno Hlavně ať si zakladatel tématu vybere férový a zachovalý auto, a ať je spokojenej km prostě nemá cenu hrotit důležitý je aktuální celkový stav, ať to má 100tis a je to vrak, a nebo 1 000 000 a je to voňavka

 Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-30 20:57:15

Tak kolega Absinth dneska čuchal k omáčce a nejspíš ho vzala u , tak jsem zvědav, jestli se podělí o dojmy.

2012-07-30 20:59:30

Mno, pokud jsi měl pod přístrojovkou nalíčenej šrůtek uzenýho bůčku, tož se mu ani moc nedivím...

 Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-30 21:03:20

Ani bůček být nemusel, stačilo, že se "konečně" vešel do auta - má přez 190 cm....

2012-07-31 14:16:49

Stačilo jen omegu vidět

Sedl jsem do ní a takového prostoru no to bylo něco ! Konečně jsem si měl kam dát nohy ! Komfort pohodlí prostoru parádně :)

Ano ano mých 192cm a dlouhé nohy se do omegy vešly pohodově, nastavitelná sedačka taky sedla skvěle.

S interieru mám radost. U Kopejdovýho caravanu mě překvapil systém složení sedaček a 2m volné plochy no bomba :)

Ale já chcu kufr na mrtvoly.

Jízda mě ukázala že omáčka je úplně něco jinýho než astra, že ji není třeba nakládat kotel na rozjezd aby se pohnula. Je to koráb

Jsem zvědav jak na tom bude V6

Na netu jsem našel

http://www.sauto.cz/osobn...ontact&goFrom=detail#tabs

Kilometráž stočená

nebo

http://www.aktualnivozy.c.../osobni/3-0-i-v6-4244212/

taktéž km nejspíš nesednou

Ale moc Kopejdovi díky za přednes i povoz a informace

2012-07-31 15:31:38

Na kilometry kasli ... nesedej ani jedny ... pocitej min +100k km a bude to realny ... a za necelejch padesat tisic u ty druhy neni co resit, nachystej si dalsi penizky na to co je potreba hned udelat (rozvody, brzdy, kapaliny atd ... serviska je tak leda leporelo pro blbce) a bude verne jezdit.

DAQ
David Hynčica
2012-07-31 18:36:05

Zajímavý je že v českých bazarech mají všechny auta 120 - 130 000km nanejvýš 150 000 a je jedno jak jsou starý nad cca 3 roky.

2012-08-01 10:03:16

Jó to už jsem tady vysvětloval Štve to, ale co se dá dělat. Řekl bych, že u takhle starýho auta je to min o 200tis km, protože když to bylo nový, kupovali to většinou třeba majitelé stavebních firem, manažeři a lidé co jezdili samé dálky, kvůli komfortu na dlouhých cestách nejméně po ČR. Myslím si, že takové auto v prvních 5ti letech najezdilo nejméně 50tis km ročně (což už je 250tis km) pak šlo do světa a lítalo dál Serviska je vtip... Nevím jak u Opla, ale u VW koncernu se nová originál, prázdná dá koupit za 70Kč a sehnat do ní razítka je asi to nejmenší Nejhorší je, že to ani není na autech poznat. Se skorotchánem jsme jeli pro čerstvě 5-ti letou dvojkovou octu. Perfektní stav, skutečně perfektní, auto na tacho 140tis km, říkali jsme si, že to snad je přitočený, že to musí mít míň, to samý mu řekli na evidenčce, že takhle zachovalou ještě neviděli, že to není možný. Bouraná ani stříkaná nebyla, opravdu původní stav No a po dvou týdnech jsme zjistili, že je stočená, a že má 340tis km do dvou měsíců to začlo, měla samozřejmě DPF, to se neregenerovalo - takže koupit jiné, začala žrát oil (turbo) takže nové, praskla hadice od turba - nová, zjistilo se, že vačka je sedřená jak prase (longlife oil) takže nová, odešel PD vstřikovač- koupen nový, sítko v nádrži se ucpalo tak, že auto ani nechytlo, nepropustilo ani kapičku nafty - vyčistit, a já už ani nevím co všechno, vysypal se do toho asi 70tis, možná víc, a zbavil se toho. Myslím si teda, že nový majitel už je vysmátý, protože je to v podstatě po generálce ale píšu to jako skutečný příklad

2012-08-01 21:53:12

zajimave ze se ptas na MV6 a reaguji hlavne ti co MV6 nemaji (neberte to zle ale je to usmevne)

aby to nebyl uplny offtopic, naftu bych nechtel, u MV6 se spotreba odviji hodne na stavu motoru, ja ted po pretesnovani mam kombinovanou 9,5, predtim jsem mel 11,5+. dalky se daj jezdit bezproblemu pod 8, rekneme ze kdyz budes trochu prekracovat rychlost ale nepojedes na krev tak 8,5.. ja mam omegu B sport MV6 a myslim si ze jsem rozhodne chybu neudelal, ma sve mouchy ale to svezeni nema u aut do 200 000 kč konkurenci.. pokud rad jezdis rychle tak se vubec neni o cem bavit a MV6 je tak akorad. kdyby byla slabsi, je to na tak velke auto malo, kdyby silnejsi tak se to zas neda uzivit.. na zimu doporucuji samosvor .)

**edit

ty inzeraty :) obe auta jsou na 100% stocene, ani jedno z nich nema zrovna super vybavu. tohle auto musis jit kupovat s nekym kdo tady tyhle auta zna aby si to projel a poslechl motor, popros nekoho z diskuze kdo je nejblize aby se na ni podival s tebou.. ver ale ze tyhle auta v klidu daji prez pul milionu a stejne ma ten motor lepsi zvuk a je v lepsim stavu nez napr na te atre po 200 000, chce to ale opravdu slyset..

2012-08-01 22:14:05

Díky za poznatek pane

Až narazím na nějaký inzerát která mě zaujme natolik abych jel mrkat tak někoho poprosím :)

Co se týče motoru tak když seženu někde ten novější typ 2,6 V6 (pokud to nebude slabej na omegu ten 3,2i je jen v automatu a s automat převodovkou nemám vůbec zkušenosti)

či nějakou starší 3,0 V6 ...

u novějšího motoru s el. klapkou rád bych využil hlavně komfortu tempomatu (koupím páčku a na op-comu aktivuju), není tady EGR (ušetřených 2500kč) no a co si od auta očekávám je že když si do něj sednu bude mi zas 10let a když tomu sešlápnu na 2ku pedál že mě omega zarazí do sedačky...

tohle totiž i astry 1,6 nenacházím...

Denně projíždím inzerci ale zatím nic co by mi jó padlo do očka.

Veškerý inzeráty budu konzultovat tady s Vámi

Samosvor? to lze nějak dodělat?

 Kopejda  
Michal Kopecký
2012-08-01 22:16:29

Ahoj, ta černá z Buštěhradu vypadá celkem OK. Jen hledej a hledej....


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 16