Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 16

2012-07-29 12:37:22

Jenom maličkej přípodotek - kawa m.j. napsal "Omega tě nenechá jezdit piánko i kdybys chtěl a proto tě benzín sežere zaživa." Ale nechá, ale nechá, ale nechá - a pak tě nesežere a nesežere a nesežere... Je to vždycky jenom o hlavě a citu v pravé noze...

2012-07-29 14:44:08

Náhodou se optám je tu někdo z HRadce Králové či Pardubic / okolí kdo omču má a nechal by mě nahlédnout do intoše mrknout se eventuelně se na chvilku povozit? (benzín a amortizaci uhradím )

ps: třeba tenhle inzerát mne zaujal

http://auto.bazos.cz/inze...476266/opel-omega-MV6.php

2012-07-29 15:00:11

Vypadá to docela zajímavě... A napadlo mě zkusit kontaktovat třeba kolegu Kopejdu, je to strašně fajn kluk, kterej toho o autech ví hodně a céčkovou Omču má, dokonce v tý samý šampaňský barvě - sice v kombíku a "jen" čtyřvál 2.2 benzín , ale na první orientační seznámení by to třeba mohlo stačit...

2012-07-29 15:33:13

Tak inzeráty, pokud byste mi řekli co si o tom myslíte:

Rád bych se vyhnul bazarům, koukat na kilometráž je taky +- orientační,,,bohužel jsme v čechách

1) (už v příspěvku výše)

http://auto.bazos.cz/inze...476266/opel-omega-MV6.php

2)

http://auta.yauto.cz/opel-omega-mv6-1028674.html

3)

http://autobazar.hyperinz...tral-klima-nabidka-praha/

jináč nic zajímavýho

2012-07-29 16:18:12

Žasnu jak jsou omegy levný!!Radši si tu svou omegu nechám hodně dlouho,zadarmo ji dávat nebudu.Přitom opl není špatná značka nerozumím tomu.

2012-07-29 16:24:01

Mno, kupovat používanou věc je dycky sázka do loterie a u auta v Čechách to dneska platí snad úplně nejvíc, takže těžko něco radit a na dálku dvojnásob. Stav tachometru není dneska tak směroplatnej, jak bývával kdysi - zajímavý je, že ta prostřední stříbrná má nejvíc km a je nejdražší (btw ty máš, myslím, zálusk právě na stříbrnou, že...?) Nicméně benzínový V6, pokud na ně člověk úplně nekašle, musejí zvládnout nájezd 400-500tis. km bez problémů, takže obecně lepší 300tis. servisovaných než 150 nechaných ladem, ale to jsou věci obecné známé... Měl-li bych zvolit jednu z těchto tří, tož přes to všecko, co jsem tu teď napsal, bych případné obhlídky začal odspodu... A jen pro Cyrila: bodejť by ne, když se takový velký káry notabene třeba s velkým motorem dneska každej bojí jak čert kříže - lidi radši honěj tříválcový haťapky a mají dobrý pocit, že šetří...

2012-07-29 16:27:42

Colommbo: Děkuji , ještě si vyčkám zdali něco nepadne blíže domu. i té zlaté (barvy co má mrád stříbrná , zlatá ,černá ) , pěkná je tam i cena. mám na vůz komplet k dispozici 45 000kč takže kdyby se nakoupil levněji tak hned hurá na rozvody filtry kapaliny a opravy :)

Myslím že do srazu v heřmanovým ji ještě nekoupím tak snad i nějaké zkušenosti načerpám tam. případně ti okoukám omču :)

2012-07-29 16:32:59

Hezká autíčka, ale na céčkové mi vadí ten středový panel s origo rádiem. Já chci svoje respektive chci možnost volby rádia. Například dnes je pro mě nutností rádio se slotem na paměťovku.

Je fakt, že dneska se všichni bojí těch V6, ale musíš uznat že zčásti mají pravdu. Tyhle motory v běžném provozu ve městě budou žrát víc než htp.

2012-07-29 16:41:04

ZdeněkH2: To mě zase ne. Užívám teď v ASTŘE CAR400 + multifce na volantu . Mám kazetu s JACKEM a jeden člen astra fora z berouna je schopen předělat CAR400 vyndáním kazetové mechaniky na USB + dálkový ovladač takže pohoda. Krom toho jestli ty omegy maj i CD přehrávač...Mě se líbí zase origo rádia, už jen kvůli tomu že nebudí takovou pozornost tzv. "šikovné ruce", pochybuji že by zloděj rozbil okénko aby ukradl rádio na kazety. i když možné je vše.

S tou spotřebou ve městě to chápu ale každá legrace prostě něco stojí. Ve meště mám s ASTROU spotřebu 10l / 100 protože mám 1,6 a musím to točit točit točit jinak to je lenoch a ona si vezme mimo město když jedu jako slon v porcelánu klidně 12,2 ...ASTRA není moc na pohodovou a komfortní jízdu (mám 192cm a nemám kam dát nohy v astře) a v případě potřeby např. předjetí rychlou jízdu ) tohle prostě splňuje jen omega (vectra B se mi nelíbí VeCe je drahá pro mě). Chci si prostě užívat komfort , jet v pohodě dle dopravních předpisů, pouštět si pohodovou muziku a v případě potřeby vyklepat TDI Octávky

Colombbo: už jsem psal uživateli Kopejda tak snad mi bude moci ukázat a poreferovat na živo :)

2012-07-29 17:01:12

Další dotaz u koupi omegy.

Bezpečnost vozu:

Jak jsou na tom MV6 a celkově omegy z bezpečností. Co sem koukal tak výbavově na tom jsou 4x pytel většinou.

Jaké máte VY poznatky a zkušenosti ?

2012-07-29 17:40:30

Jsem tu necelého půl roku a zatím tady nevím o nikom, kdo by svoji Omču rozmlátil, takže (zaplaťpánbu) asi těžko hovořit o vlastních poznatcích či zkušenostech, ale třeba se někdo ozve... Čtyři airbagy ve výbavě jsou max, víc se jich do Omči nedávalo, nicméně Omega je celkově velkej a těžkej kus materiálu, konstruovanej podle nejvyšších tehdy aktuálních požadavků bezpečnosti ("reprezentativní" sedan a dřívější vlajková loď automobilky...), který si navíc vozí pod přední kapotou podélně uloženej železnej ingot s navazující podélně uloženou převodovkou... Takže jisté pasivní předpoklady bezpečnosti má a dojde-li už k dopravní nehodě, je to většinou stejně vis maior a otázka štěstí a okolností. Hlavně zapínat bezpečnostní pásy, ty přední mají i předpínače, jezdit hlavou a myslet na silnici, pokud možno, radši i za ty druhé... Btw kdysi jsem boural se svojí áčkovou Omčou (bez bagů) - v osmdesátce jsem levým předkem vyvrátil půlmetrovou betonovou podezdívku a vyšplhal se s autem na železnej plot, kde jsem zůstal napíchnutej na trubkových sloupkách. Nebyl jsem přivázanej a jediný, co se mi stalo, bylo, že mi spadl popel z cigarety na kalhoty... Tož za mě rozhodně

2012-07-29 19:04:02

Co ja vím tak třeba bavorák rok 1996 v kombajnu s motorem 2.5 td vyšel v testech euro ncap daleko huř jak oma se stejným motorem taky v kombajnu tak že oma je docela pevnej stroj:))

2012-07-29 19:35:55

Tu něco pro odvážné.

http://www.youtube.com/wa...cDIkWIutA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mbYELiwFz6Q

bad64  
2012-07-29 19:41:27

Prostě Omega je vlajková loď

2012-07-29 19:44:19

Mno, laickým očkem se mi to zdá docela dobrý... A děkujeme, Cyrile!

2012-07-29 20:45:13

Zdravim vsechny,k porovnani mam jenom jednu 2.5V6 ale se spotrebou je to nebe a dudy!!Kawu by byl ten motor schopnej vcucnout do valcu jen aby mohl polykat dal!!S 2.5TD jezdim pohodove cca 6-8,a kdyz ji stojim na krku tak si vic jak 10 vetsinou nevezme.Tam to netece jak do kanalu!! (Nic ve zlem!)Nafte a zdar!!

2012-07-29 20:49:00

Nechá nechá, ano, já mám ale těžce horkou krev, vůbec ne na rychlou jízdu, předpisy opravdu dodržuju, ale baví mě si s autem hrát a to mi zvedá spotřebu a teď kdo do 35let věku tady napíše že si nezablbne Kdo si koupí zadokolku se silným motorem aby jezdil "za deset dvě" na volantu a neužil si tu srandu? A pak to tam teče... Já když jsem jel klidnou jízdu, velice velice opatrnou, reálná spotřeba ( NE PC! ) byla okolo 8-9,5l, nějaký to zablbnutí a 16-20l nebyl nejmenčí problém. Schválně si to zkuste, natankujte plnou, vynulovat počítadlo, a jezdit, uvidíte sami Cit v pravé noze mám řekl bych celkem dobrý, nýbrž jsem na zadokolce začínal už s papírama a hlavně zimní srandy jsem si užíval a užívám do teď, dělám to velice často a musím zaklepat že nikdy jsem neměl žádnou kolizi, ani nejmenčí zapadnutí do závěje, prostě nic. Citem v noze to tedy nebude Ale je to jen slovíčkaření Nechci nikoho poučovat, ani na to nemám právo, starších lidí si vážím, i když občas je to s nima težký Benzína jsem měl jen jednoho, a to právě tu 2,5V6 a v tuto chvíli říkám, nikdy víc Výkon tý nehorázný spotřebě neodpovídá. Prostě bych koupil naftu, nechal seřídit rozvody, čipnul jí, a nandaval bych to s poloviční spotřebou všem benzínům Jsem vážně těžkým zastáncem nafty, neberte to zle

2012-07-29 21:04:39

U nafty se jen šíleně bojím čerpadla a turba...U aster ty naftový čerpadla odcházej jak na běžícím páse. Repas čerpadla je 17tisíc nový 34

Netuším jak to je u omeg s odcházením čerpadýlek

2012-07-29 21:07:56

Ještě přidám názor, proč je ta co má nejvíc najeto nejdražší. Možná jako jediná nebude stočená. Na stav tachometru nekoukám, dá se říct, ani orientačně. Není problém narazit u 8let starýho auta o stočení o 600 000km Zase se musím omluvit, ale nemůžete sami sobě nalhávat, že to auto má najeto tak málo. Teď nemyslím nic konkrétního, ale všeobecně při koupi auta. Zase si dovolím zatáhnout sem VW. Stačí se podívat například na passata z roku 2002. V inzerátu má najeto většinou do 200 000km. Pak otevří passata z roku 2009, 2010, a má najeto i přes 200 000km. To samý u Audi A6, Škoda Superb apod. Moje benzínová měla na tacho 87tis. Sám majitel přiznal, že má nejméně 250tis, ale měla spíš okolo 400tis. Na kilometry na tacho nekoukat. Hlavně důsledně projít stav auta a vyzpovídat závady, dle těch se dá usoudit kolik cca to má, protože většinou přicházejí dá se říct v určitých km. Vezměte si třeba tu poslední. Má najeto 138tis. Je 12let stará. Vážně chcete říct, že věříte tomu, že najede jen 11 500km ročně? To by musela jezdit do vedlejší vesnice pro housky a zpět Tím tu omegu nechci hanit, jen Vám chci říct, že km na tacho se nedá věřit Moje 2,5TD měla na tacho 200 000km a skutečnost byla někde okolo 500 000km+. Předchozí 2,5TD měla na tacho 300 000km, jela jak z praku, bylo lehlý turbo, což odpovídá a to bylo vše, a vše bylo původní. Tamta? Čerpadlo po repas, turbo dle stavu taky po repas, nový brzdy a odcházelo spousta věcí, ložiska v kolech atd atd, vstřiky KO... No už to uzavřu, takový romány co píšu, hýml hergot

2012-07-29 21:15:14

Turba moc neodcházejí a na vrakáči stojí dobrý 3tis. Já ho tam taky kupoval, a perfekto. Čerpadla odcházejí, respektive elektronika v nich, ale není to zas tak hrozný a poznáš to většoniu tím, že když bude ohřátý motor, a necháš ho cca 10min vypnutý, bude déle točit než chytne. A s repasí to cenově nevidím tak horký. Nemůžeš jít do BOSCH servisu, ale poptat se třeba tady na klubu, a určitě to někdo dělá levněji. A i kdyby ne, tak si uděláš repas za 15tis a máš klid, u benzína kupuješ rozvody (cca 4tis+, svíčky cca 1000Kč, a rozdíl ve spotřebě...) U nafty sedneš a jedeš, po čipu doslova jedeš, krouťák přes 310Nm jistej, výkon přes 100kw taky. Benzín po těch letech a km, a českym benzínu místo 125 (155)kw bude mít tak 100 (130)kw a krouťák tak jak felda. Vstřiky v mojí benzínový byly totálně KO a jelikož jsem to s naftou nandaval i 3,0V6 tak je to asi u benzína normální


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16