Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5 ......... 16

bad64  
2012-07-27 21:26:35

Kopejda:já měl a mam Vea to je předohrab před tím jinou VeA Volvo,Ladu Samaru,všechno přední náhon.Omegu jsem měl lonskou zimu a nemam problém zadní nebo přední náhon.Jak psal Jirka záleží na pneu a rozvážné hlavě a pak není problém.Míla

2012-07-27 21:44:54

Co já už prohnal aut na Vysočanský radiále v Praze s Omegou, na to je Omega s V6 stavěná. Tyhle motory maj neuvěřitelnou pružnost když tam máte 5ku. 100-160 km/h mám úplně nejradši a jen trochu plynu.

Kopejda  
Michal Kopecký
2012-07-27 21:45:32

Śéfe, já též nemám problém jezdit s předkem, jen jsem chtěl říct, že mi víc vyhovuje zadek. Stačí v zatáčce přidat plyn a už se to hrne, u předku mě nebaví hledat ručku a pomáhat si ke stejnému efektu.....A nemyslete na čuňárny, píšu jen o jízdě autem.....

2012-07-27 22:17:42

Chlapaci diky ze se tema rozviji. cim dal tim sem navozen na omegu...

mozna hloupy dotaz jak poznam ze se jedna o tu faceliftovou verzi?

rok vyroby nad 2000 ? lisi se cim vubec proti te predfejs ???

2012-07-27 22:21:26

"Normální" béčková Omča má přední zakončení kapoty na úrovni horní hrany světel, kdežto FL má kapotu protaženou mezi světla dolů až k nárazníku... atd....

2012-07-27 22:26:45

A vnitřek s palubovkou je zcela jiný

2012-07-28 12:19:41

Ahoj, jako auto na naučení a vyblbnutí je omega super měl jsem jich pár, měl jsem "B" 2,5V6 benzín, ta sice měla sílu, hrabala, ale nechtěla se utrhnout aby se točila a žrala jak tank... Pak jsem měl krátce perfektní a seřízenou "B" 2,5TD, která by 2,5V6 strčila do kapsy pak (tu ještě mám) "C" 2,0DTI, to je auto, ve kterém se absolutně nezdá že to jede (i po čipu) ale ona přece jede. má 85kw, krouták 250Nm, a 2,5TD v sérii se drží jak klíště, ba naopak, lehoučce dojíždí. Je to ale perfektní auto na pohodlí, komfort a perfektně brzdí, skutečně perfektně. Měl jsem i další "B" 2,5TD čiplou na 103kw - ten čip stojí úplně prd a je to perfektní. Spotřeba šla přesně o 1l dolů, omega to nandala i 3,0V6 MV6, klidná jízda okolo 6-7l, hrabala jak ďábel, točila se v každý zatáčce, síly měla dost. Takže za mě zvolit 6vál, a za mě určitě určitě naftu a nechat čipnout (cca 3-4tis). Jen dej při koupi pozor na prasklou hlavu a špatný teplý starty - vstřikovací čerpadlo. Omega tě nenechá jezdit piánko i kdybys chtěl a proto tě benzín sežere zaživa. čiplá nafta žere míň jak půlku a 3,0litru v benzínu to nandá Já se tý svý "C" zbavuju, ač kvůli komfortu a zadohrabu nerad, ale přešel jsem na VW. Lépe se upravují do extrémů (motory). Pro začátek 2,5TDI 170k 400Nm (až odejde série turbo, půjde hybrid a 260k je doma) a 1,9TDI 200k a 423Nm, hybrid turbo, FMIC, vedení, výfuk OFF 76mm... už je hotov, tam zase ještě přijdou trysky a uvidíme jak to dopadne To je fakt hlavní důvod proč jsem nechal omeg a omlouvám se za odbočení od tématu A souhlasím s jedním příspěvkem, že předokolky stojí za prd... už těch 200k za deště při sešlápnutí plného plynu (bez spojky, jen sešlápnutí) se rozhrabe do omezače na 4ku za sucha je to ale takové překvápko pro takovéty namachrované frajírky co se lepí když ve vesnici jedu 50 a po dálnici 130-140, že jim to za ty papíry stojí jezdit rychle Kdyby se omegy tak snadno upravovaly, neodcházím od nich

bad64  
2012-07-28 13:06:33

No já mam Omegu a Vectru A a na blbnutí jak píšeš si beru zásadně vectru s předohrabem hlavně v zimě.

2012-07-28 13:24:46

Za mě jedině zadohrab předek se strašně při blbnutí ser..Omegu bych dneska osobně v benzinu a dát do plynu,2.5td jsou už odranděný snad jedině 2.5dti.Bohužel též nevím co si po oplíku koupím,radši už nechodím po bazarech.

bad64  
2012-07-28 13:30:21

Každý má jiný skušenosti tím že jsem měl hodně aut s předním náhonem tak jim věřím více než zadohrabům i když jeden mam.Něco jiného byla stará škodovka,která byla zadohran ale z motorem vzadu.Nezatracuji Omegu ale i když mam jen 2.0 je ta kastle těžká a když se utrhne tak je těžko ji srovnat to předohrab je jednodušší.

2012-07-28 14:06:41

S předohrabem se nedá skoro nic dělat , hrabeto když nechceš a trhá to ruky! to zadohrab je klidny a komfortní pohon!

2012-07-28 14:08:15

ještě co se tyka nafty a benzinu u omegy! nafta mě brala 8-10 litru a moje všechny MV6 berou taky 8-10, vše stejny styl jízdy!

2012-07-28 14:14:34

No styl jízdy. Když jsem ještě donedávna kvůli vadě čidla kliky jezdil do max 3000 otáček (takže velmi plynulé rozjezdy a klidná jízda) tak jsem měl dle PP spotřebu kolem 12l/100km. Nyní jezdím jak ďábel klidně to vyhoním na 150km/h a spotřeba mi po vynulování ukazuje průměrně 10,5l/100km a to jezdím stejnou trasu. Jo a je to mv6 tedy třílitr v kombajnu s automatem a ignorantem za volantem

2012-07-28 14:38:45

tak kždyž je špatny čidlo je jasny že bude spotřeba nerealná, to ja taky jezdim rychlej i nějakej ten driftik a do deseti litru se vlezu! a jinak jezdim na Ethanol! čisty

2012-07-28 15:43:18

To mě zajímá. Máš tam nějakou přestavbu nebo jezdíš jen tak jak to výrobce udělal?

2012-07-28 18:19:13

neni žadna přestavba ,jen tankuju! a jezdim ,občas tam hodim klasicky natural třeba po 2 tis km aby se pro jistotu nic nestalo a pak zase ethanol

bad64  
2012-07-28 19:43:52

Ve svoji VeA z kterou jezdí žena každodenně už také dávám 1:1 natural a Ethanol a jezdí to uplně stejně jako na natural ale o něco levněji.

2012-07-29 09:03:53

No a když jsme u toho, jeden místní člen mi poslal odkaz, tak ho sem hodím : http://www.novinky.cz/aut...opraseni-jmena-omega.html Kopřiva je všímavý

2012-07-29 09:14:36

Tenhle článek se už před několika dny probíral tady na chatu, kdybyste si bývali všimli...

2012-07-29 09:43:16

jj o te NOVE omě sem si četl! nevypadá špatně!! jen by se už měla prodávat, aby klesla cena než nám všem odejdou omegy do věčných lovišt!


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 16