Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 16

2012-08-08 10:04:44

jen 88KW(120HP) a 6ku mám, akorád do kopce na D1 54-49 a 45-41km se mu moc nechce. První motor vydrřel 436000km a na druhým mám od března 92000km.

Absint: Nebílí se mi ty tlačítka( už to mají za sebou) kromě Colommbovi, ten má voňavku. Ale přijde mi to jako nemoc "C". alespoň u většiny.

2012-08-08 10:29:58

Tak to jo Známý má dopravu, a má mastera velkou plachtu, nevím kolik kw, ale to auto koupil když mělo asi 450tis, vše na motoru tam má být původní a frčí to pořád. Chytne skoro dřív než vezmeš za klíček, prostě okamžitě No u téčka dáš 6ku a jedeš pořád, kopec nekopec. Jezdím dle předpisů, ale mám hodně rychlé rozjezdy, a po Praze okolo 8-9l. Když jedu pohodička pořád, tak okolo 7. Když to honím fest, okolo 10, ale to je pedál na podlaze furt (real spotřeba, ne PC, to u každýho auta kecá) U 2,5V6 jsem taky jezdil dle PC za 10l ostře, ale od plný do plný to bylo asi okolo18+ jak kdy, podle toho kolik % z nádrže jsem jezdil ostře

2012-08-08 10:39:35

Míro, moc tě prosím, zkusme to tu trošku redukovat opravdu jen na ty Omegy... Děkuju! A jinak dík za poklonu, Luboši - však jsem za tu Omču v dubnu 2009 dal na dnešní poměry nehorázných 125tis., ale tak nějak jsem ji chtěl a zatím se to jeví jako dobrá koupě... Co se týče Omeg(y), moc na mě, chlapi, neberte ohled, bo jsem zarytej benálista a manuálista, nicméně bych se docela přikláněl k Absinthovi - pokud MV6, tož jedině v manuálu a pokud AT, tož buď tu novou 3.2 nebo přinejhorším 2.6

2012-08-08 10:45:31

Colommbo: dekuji , dodavky mi ve vyberu omegy moc nepomuzou

ceny padaji vzdyt nova omega stala 1.200.000 ...

kdyz AT tak proc 3.2 nebo 2.6.?

za me kvuli egr a volnobeznymu ventilu + moznosti pripojim packu a mam tempomat ktery chci pro komfort uzivat.

2012-08-08 10:57:01

Dobře, už opravdu mlčím Taky s tebou souhlasím, že bude lepší manuál. I kvůli té zábavě a spolehlivosti

Omegu 2,6V6 a zároveň i 3,2V6 měl známý z vedlejší vesnice, a měl je dlouho, myslím že od funglovky (asi do předminulého roku), jednu snad nechal někomu v rodině a jezdí tam doteď. Určitě tomu ale dával potřebnou péči v první třídě. Takže spolehlivé motory to jinak asi jsou Kupodivu třeba blok u DTI po 350tis tacho (cca 500tis+ skutečnost) byl ve válcích jako nový. Ještě byly vidět od výroby stopy od fréz na výbrus. Motor v opravě nebyl, opravdu to bylo z výroby, a známý mechanik mi říkal, že je to normální, že jsou nafty už hodně dobré

Jen mám otázku na Absintha, proč koukáš jen na české inzerce? Co dojet pro nějako opravdovou voňavku po bohatém důchodci z němec? Přihlášení na ČR papíry je běžná věc a tuším, že vyjde asi na 8tis. Jestli to někdo ví líp, ať mě opraví. České auta jsou dojebané a trh je omezený - kor na omegy, je jich pár.

2012-08-08 11:00:01

TO Absint: jestlin ses ve 3,2 ještě nesvezl, tak to udělej co nejdřív. Ten motor nemá chybu, ale chce lto sekvenci. Zvuk, výkon.. Sem pro 3,2 ikdyž sem v MV6 jel jen jednou(Amadjr- nezlob se), po dnešku kašlu na ropu a budu hledat 3,2

2012-08-08 11:41:49

To se projet chci musím odchytit toho chlapíka v práci..

Kawa: mám známého co se tím žibí a dováží auto z němec a má tam kontakty. Už jsem ho zaukoloval

koukal jsem na mobile.de a autoscout ale nějak se mi to moc nechce dovážet....uvídím co ten známý

2012-08-08 11:55:58

Malinkej přípodotek k těm novým V6 motorům a jejich elektronice - u plynovýho pedálu je potenciometr, kterej dle názoru a zkušeností mekániků drží věčně a co se týče elektronické škrtící klapky, je fakt, že komplet nová (Bosch) stojí řachu - skoro 17k, ale na vrakovišti se dá plně funkční sehnat třeba za 3k...

2012-08-08 12:09:27

Nechce dovážet, to je to nejmenčí Buď někomu řekneš ať tě tam hodí, nebo sendeš na vlak a uděláš si dobrodrůžo Tam si auto projedeš, bude se ti líbit, oni ti dají dovozovou Spz, vypíší dovozové papíry, ty sedneš a tím autem už jedeš domů, pak má měsíc na to to na magistrátu přihlásit na ČR Spz, a hotovo Ten kamarád takhle kupoval tu 2,5V6 Vectru, a vezl jsem ho tam Omegou Je to jako když to kupuješ v ČR, akorád jedeš dál, a to přihglášení je trochu dražší, jak jsem psal, toť vše

a třeba: .ebay.de/sch/Automobile-/9801/i.html?Erstzulassung=2000&Fahrzeugart=Limousine&Modell=Omega&Marke=Opel&_dmpt=Automobile&_sop=15

2012-08-08 12:14:30

jsem myslel ze to bude slozitejsi avsak oni to vypisou v nemcine ?

to urednik v cz pochopi?

2012-08-08 12:25:06

Je to fakt jednoduchy jak to vypíšou nevím, ale je to běžná věc, takže to úředníci chápou Dá se říct, že do hodiny, max dvou s tím autem s dovozovýma SPZ vyrážíš zpět domů

Mimochodem další servery:

.12gebrauchtwagen.de/.gebrauchtwagen.de/

+ tady ještě něco ze Slovenska, jsou tam i české inzeráty:

www.automenu.sk

můžes si na google.cz napsat slovo gebrauchtwagen a projít si další servery, a kouknout se i do rakouska, to znamená s webadresou .at

2012-08-12 07:56:28

Co se týče tyhle omegy

.sauto.cz/osobni/detail/opel/omega/11022773?goFrom=list

dotazoval jsem na pár věcí

"Dobrý den.Vozidlo bylo zakoupeno jako nové v ČR,druhý majitel.STK platí do 7/2014.Vůz nebyl bourán, ani nebyl stříkán, vše původní.Vše plně funkční, včetně klimatizace.Dle výpisu z Cebie jsou najeté kilometry skutečné.V roce 2010 při stavu 215 000km měněny kompletní rozvody.Servisní knížku má majitel u sebe, takže kdy byl poslední záznam nevím."

"Dobrý den.Je třeba vyměnit mot.olej.Možná by bylo dobré do budoucna vyměnit převod. olej,Kotouče a destičky na předku byly měněny,v zadu jsou dobré,takže na vozidle není, mimo výměny oleje nic nutné k opravě.Chybí omezovač dveří u řidiče"

"Dobrý den.Pro jistotu jsem si vůz po delší době nastartoval . Zjistil jsem hlučné ložisko vodící kladky od řemenu alternátoru /výměna není složitá,jeden šroub a je k tomu přístup/Při převzetí vozu do bazaru hlučné nabylo.Jestli to nemáte k nám daleko bylo by dobré přijet a posoudit stav na místě.Po dohodě z majitelem nelze vyloučit případnou slevu na výměnu kladky"

"Dobrý den.Ohledně převodovky je vše funkční.Samostmívací zrcátka a zadní roletu auto nemá.Prohlídka na zvedáku je možná.Napínací kladka stojí cca:3 000Kč"

Což ve mě vyvolává dotazy:

Kolik stojí ten omezovač dveří u řidiče a jak je složitá montáž?

Kolik stojí přesněji ono ložisko kladky on řemenu alternátoru?

Jak je to s dodatečnou montáží roletky? tu zadní bych celkem rád chtěl (například když mi v noci někdo svítí zezadu světly do auta)

Na další stránku docela mě překvapilo že ten autobazar přiznal hučíčí kladku ...to mi přijde celkem fair

2012-08-12 09:28:33

napinak huci snad na temer kazde MV6 :D napinak je okolo tech 3000kč, ovsem nevidim jediny duvod proc bych si nemohl jen prelisovat lozisko za 200kč (pravda, je to plastove a dela se to spatne, ale jde to!)

omezovac dveri ridice vazne nwm co to je.

jinak pokud ti ji nabydne za 40 a nebude tam nic jineho, nepremyslej a ber..

2012-08-12 09:32:03

jestli ten omezovač nebude ten aretační cosi co dveře jakoby zasekne .

Poručík Colommbo nebo někdo jiný znalýasi bude vědět

Dneska v 11 mám schůzku s pánem co má u nás v práci 3,2i nakonec jsem mu nechal lísteček za stěračem a jeho žena mu to přivezla domů a on zavolal

Tak uvidím co mi řekne a zdali povozí. pro jistotu mu nachystám flanděro ferneta

Co Váš názor na ten inzerát a výše vypsané věci ? prohlídka an zvedáku bude s mechanikem eventuelně kdo je na trase HK - Chomutov a jel by se mrknout taky rádi přibereme

2012-08-12 11:54:34

Omezovač dveří bude jen nějakej pérkovej pochystátor mající za úkol zachytit a udržet otevřený dveře ve jejich třech polohách, oprava-výměna by měla být jednoduchá, ale musí se k tomu sundat i tapecírunk dveří... Řemenici napínací kladky drážkovaného řemene jsem měnil loni v zimě, nová v Praze u Opelu cca 800,- a samotná práce na pět (no, tak dobře, deset) minut... btw a toho černýho šviháka ale radši až po projížďce - aby ta jízda nebyla až příliš spanilá...

2012-08-12 12:26:44

K omezovači se už vyjadřovat nebudu už jsem to tu psal stačí si to jen přečíst. Nový asi bude problém koupit ono je lepší koupit starší bude to mnohem levnější a nemá se v něm co zas tak potentovat.

2012-08-12 20:26:34

Tak dojmy.

3,2i AT 2001 r.v.

Pán mi říkal že ho koupil v dezolátním stavu z AAA a během dvou let do něj nacpal 60tisíc.

že má omča 6x lamba a dvě mu odešli (4000kč / ks)

najeto 289 tkm

má nějakou zakázkovou výbavu takže má roletku, TC, výhřev, všeckio v elektrice prostě naflákaný výbavou

spotřeba město: on 12,5 žena 14

mimo 9,5

má to předělané na lpg

počítám že spotřeba benzínu oproti LPG bude nižší ne ?

dál tam má rovnou navigaci radio s CD (ne kazetak)

BOSE audio

Nechal mě svést jako spolujezdce na řízení jsem ho nějak neotravoval protože spěchal

Sledováním otáčkoměru omega normálně řadila u 2 otáček přeřadila a bylo to na tisíc.

Režim zima a sport nezkoušen.

Avšak kickdown byl fantastickej. sešlápnutej plyn otáčkoměr vyrostl o 2 otáček a frrrrrrrrrrr za vteřinu předjeto prostě nádhera.

Nebylo to úplný zamáčknutí do sedačky ale ten tah tam byl cejtit

místa pro nohy úplný bájo

co se mi líbilo tak je fakt že když se u AT zařadí "D" tak to jede takže parkování nebo pomalý výjezdy jsou v pohodě díky "D" systému (občas mi to u manuálu se spojkou moc nejde :( díky přethranejm vazům a svalům co jsem měl noha občas pekelně bolí a už není citlivá jako před zraněním)

elektrický odskok mrvoláku je taky fajnová věc, prostoru tam je habaděj i když pán měl danou 80l LPG flašku.

říkal že však provoz omegy je drahej a že na to člověk musí mít peníze - což je myslím logické

Dle stylu však soudím že pán má težkou nohu

Zadní roletku měl bohužel nějakou pochroumanou neb vyjela jen jedna strana.

No, snad ho ukecám aby mě v tom nechal i svést...to je to co potřebuju vyzkoušet ji Automatku.

ale i on říkal.. že by AT už nikdy neměnil

2012-08-12 20:41:54

Napíšu to upřímně a jak si to myslím. Pokud někdo koupí v AAA Omču v dezolátním stavu a během dvou let do ní nasype 60 litrů, je to buď blázen, nešika anebo smolař (jako třeba tady náš Zdenda...) Lambdy má ten motor "jen" čtyři. Spotřeba benzínu ve srovnání s LPG nižší bude. Kvalitní a spolehlivé LPG do tohoto typu motoru je otázka tak cca 30-35tis.Kč. Na parkování či popojíždění v městský koloně je AT ideální a žes měl pochroumanou nohu, jsem nevěděl... Elektrický otvírání kufru je dobrý, jen se předtím musí dycky vytáhnout klíček ze zapalování a tedy vypnout motor. Ale dá se to předělat. A jinak dobrý!

2012-08-12 20:59:11

Pán říkal že penízky neřeší...(40t. měsíčně )

(nemám přijmy jako on, jsou menší , mnohem menší nicméně nehodlám rvát asfalt :) )

LPG dával za 35

Automat s původním olejel na tachometrovejch 289 tkm (kdo ví kde je skutečnost)

spotřeba lpg bude ale o to kolik...?

Parkovací senzory má omáčka ve standardu nebo to je příplatková výbava navíc?

Neví někdo zdali zadní roletka lze domontovat ?

Jináč úroveň výbavy sport liší se to něčím oproti standardu? nečím zásadnějším?

Jó noha bohužel...

2012-08-12 21:02:04

na pochroumanou nohu bych asi uprednostnil automat i kdyz je pomalejsi a ziznivejsi...

apropo jestli ti mesicne nezbyde aspon 5 papiru na omegu, tak o ni ani neuvazuj


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 16