Fórum - Téma


Koupě omegy C


Fórum Omega B Koupě omegy C

Informace o modelu: Opel Omega B


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 16

2012-08-07 16:50:39

Ja nevim kde je omezovac, to je muj odhad, jeste jsem ho nepotkal ... jaksi, nemel sem potrebu

Ono jak tu nescetnekrat padlo, je to vetsi auto, nekdy kdyz clovek nevnima a zadupne plyn dal nez je treba, to pak uz jenom kouka, kolik ze to jede ...

Nicmene, AT ma svoje vyhody a naucit se s tim je nekdy vetsi veda nez se naucit ovladat soustavu spojka-radicka-plyn. Ano, je to 'vrazit D a jedu', ale nekdy je s tim pekna ... sranda. Treba za lehkeho letniho deste jet na 'dvojku' nema chybu ...

2012-08-07 18:40:18

Amadjr: Na tabulky se vykašli Já osobně bych teda automat taky nikdy nechtěl, ale kolikrát AT řadí rychlejc než většina řidičů Ani já o sobě nemůžu říct že řadím perfektně rychle, i když tam kvalty padají, že to trvá tak 1/4 sec. Jestli někdo umí řadit, je to kamarád co jezdí sprinty s "trochu" upravenou feldou, to je fofr, taky ale i tzv. nezničitelný sinchrony odrovná i za 2měsíce Převodovky celé taky mění jak na běžícím pásu Takže tabulky nechej tabulkama, realita je u každého jiná. Měl jsem tu čest ject ve Volvu XC90 2,4D5 136kw AT rok 2007. Musím uznat, že u tohodle auta už ten automat je krásnej, řadí nádherně nízko, při sešlápnutí ihned podřadí, bylo to hezké svezení. Taky ale asi má víc kvaltů, počítám že klasicky 7? Takže u takového auta bych možná váhal, ale u omčy nee

a jestli si jel někde bokem do zatáčky ve 100km+, tak to seš mistr driftu, nebo to bylo na letišti

dále jestli se ti nechce omča utrhnout se samosvorem když ji vezmeš třeba na dvojku přes spojku - ne klouzek ale zmáčknout, dát plnej a okamžitě pustit už v rejdu, tak se musí utrhnout, a nébo už halt nemá ten správný výkon na dvojku u nafty bez samosvoru na 225/45R17 Michelin to šlo samo, na trojku jsem to radši nikdy nezkoušel, na to jsem neměl odvahu, protože jak se tohle utrhne moc, chce to hodně prostoru

Ano, omezovač je také myslím na 6500ot

Colombo, to jsem rád, že tě to neštve a ano, je to nekonečná debata ale život by byl nudný kdyby každý chtěl to samé Máš pravdu v tom, že omega není žihadlo, někdo z toho může být zklamaný, protože si každý řekne 211k, ale je to limuzína, né sporťák, takže kdejaký 130k malý svižný 4vál auto tomu taky dokáže nandat

Luigi, to taky nesrovnávám, neboj. Gumy kupodivu nemizej, ona s tím jezdí hlavně mladá a ta má lehčí nohu Ale i tak, na to že jsou to Goodride, tak celkem nemizej a co je nejzajímavější, na suchu když je dobrej asfalt to nezačne hrabat ani na dvojku, ty gumy to přenesou, a jsou to 205 na R16. Kamarád má Octu TDI 100kw, přes 300Nm /chip/ na tom 235 na R17 a hrabe mu to, mě to zabere a jede

Mimochodem, právě teď u mě byl kámoš s vectrou 2,5V6 AT. Spotřeba, když se hodně snaží ject piánko, tak 8-9l. Normál pohodičková jízda 9-10. Ale co je důležitý AT - původní odešel, začal cukat když jel udržovačku mezi 70-90. Koupil jinou převodovku a už 2 měsíce s různýma mechanikama laboruje s tím, že když se ohřeje na provozní teplotu, převodovka přestane řadit a nic nereaguje. Zastaví, vypne motor, počká nějakou chvíli - něco vystydne, nastartuje a zas může kus ject a řadí to. Nikdo, prostě nikdo neví čím to je. Už pomalu přemýšlí, že koupí spojku, manuál převodovku, váleček a frkne to tam, asi to vyjde levnějc a bude to jistota To jsou věci mezi nebem a zemí

2012-08-07 19:24:41

amadjr mě poslal do tabulek, tož jsem se díval schválně na tu svoji motorizaci a ve zrychlení je rozdíl 1s ve prospěch manuálu (9,5 MT a 10,5 AT), no, budiž... Ale o to tady přece vůbec nejde... A překrásně to rozepsal Beawer, úplně jako kdyby mě někdy sledoval... I když já jsem spíš už jen ten kochálista, když si pluju 90-100 krajinou a dožene mě fábie, tož jí klidně uhnu a nestydím se za to, čas mě netlačí a v 99% nikam nespěchám...

2012-08-07 20:15:27

Já teda s autem rozhodně nechci jezdit driftem a ve 170 řezat zatáčky bokem

Chci si brumlat krajinou , jet tak jak se má (ale když chci předjet tak předjet hned a né čekat půl roku jako u astry - proto vlastně chci silný motor) a užívat si komfortu omegy, je to prostě koráb, je to limuzína, chci prostor , komfort a bezpečí Chci jet a klidně ať mě předjíždí HTP a felicie 1,3mpi zavrtat se do sedaček a pohodově si užívat...když by třeba byl nějaký problém tak na to šlápnout vytočit motor v klidu předjet a pak pokračovat tempomatových 100km/h bez strachu o spotřebu a hlavně pokuty strážníků...občas jezdím i delší trasy HK - Frýdek či ostrava. V plánu mám snad tento rok návštěvu Německa a příští rok někam na dovolenku v móři ..no a jak jinak než autem

v nějaký omeze AT se chci projet u nás v práci má nějaký chlapík 3,2i v AT tak až ho potkám snad bude sdílný ke komunikaci eventuelně předvádečce

2012-08-07 20:27:29

"v nějaký omeze AT se chci projet u nás v práci má nějaký chlapík 3,2i v AT tak až ho potkám snad bude sdílný ke komunikaci eventuelně předvádečce" - a to by bylo dobrý, bo by ti jednak poreferoval a případně tě svezl, jak se s tím má jezdit a dokonce by možná nechal i tebe, no, uvidíš... Jen pozor - bude asi horovat pro AT a možná tě i přesvědčovat - nech si prostor a zachovej chladnou hlavu...

2012-08-07 20:29:43

Tak tak budu se ho snažit odchytit

kdyby se mi zalíbil AT zkusil bych jet na .sauto.cz/osobni/detail/opel/omega/11022773?goFrom=list

(jen ty kola...jestli bude má tak si někde seženu originály )

Kdyby ne tak budu hledat hledat hledat :)

2012-08-07 21:35:48

3,2 at = 1720kg

2012-08-07 21:38:58

Dík za další konstruktivní doplnění, henry! Do Vectry nebo Signa se tyhle motory montovaly jak s AT tak i s MT, jenže do Omči toliko s AT, bohužel, škoda... I když připouštím, že zadohrab s tímhle motorem a AT se tváří už docela nóbl a to je taky, předpokládám, jediný důvod...

2012-08-07 21:44:44

ubrat at si preradi na vyssi kvalt? asi to moc dobre nechapu

automat radi plynem tzn. seslapnu a podradi si jedu lehce preradi si nahoru?

nejak by me zajimal "mozek" automatu

2012-08-08 09:19:50

Inu další inzerát

auto.bazos.cz/inzerat/17577434/Opel-Omega-30-i-MV6.php

požádal jsem o info

Opel Omega 3.0i V6, r.v. 2000, koupeno v ČR, stříbrná metal, 265 000 km, dřevo, Bose, kožené sedačky (výhřev + el. nastavení s pamětí), komplet černý interier, el. šíbr, centrál na DO funkční, ale ovladač je vadný, Xenony, 4 el. okna, digi dvouzónová klima, el. zrcátka, Alu , automat.převodovka, lehce poškozené víko motoru a před. nárazník - viz.foto, airbagy ok, tempomat - prostě max. výbava.

Dveře od řidiče mají nefunkční aretaci. Auto prodávám z důvodu pořízení jiného.

co znamená nefungující aretace? nejdou otevřít dveře?

2012-08-08 09:25:24

Ale prd nefunguje omezovač dveří. To co ti je zastaví při otevřené poloze. Taky jsem to měl a vyměnil jsem ten bazmek a hotovo. Drží na dvouch šroubcích ve dveřích plus čep či šroub na sloupku. Jo a je třeba sundat tapec ze dveří

Co za to vůbec chce? V inzerátu 1kč to myluju

2012-08-08 09:25:37

asi byla trochu tukla, ted otazka jestli jen tukla a nebo rozmrdany cely predek. znova opakuji, chce to nekoho ssebou.. osobne bych za to nedal vic jak 40, jinak strop cerny neni :D

2012-08-08 09:28:37

Zrovna dnes sem se honil s 3,2V6. Sem s Masterem musel dupat, abych ho stíhal.. Jinak to byl Pražák 2AF****. Jinak mě Master jezdí na omezovač 178km/h-3750RPM.

2012-08-08 09:28:38

cenu říkal 35 ... nicméně zas je to AT a když bych bral AT tak asi i novější motor 3,2 bez EGR a volnoběh ventilu. Počítám s tím že by se na to musel někdo mrknout.

Jen to sem dávám abych získal vaše ohlasy a názory

2012-08-08 09:30:29

mno to rádio je pomalu na výměnu...

2012-08-08 09:30:56

:D novejsi motor je novejsi v tom ze ma vetsi vrtani. EGR je kravina a volnobeznej je taky kravina. hele ber to takhle, zase se ti muze posrat servo plynoveho pedalu, a co pak? :D na lanku se ti nema co posrat takze tyhle debaty stranou, tyhle motory jsou drzaky. hele a rozdil ve vykonu je 5KW, ma to smysl?

2012-08-08 09:33:33

No ten ťukanec z parkování co je vidět na fotce není nic vážného. Jestli někdy dřív byla rozbořená, to takhle nepoznáš, a mohla být jakákoliv, i ta nejvyvoněnější Jj s sebou někoho ať jde o jakoukoliv omegu. Jinak vypadá hezky, tahle máčklinka by mě vůbec nerozhodila, to se jen veze a kdykoliv se to dá opravit. Možná že ale stejně nějaká ta promáčklinka na nárazníku přibyde ne, Absinthe? Přec jen to má delší čumák než astra, i než B omega Neber to ve zlym, dělám si srandu

2012-08-08 09:43:25

Jo to je možný že přibude astra je velká jak fabie kombi..takže malá..

prodejce jsem se ptal dále na klimu a jiné úpravy na ten dálkáč

Ano klima funguje bez problémů a DO je špatný, immob. je ok. Úpravy žádné a opravy myslíte jaké, pokud nějaké větší, tak o ničem nevím pouze před. rokem výměna nějakého elektromagnetu a jinak běžný pravidelný servis byl dělán, jelikož mám v objektu firmy autoservis. Je to velmi spolehlivé auto a pohodlné auto, kdybych nepotřeboval kombíka ani bych ho neprodával.

Luigi65, 2012-08-08 09:28:37 napsal:

Zrovna dnes sem se honil s 3,2V6. Sem s Masterem musel dupat, abych ho stíhal.. .. Jinak to byl Pražák 2AF****. Jinak mě Master jezdí na omezovač 178km/h-3750RPM.

2012-08-08 09:43:27

Vidíš to a přece si mu is dodávkou trochu stíhal Kolik máš v Majsterovi kw? 6ti kvalt? Téčko mi točí při 195km/h na tacho 3600ot na 6ku Je to ale už líný... 128kw, 400Nm, 2,5TDI R5. Potěšilo mě, že Mazdy 626 cca 2000rok v benzínu jsem se do 190 na dálnici držel, on to pak naštestí vzdal, já měl do omezovače rychlosti už jen těch 5km/h S výměnou turba za větší a tedy úpravou jednotky ho nechám odstranit, a mělo by to ject 240+, koníků by mělo být cca 260, a krouťák mezi 500-550Nm, tyhle motory brzdí jen turbo a cooler A krouťák nad 550 taky není takový problém, ale na to není stavěná převodovka

Jejda, zase odcházím od tématu omegy

2012-08-08 09:49:18

Nevím proč rádio je v té omě na výměnu? Já bych řekl, že nevypadá špatně, celkově ta oma, kazí jen ten nárazník a haubna. Kdyby šel na 30tis, možná to stojí za to. Nekoukej jen na vzhled, vem někoho a jeď se na ní podívat, může být fakt dobře servisovaná, motor perfektní, může prostě být v hodně lepším technickém stavu než jakákoliv jiná voňavka. Samozřejmě nemusí, ale může


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 16