Fórum - Téma


Koupě Insignie


Fórum Insignia Koupě Insignie

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2  3  4

2014-07-16 18:46:50

Otázka kam to odvezl do servisu a že by mě ten stav překvapil to ani ne u předface insignie ale zrovna chtit hned měnit jednotku to mi přijde jako snaha ulehčit si práci protože oživit auto z tohodle stavu neni na počkání a je to laborování ale takhle po pismenkach těžko říct kde je skutečně chyba

2014-07-16 21:27:40

paczqo: Mě hlavně překvapuje, že v případě obyčejného vybití akumulátoru se auto dokáže takhle zablokovat, mno, moderní vůz... Mám na Insu svůj (asi deformovaný) názor, nechtěl bych ji skutečně ani zadarmo...

Venca49  
Václav
2014-07-16 21:42:01

colommbo: Jiříku,ani zadarmóóó?

2014-07-16 21:45:30

To mě teda nepřekvapuje a tuhle předfaceliftovou bych taky nechtěl tam je těch problému bohužel hodně, jsem rád že po faceliftu to auto dospělo a v hodně věcech zlepšilo bohuže pokažená reputace předface verzí tomu autu uškodilo co do zajmu lidí i ceny ojetých mluví za své.

Dalšim problémem je z nějakeho záhadného duvodu snaha OPELu odlišti se od sveho koncernu a tak systemy které v chevroletech, cadillacu apod fungují bezvadně tak u OPELu prostě dělaj problém protože se to snažili odlišit ale horkou jehlou a takhle to dopadá

uvidíme dál snad se to zlepší a OPEL se poučí sice u Merivy udělali pokrok obrovskej a auto proti Ačkove udělalo velkej skok a po faceliftu dospělo hoodně, Insignie taky po faceliftu dospěla a začina byt regulernim konkurentem ve své třídě ale tim to teprve začíná a nesmí usnout na vavřínech.

A naprosto chápu že předfaceliftovou "bramboru" ani zadarmo ač bych měl jako člověk od OPELa mluvit jinak ale realita je jaká je sice to auto nam na servise dělá slušné kšefty ale co s tim když ti lidi pak pro dalšiho opela nepřijdou a pujdou k jiné značce až ji prodaj.

2014-07-16 21:46:26

venca49: Jo, Václave, opravdu ani zadarmo, osobně mě tohle auto vůbec ničím (snad s výjimkou šestihrnků od Holdenu) neoslovilo, ale jak už jsem psal, v tomto ohledu jsem (z)deformován a chápu, že někdo jiný z ní může být nadšený...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-17 07:20:40

Mno, pán v dotazu nenapsal, jestli baterii nabíjel mimo vůz nebo ve voze a jakou nabíječkou......Osobně tyto věci řeším paraelní baterií, která mi podrží stav vozu (po výměně baterie nemusím ani odblokovávat rádio a nastavovat dojezdy oken atd....)

Že by se brambora takhle zbláznila podpětím a přehodil se jazyk vozu atd..?? Spíš si myslím, že nám tazatel řekl jen kusé info a nedodal podstatný zbytek....Mám ověřeno, že Astra H týden bez baterie - po připojení se nastavoval jen čas a datum, VeCe po odpojení baterie na cca 3h, totéž co Astra. Insignii nemám vyzkoušenou, ale jestli to má takové důsledky standatně, tak to tedy

vlastta  
vlastimil
2014-07-17 09:40:09

sobone si myslim ze ma "kopejda" pravdu.neni prece mozny aby se jen po odpojeni baterky "restartovalo cely auto".jakakoliv zmena preci vyzaduje diagnstiku a spoustu ukonu.navic r.j. by mela ukladat potrebne informace coz by nemel byt duvod "nastaveni vychziho rezimu".insignia je uz auto plny elektroniky a kazdej neodbornej zasah muze zpusobit velke problemy.spis bych videl problem nekde tady

2014-07-17 09:49:44

Tak ono i záleží jak to nabijel, jakou tam má baterku jestli má AGM a pustil tam třeba nabiječku bez režimu pro AGM mohl natropit problémy, občas přestartovat taky otazka jak dlouho to měl nahozene protože hned to auto nezačne dobijet a dostat auto to režimu mrtvoly nebo zpět do transportniho modu kterej se chová pdoobně to už máme taky vyzkoušené a šlo to jen odpojením baterie. Je tam hodně ALE a hlavně podle mě ten servis skutečně chtěl ulehčit praci misto řešení problému.

2014-07-17 15:59:41

paczqo: Ano, Marku, s nabíjením (čím a jak) akumulátoru můžeš mít taky pravdu, na tom u nových aut záleží dost...

2015-12-29 21:55:43

Ahoj, nechci zakládat nové téma.

Též si chci koupit Insignii.

Víc než výbava a výkon mě ale zajímá motor.

Dvoulitr v naftě 118 kW. Je to Fiat?

Přivítám jakékoli zkušenosti.

Já se o to samozřejmě budu zajímat víc, ale každá rada dobrá.

Navíc uvažuji o automatu. Pokud máte někdo vlastní zkušenost, či nějakou recenzi, budu vděčný za vše.

S úctou - Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-30 09:55:12

mrki: Bohužel to fiat už není...... Převzatý Fiat byl 1.9 CDTi....... V podstatě je ten samý motor s úpravami, jen je vyroben ve vlastní režii Opelu....

Pročti si celou část fóra "Insignia", dovíš se dost zajímavé věci, třeba jako že brambory do fejsliftu (2013-14) stojí za starou belu.... Plaší se jim elektronika a zadírají motory.....

A co Ti doporučím, stav se v Oplu a posaď se do ní, budeš překvapen "nedostatkem místa" oprati VeCe......

2015-12-30 18:34:17

kopejda: Já teda napsal 118 kW, ale on se dělá ještě 96 kW.

Opravdu už nenarazím u Opelu na Fiata?

Trošku pátrám, ale zatím jsem se nedopátral.

Auto je to moc hezký, jen se nesmí otevřít u kombíku páté dveře.(ale budu já jezdit s otevřenejma dveřma?)

Na druhou stranu... moje VeCe má nalítáno 300 000 na tachometru... Podle Cebie o čtyřicet víc.

A navíc nemusí být pravda ani to.

Tak do čeho jít?

Že je to uvnitř menší už jsem slyšel.

Dokonce i kufr je menší.

Auto dělá motor a ten bych chtěl na naftu.

S Fiatem nebyl sebemenší problém.

Ale já tu brečim a nakonec si to stejně koupim.

Cesta zpátky není.... bohužel

2015-12-30 20:19:58

mrki: Brečíš a brečet budeš dál. S jediným rozdílem - budeš mít naftovou Insignii...

2015-12-31 12:03:32

Insignia je krásne auto. Každý deň, ak teda na ňom jazdím denne, sa pripomenie niečim čo nefunguje. Moc sa tomu teším. Mám istotu, že ju nikto neukradne. Najprv som nadával a teraz to považujem za súčasť. Už sa teším na leto keď druhý pôjdu na dovolenku, ako si pod ňu lahnem a pekne si to užijeme. Teraz viem, že Insigniu som si nekúpil na jazdenie. Je to láska na celý život. Hlavne musíte myslieť pozitívne, Insignia sa nikdy nekazí. Je to len očný klam, ak ti niečo bliká, alebo presvecuje. Ber to tak, že aj svetluška v noci svieti a tiež nieje pokazená......

2015-12-31 12:14:44

jean: Hezky napsane Ono to s tema insigniema zas tak horke nebude...to by v tom nejezdili polaci, nemci, rakusaci...tam je to naprosto bezne auto a kdyby to byl nejaky shit, tak by jich tam po silnicich nebylo tolik videt. Kazdopadne ja bych asi volil jinou cestu, benzinovou a kdyz budu chtit jezdit za levno, tak lpg. Benzin je jednodussi, i svezeni je lepsi, odpada dpfko a podobny ty sra*cky, nevadi tomu tolik kratsi vzdalenosti a ted u vectry vim, ze i ta prestavba neco malo vydrzi. Mam skoro 100tis na plyn a zatim se menil jen reduktor a jeden vstrik, za cca 2000,- dohromady. Navratnost 1,- / km no...v pohode.

Loupak  
Pavel
2015-12-31 17:13:17

jean: AMEN

2015-12-31 17:32:09

No..... tak děkuju.

A co si z toho mam vybrat?

Je to malý, hapruje elektronika, zadíraj se motory a kdovíco dalšího ještě hrozí.

Tak si asi koupim stodvacítku.

Mrki

Venca49  
Václav
2015-12-31 18:15:24

mrki: Pane kolego,u nás nad naším bytem,bydlel Tvůj jmenovec a tan měl Varburga 353.Byl moc spokojený

Všechno nejlepší v novém roce a správné rozhodnutí

2015-12-31 18:52:38

No vida... ! Ten mě nenapadl. Ale Trabanta jsem měl.

A byl jsem taky moc spokojenej.

(to mi bylo 16)

Jinak... přeju samozřejmě to samý.

Venca49  
Václav
2015-12-31 18:56:35

mrki: Když já měl 16 let,tak jsem popojížděl s Populárem - Liduškou.


Odpovědět

1  2  3  4