Fórum - Téma


Koupě benzinové Insignie


Fórum Insignia Koupě benzinové Insignie

Informace o modelu: Opel Insignia



2016-02-04 15:06:16

Zdravim vespolek, mám v plánu vyměnit moji babičku Omegu za Insignii Combi v benzínu. . Nejlépe motor 2.0 ale možná i 1.6 nebo 1.8.. záleží jakej hezkéj kousek bude k mání. Na co si mám při koupi dávat pozor a jakej motor doporučíte? Případně na jaké závady se mám připravit ? Díky 

2016-02-04 15:33:30

markuuusss: 2,8 V6. Na moji OPC r.v. 2014 si nemůžu stěžovat

2016-02-04 15:36:06

tak to už je facelift tam už ty mouchy budou víc vychytaný. .

2016-02-04 16:10:29

Mám V6 2,8T 4x4 FlexiRide r. v. 2009 a jezdí jako ďas a bez problémů. Trochu víc žere, ale to neřeším, je to pohodovej rychlík.

2016-02-04 16:20:07

mě jde o to jestli tam proste něco hodně neodcházelo na co bych si měl dát při koupi fakt pozor

2016-02-04 16:40:02

Ahoj. Já mám v kombíku 1,8 a vše v pohodě ( ťuk, ťuk ). Jen zatím pár věcí, které ale nesouvisely s motorem ( termostat ... ). Mám předěláno na LPG. Výkonově to je řekl bych tak tak na tak těžké auto, ale já nejezdím žádné blázniviny tak jsem nadmíru spokojen.

2016-02-04 17:18:03

Občas zazlobí AFL světlomety, u V6 2,8T se dělala svolávačka na rozvody. U 4x4 se interně doporučuje výměna oleje a filtru v haldexu a oleje v zadním diferenciálu každých 60 000 km. Já osobně doporučuji preventivní výměnu oleje v převodovce v cca 120 000 km, mám s tím dobrou zkušenost (je to poznat na lepším řazení). Vše šlape jak má.

Jak furt dokola tvrdí novináři, že vržou tlačítka za jízdy - mě teda ne.

Je trochu hlučnější podvozek na nerovnostech (slyším to, protože mám moc tichý motor - není vůbec slyšet a táhne jako čert, mám pocit, že jedu v elektromobilu).

Jinak běžná údržba a výměna spotřebního materiálu.

Mám r. v. 2009.

2016-02-04 18:03:47

beny9700: tak přitom výkonu to věřim že to musí jet jako čert :) a jak je na tom řetěz u 2.0 ? byly tam taky problémy ?

2016-02-04 18:30:24

Mám Insignii, 2.0 Turbo, 162 kW, automat, 4x4, kombi.LPG. Najeto 110 000 km. Provedena preventivní výměna motorového oleje, v převodovce, Haldexu a diferenciálu. Jízdní vlastnosti příkladné. Mám pocit jistoty. Je to panzer. Hlášena chyba pohonu 4x4. Po výměně oleje vyřešeno.

2016-02-04 22:52:20

Jízdní vlastnosti jsou fakt skvělé. Mám ještě Calibru 2,5 V6 - to je sportovní kupé a má to horší jízdní vlastnosti než těžká Insignie 4x4. Calibra V6 má těžký čumák, je lehce nedotáčivá a nemá ráda rychlé změny směru jízdy, ale když se to přepískne, tak je přetáčivá i když je to předokolka (měl jsem před tím Calibru 2.0i a ta byla mrštnější díky lehčímu čumáku). Insignie 4x4 i přes těžkou V6 (motor je pomalu velkej jak automatická pračka) jede jak po kolejích a má tendenci být lehce přetáčivou.

Kámoš má Insignii 2.0T 4x4, r. v. 2010, najeto cca 100 000 km, žádné problémy, výrazně méně to žere než V6 2,8T, je to pomalejší ale velmi příjemné auto. Teď uvažuje o výměně oleje v Haldexu a zadním diferenciálu.

Ta výměna není drahá, oboje celkem stojí 7000 Kč u Srby v Praze v Modřanech (bacha ne každý Opel servis to už dělal a umí to). I ta výměna oleje se dá pokazit (nedají správné množství oleje).


Odpovědět