Fórum - Téma


Kontrolka nouzového režimu, nereaguje na plyn


Fórum Vivaro Kontrolka nouzového režimu, nereaguje na plyn

Informace o modelu: Opel Vivaro

Diskuze o vozidlu

2003 Vivaro 1.9 VIN: WOLF7ACA64V607820

5 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) při 3500 ot./min. Maximální rychlost 155 km/h. Hmotnost 1 752 kg. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 870 ccm (114 cui), 4-válec, Řadový, F9Q U7, F9Q 760.



2016-02-22 18:41:36

Na diagnostice mi hlásilo auto chyby v obou drahách plynového pedálu, EGR ventilu, regulátoru tlaku turba. Všechny součástky vyměměny za kvalitní, žádné polské náhrady. Přesto vozidlo čas od času spadne do nouzového režimu a nereaguje na plynový pedál. Po zhasnutí kontrolky nouzového stavu normálně jede. Někdy se kontrolka rozsvítí při ubrání plynu, někdy při přidání. Někdy po nastartování svítí od 30sec. do 10 minut. Jak kdy. V tomto případě se motor ustálí na 1400 ot/min a jde s tím jet.Po ujetí několika stovek metrů až kilometru a po zhasnutí motoru se kontrolka rozsvítí jenom krátce a auto normálně jede. Volnoběžné otáčky jsou kolem 800. Padání motoru no nouzového režimu je častější za deště nebo sněžení. Kontrola kostření provedena a vše je ok. Autoelektrikáři se závadou odmítli zabývat, že to je pokus omyl. Tak to zkouším tady, jestli někdo nemá podobné zkušenosti a jak se s takovou závadou popral. Díky.

2016-02-22 20:21:13

zkus váhu vzduchu mně to dělalo za vlhka

2016-02-23 06:39:02

Čistil jsem ji, ale kouknu na ni znovu. Vyndat ji je otázka 10minut.

2016-02-23 15:00:33

Včera bylo sucho, Vivaldi jelo jak nové. Dnes ráno sucho a totéž. Dojel jsem na místo, začalo sněžit a je vlhko. Po nastartování opět 1400 otáček. Tak jsem dojel na nejbližší kopec. Pri sjezdu a rychlosti vyšší než 60 km/h a otáčkách nad 2000 kontrolka nouzového provozu zhasne a auto jede jak má. Na volnoběh při stani na křižovatkách motor houpe. Ted stojím na miste, motor běží a kontrolka se rozsvítí, motor vyjede na 1400. Zhasne, motor spadne na 800. Při rozsviceni opět nereaguje na plyn. Už fakt nevím kde hledat.

2016-03-02 20:26:50

Dělalo mi něco podobného na Movanu.Mechanici se v tom podlubali vymenili jeden vstřik a jelo to.Bohužel nic bližšího k tomu neřekli.Ted mi to třeba dělá,že za tepleho období(v zimě meně nebo vůbec) mi to chcípne v zatěži,třeba při předjíždění nebo v kopci.Přišel jsem na to že to vypne i při rozjezdu na 5.Několikrát jsme to zkoušeli na diagnostice a mechoš nevěděl co,že to nic neukazuje


Odpovědět